Zeg Bommie als jij pukkels op je kont hebt wil nog niet zeggen dat ik ze heb!quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
We laten die mokkels jacob zijn reet insmeren met tandpasta , zodat die krijsend door het forum rent ?
dat die op zijn reet zittend met zijn voorpoten door de topics heen schuurt al piepend en kermend!quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Dat ie zoals het een fatsoenlijk hond betaamt elk topic ff op zijn gat gaat zitten om de pijn te verlichten en vervolgens weer doorhobbelt naar het volgend...![]()
![]()
wie had het over pukkels? gewoon veur de pijn he!quote:Op zondag 17 september 2006 21:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeg Bommie als jij pukkels op je kont hebt wil nog niet zeggen dat ik ze heb!![]()
Jij begon vorig jaar over milf!quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie
Ik ben scanfan van het eerste uur
Dat zal ik nooit onder stoelen of banken schuiven![]()
Als je maar niet denkt dat ik naar de BB Meet kom om te voelenquote:Op zondag 17 september 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, maar ik wil er dan wel wat van voelen jeuh!
quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
whehehe... Hou jullie wel in de gaten hier hoor
wel om gevoeld te worden ?quote:Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik naar de BB Meet kom om te voelen![]()
Je moet wel in de harde forum wereld als je de competitie telkens weer een stap voor wil zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
geweldig! jij houdt gewoon twee forums (fora?) tegelijk in de gaten...
![]()
Huhquote:Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij begon vorig jaar over milf!![]()
Ze zusjes wilden de pukkels op de kont van e10 insmeren met tandpasta... e10 wil in ruil daarvoor even zuigen aan de borsten van de zusjes...quote:Op zondag 17 september 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
wie had het over pukkels? gewoon veur de pijn he!
Gewoon lachen en net doen alsof je het begrijpt....het is Bommie ternslottequote:
quote:Op zondag 17 september 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gewoon lachen en net doen alsof je het begrijpt....het is Bommie ternslotte![]()
Ja...leuk he......![]()
![]()
![]()
Alleen als de streams saai zijn en dat is uhhhh nogal vaak eigenlijk dusquote:Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
geweldig! jij houdt gewoon twee forums (fora?) tegelijk in de gaten...
![]()
Dat lijkt me dan wel weer een goede deal....en een opwindend tintelend gevoel aan mijn poeperd en scrotum en tegelijkertijd ff terug aan de borst.quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zusjes wilden de pukkels op de kont van e10 insmeren met tandpasta... e10 wil in ruil daarvoor even zuigen aan de borsten van de zusjes...
quote:Op zondag 17 september 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gewoon lachen en net doen alsof je het begrijpt....het is Bommie ternslotte![]()
Ja...leuk he......![]()
![]()
![]()
d8 dat jij dat was die over de dohter van scan begon ...die zogezegd dograag later een milf wilde wordenquote:
En ik maar denken dat het een subtiele manier was om mij voor motherfucker uit te makenquote:Op zondag 17 september 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja...leuk he......![]()
![]()
![]()
je kan gewoon geen dag zonder me!quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen als de streams saai zijn en dat is uhhhh nogal vaak eigenlijk dus
Zoiets zou ik nooit doenquote:Op zondag 17 september 2006 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
d8 dat jij dat was die over de dohter van scan begon ...die zogezegd dograag later een milf wilde worden![]()
my bad!
Het belletje is nog niet gaan rinkelen dus ik heb het waarschijnlijk nooit gelezen...maar ik denk dat Bommies "my bad" wel eens voorbarig ende onnodig zou kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |