Altijd blijven hopen Bommie, hoop doet leven.quote:Op zondag 17 september 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, ik heb snappie totaal in mijn zak zitten, als ik zeg LIG! dan drijft ze al uit d'r broekie!![]()
kommakommakommaaaaaaaar snappie!
hey, mommie...ik las net op VOL dat jij MIJN mokkel bent!quote:
veeeeeel te lieve reactie, typisch volquote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Altijd blijven hopen Bommie, hoop doet leven.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey, mommie...ik las net op VOL dat jij MIJN mokkel bent!![]()
geen idee...tot je een loden pijp in je nek krijgt?quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef Bocaj het volgende:
Hoeveel kan er eigenlijk op V-O-L
Net zoveel als op Fok!
Een soort forum van mensen die vol=vol vindenquote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zit me de hele tijd toch af te vragen wat v-o-l nou eigenlijk is...![]()
goeienavond trouwens....![]()
nee, maar ik wil er dan wel wat van voelen jeuh!quote:
zeg maar een forum vol E10's!quote:Op zondag 17 september 2006 21:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een soort forum van mensen die vol=vol vinden
ik was er al bang voorquote:Op zondag 17 september 2006 21:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een soort forum van mensen die vol=vol vinden
hoe later op de avond hoe schoner het volk...quote:
http://www.v-o-l.nl/index.phpquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik was er al bang voor![]()
![]()
maar nou weet ik het nog niet!![]()
whehehe... Hou jullie wel in de gaten hier hoorquote:
We laten die mokkels jacob zijn reet insmeren met tandpasta , zodat die krijsend door het forum rent ?quote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
hoe later op de avond hoe schoner het volk...![]()
Zo...bommels.....de broodnodige mokkels zijn inmiddels binnen......jij nog goeie ideeen om een boerenkinkel als Bokaj daarmee te vermaken?![]()
Sjappiequote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
hoe later op de avond hoe schoner het volk...![]()
Zo...bommels.....de broodnodige mokkels zijn inmiddels binnen......jij nog goeie ideeen om een boerenkinkel als Bokcaj daarmee te vermaken?![]()
dank!quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
We laten die mokkels jacob zijn reet insmeren met tandpasta , zodat die krijsend door het forum rent ?
Julliequote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
door de bank genomen moeten jullie scan trouwens niet zo hard aanpakken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |