Long Walk staat trouwens twee keer in de OPquote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
De Boeken:Christine Cujo Dolores Claiborne Different Seasons (4 Seizoenen) - 4 verhalen met o.a. Rita Hayworth and Shawshank Redemption) Everyting is Eventual (Alles is Eventueel) - verhalenbundel met o.a. Autopsy Room Four en Lunch at the Gotham Cafe. From a Buick 8 (Het Geheim van de Buick) Hearts in Atlantis (Harten in Atlantis) - 4 verhalenbundel met o.a. Low Men in Yellow Coats. It (Het) Misery Nightmares & Dreamscapes (Nachtmerries en Droomlandschappen) - verhalenbundel met o.a. Dolan's Caddilac en Chattery Teeth Skeleton Crew (Duistere Krachten) - verhalenbundel met o.a. The Mist en The Raft. The Shining (De Shining) The Stand (De Beproeving) The Long Walk (De Marathon) The Girl Who Loved Tom Gordon (Het Meisje dat hield van Tom Gordon) The Green Mile (De Groene Mijl)
Dreamcatcher. Ook verfilmd.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef beeer het volgende:
Het enige boek van Stephen K. dat ik ooit heb gelezen ging over dat er een mist opkwam en dat ze in een supermarkt vast zaten, en buiten waren d'r allemaal paarsgroene interdimensionale wezens.
Deze nomineer ik plus een verzoek om de titel van het boek.
nope, niet dreamcatcher..quote:
ook wel 'The Mist' genoemdquote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dichte mist, kort verhaal tegenwoordig opgenomen in de verhalen bundel Duistere krachten.
er was geen mist in Dreamcatcherquote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef Dagonet het volgende:
Dreamcatcher zaten ze toch ook in een supermarkt? Of, nee, daar kwamen ze net vandaan met het bier.
Briljant verhaal. Met een kans op verfilming:quote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dichte mist, kort verhaal tegenwoordig opgenomen in de verhalen bundel Duistere krachten.
Er is ook een text-adventure van gemaakt. Ik heb hem alleen nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Xessive het volgende:
[..]
Briljant verhaal. Met een kans op verfilming:
http://www.upcominghorrormovies.com/movies/themist.php
Maar verder kom ik weinig tegen op het net. Dus ik denk dat Frank er nog niet mee begonnen is...
Uiteraardquote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Hoe meer mensen meedoen, hoe leuker![]()
Zelf verwacht ik dat The Stand gaat winnen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
* 16 boeken*
Maar Het zal wel winnen....
Ik had begrepen dat Frank Darabont dit jaar terugkeert naar Amerika om zijn projecten te vervolgen. Laten we hopen dat het The Mist daarbij zit. The Mist is een van favoriet tussen de korte verhalen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:49 schreef Xessive het volgende:
[..]
Briljant verhaal. Met een kans op verfilming:
http://www.upcominghorrormovies.com/movies/themist.php
Maar verder kom ik weinig tegen op het net. Dus ik denk dat Frank er nog niet mee begonnen is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |