Dan verdien je dus geen stickerquote:Op zondag 17 september 2006 04:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Neemijn keuken is net afgekeurd, en ik kook alleen voor mezelf.
Ja en daar deed ik het dus juist voor.quote:Op zondag 17 september 2006 04:58 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dan verdien je dus geen sticker![]()
Wees dan origineel en laat je ook penetreren in je reet door een paardquote:Op zondag 17 september 2006 04:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja en daar deed ik het dus juist voor.Ik kan nu net zo goed van een brug af springen.
niet orgineel meer.quote:Op zondag 17 september 2006 04:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Wees dan origineel en laat je ook penetreren in je reet door een paard![]()
Neushoorn.quote:Op zondag 17 september 2006 04:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Wees dan origineel en laat je ook penetreren in je reet door een paard![]()
Zou je daar willen eten dan?quote:Op zondag 17 september 2006 05:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Die kameel verdient al helemaal geen sticker![]()
Die kameel wil ik wel eten, maar die is niet goedgekeurd door Robquote:
Nee daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op zondag 17 september 2006 05:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Die kameel verdient al helemaal geen sticker![]()
En waarom niet?quote:Op zondag 17 september 2006 05:18 schreef El_Rolando het volgende:
Nee.
Te kritisch en ook te arrogant.quote:
Hij wel van het geld dat hij verdient met zijn schnabbels.quote:Op zondag 17 september 2006 05:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik word niet vrolijk van zijn site
Foto's?quote:Op zondag 17 september 2006 05:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik denk dat hij overigens wel vrolijk zou worden met mijn keuken![]()
Rob Geus komt binnekort langs, dan zie je het vanzelf wel op tv verschijnen.quote:
Ik mag van mijn god geen tv kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 05:30 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Rob Geus komt binnekort langs, dan zie je het vanzelf wel op tv verschijnen.![]()
Daar word ik nou niet vrolijk vanquote:Op zondag 17 september 2006 05:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik mag van mijn god geen tv kijken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |