Wel in de gesprekken die ze had met personen van de "kampersgroep" direct nadat bekend was geworden wie hoeveel had geboden. Dat was ook eigenlijk de reden waardoor ze naar die kant oversloeg...ze wilde niets meer met Marlies en een ieder die in haar buurt stond te maken hebben....waarschijnlijk onbewust uit zelfbehoud...ze begreep maar niet waardoor ze zich zo had laten verneuken en zocht dus heil bij een groep wiens motieven en acties meer inzichtelijk waren.quote:Op zondag 17 september 2006 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Marlies heeft haar visie gegeven, Janine heeft dit ter harte genomen.
Ik kan me goed voorstellen dat Janine zich vervolgens bedondert voelt als Marlies het tegengestelde flikt met zo'n hoog bedrag.
Heeft Janine het trouwens wel een afspraak genoemd?
niet echtquote:Op zondag 17 september 2006 12:08 schreef berney het volgende:
Ik heb Marlies altijd al achter de ellebogen gevonden, komt nu wel uit.
* berney heeft wel een klein beetje mensenkennis.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 12:08 schreef berney het volgende:
Ik heb Marlies altijd al achter de ellebogen gevonden, komt nu wel uit.
* berney heeft wel een klein beetje mensenkennis.![]()
En dat doet ze nog steeds.quote:Op zondag 17 september 2006 12:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wel in de gesprekken die ze had met personen van de "kampersgroep" direct nadat bekend was geworden wie hoeveel had geboden. Dat was ook eigenlijk de reden waardoor ze naar die kant oversloeg...ze wilde niets meer met Marlies en een ieder die in haar buurt stond te maken hebben....waarschijnlijk onbewust uit zelfbehoud...ze begreep maar niet waardoor ze zich zo had laten verneuken en zocht dus heil bij een groep wiens motieven en acties meer inzichtelijk waren.
heeeeeeeeeeeeeeeel aardig.quote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vertel eens in de SC wat Jappie voor soort persoon is?
maar vertelt niet de waarheid.quote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde praat nu ook na met Milica
quote:Op zondag 17 september 2006 12:11 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde : Ik geloof dat ikde enige ben die niet roddelt
ze moet het er echt uittrekken.quote:Op zondag 17 september 2006 12:11 schreef Nostalgist het volgende:
Milica : En toen, en toen
Sprakeloos...quote:Op zondag 17 september 2006 12:11 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde : Ik geloof dat ikde enige ben die niet roddelt
en ze doet net alsof ze dat tegen moon heeft gezegdquote:Op zondag 17 september 2006 12:13 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde : Roddeltante? roddeltante, ik ben de enige die het niet doet... Yeah right
Dus niet.quote:Op zondag 17 september 2006 12:13 schreef itsme het volgende:
ma en dochter zijn weer 2 handen op 1 buik.
En dat heeft ze niet gezegd ?quote:Op zondag 17 september 2006 12:13 schreef itsme het volgende:
[..]
en ze doet net alsof ze dat tegen moon heeft gezegd
![]()
Omdat milica heeft gezegd dat ze moon als een concurrente ziet.quote:Op zondag 17 september 2006 12:13 schreef Nostalgist het volgende:
Milica verwacht dat Monique haar ook nog gaat aanvallen
Nee omdat ze in het gesprek duidelijk aan de verliezende kant was.quote:Op zondag 17 september 2006 12:14 schreef Sonique het volgende:
Hilde is duidelijk op haar ziel getrapt.
Zou het komen omdat Mo gelijk heeft?
Welke ziel ???quote:Op zondag 17 september 2006 12:14 schreef Sonique het volgende:
Hilde is duidelijk op haar ziel getrapt.
Zou het komen omdat Mo gelijk heeft?
nou dat viel ook wel mee.quote:Op zondag 17 september 2006 12:15 schreef Nostalgist het volgende:
Milica valt Hilde gewoon aan
Hij flikt het wéer, inderdaad.quote:
Rode wijn ?quote:Op zondag 17 september 2006 12:15 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde vindt andere dingen belangrijker
Ze zei indirect dat Hilde zich niet in anderen verplaatsen kan. Vind ik toch wel en aanval naar je moeder....quote:Op zondag 17 september 2006 12:16 schreef itsme het volgende:
[..]
nou dat viel ook wel mee.![]()
ze zei wel dat ze Monique wel kon begrijpen over dat hilde haar na deed.![]()
Hilde dank je voor de inkoppers hier op het forum....quote:Op zondag 17 september 2006 12:15 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde vindt andere dingen belangrijker
Ja, kan ze bijkomen van die drukke week die ze achter de rug heeft.quote:Op zondag 17 september 2006 12:18 schreef kleinzusje het volgende:
Hilde vindt het wel lekker zo'n zondag, een lekkere rustdag![]()
diegene die ze al verkocht heeft aan lucifer op deze dag des heresquote:
Mwah......Hilde wil steun en krijgt dat niet....ze krijgt een wijze les voor kiezen als ze maar zou willen luisteren (maar dat is nu eenmaal niet echt haar sterkste kant hequote:Op zondag 17 september 2006 12:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zei indirect dat Hilde zich niet in anderen verplaatsen kan. Vind ik toch wel en aanval naar je moeder....
Nee, klopt, ze luistert voornamelijk naar haar eigen klaagzangen.quote:Op zondag 17 september 2006 12:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah......Hilde wil steun en krijgt dat niet....ze krijgt een wijze les voor kiezen als ze maar zou willen luisteren (maar dat is nu eenmaal niet echt haar sterkste kant he)
Heeft Marlies al met Janine gesproken danquote:Op zondag 17 september 2006 12:22 schreef CartWOman het volgende:
Ah, Janine praat met niemand meer, ze kan niemand vertrouwen, 'Daarom heb ik alleen familie en geen vrienden, schijnheilen zijn het.'
Hé ! Plaats dat ook in Voer voor psychologen, wil je ?quote:Op zondag 17 september 2006 12:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
diegene die ze al verkocht heeft aan lucifer op deze dag des heres![]()
Balen dat eggie er weer bij is![]()
begint weer te zeiken dat hij nie0ts heeft met e10...eggie wil zijn mening belangrijk maken ...
denk ook wel dat eggie ietwat gefrustreerd is, eggie zou als oude man normaal gesproken een soort van leidersrol vervullen in de roedel maar Tijn en Semih zijn al dan niet onbewust de key figuren in deze...
Nee, ze weet het van Tijn.quote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft Marlies al met Janine gesproken dan
Ging volgens mij over die confrontatie tussen Hilde en Moniquequote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
goddank maar ben bang dat het een rust pauze isquote:Op zondag 17 september 2006 12:14 schreef flugeltje het volgende:
Hilde is echt onder de indruk... Ze zegt niet veel meer...
Nope, maar Janine staat zicch al geestelijk voor te bereiden in de voorraadkamer....quote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op zondag 17 september 2006 12:25 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe stream die van www.nowlive.eu doet het niet meer helaas ?
Ze ziet al aankomen dat het een welles-nietes discussie gaat worden, die poppenkast heeft ze geen zin in.quote:Op zondag 17 september 2006 12:25 schreef Sonique het volgende:
Maar waarom is Janine zelf dan niet naar Marlies toegestapt?
quote:Op zondag 17 september 2006 12:26 schreef flugeltje het volgende:
Janine is écht boos....
Dat gaat helemaal goedkomen vandaag
Elkaar nog niet lang genoeg kennen ?quote:Op zondag 17 september 2006 12:25 schreef Sonique het volgende:
Maar waarom is Janine zelf dan niet naar Marlies toegestapt?
Ja en dat milica het van beide kanten ziet.quote:Op zondag 17 september 2006 12:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zei indirect dat Hilde zich niet in anderen verplaatsen kan. Vind ik toch wel en aanval naar je moeder....
Ja schatje ik weet wel dat jij iets anders denkt maar ik weet dat het anders was en daar kan niemand mij vanaf brengen, ook jij niet lieverdje, dus stop nu maar met deze onzin en ga iemand anders lastig vallen met je gezeik, je hebt hélemaal gelijk schatje en ik weet dat het anders is, doei he*quote:Op zondag 17 september 2006 12:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze ziet al aankomen dat het een welles-nietes discussie gaat worden, die poppenkast heeft ze geen zin in.
Nee niet nu, maar toen.quote:Op zondag 17 september 2006 12:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze ziet al aankomen dat het een welles-nietes discussie gaat worden, die poppenkast heeft ze geen zin in.
Ze gaat nu stofzuigen om haar woede te bedwingen.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja schatje ik weet wel dat jij iets anders denkt maar ik weet dat het anders was en daar kan niemand mij vanaf brengen, ook jij niet lieverdje, dus stop nu maar met deze onzin en ga iemand anders lastig vallen met je gezeik, je hebt hélemaal gelijk schatje en ik weet dat het anders is, doei he*
Klaaaaaaar.
She LOVES it !quote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee niet nu, maar toen.
MArlies moet nu via via horen dat de hele groep haar met een scheef oog aankijkt omdat Janine een probleem met Marlies heeft (een maand geleden)
Waarom is Janine zelf niet naar Marlies toegestapt?
De poppekast waar Janine het over heeft heeft zij dus eigenlijk een beetje aan zichzelf te danken...
dramaqueen...
Kat in het nauw etc etc...quote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Het gezicht van Marlies staat op angst... Ze durft denk ik niet...
Ze vraagt nu om een dubbele wodka....quote:Op zondag 17 september 2006 12:31 schreef Jappie het volgende:
Marlies moet nu wel kappen met nog meer steun zoeken voordat ze de confrontatie aangaat.....ze heeft haar gesprekken gehad nu...weet waar het om te doen is....niet langer dralen en zekerheid zoeken.....beetje dapperder zijn meisje.![]()
Zoals jij het nu schrijft zat ik te denken..."huh...heb ik wat gemist dan? heeft dit gesprek net plaatsgevonden"quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja schatje ik weet wel dat jij iets anders denkt maar ik weet dat het anders was en daar kan niemand mij vanaf brengen, ook jij niet lieverdje, dus stop nu maar met deze onzin en ga iemand anders lastig vallen met je gezeik, je hebt hélemaal gelijk schatje en ik weet dat het anders is, doei he*
Klaaaaaaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |