Dan verdien je dus geen stickerquote:Op zondag 17 september 2006 04:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Neemijn keuken is net afgekeurd, en ik kook alleen voor mezelf.
Ja en daar deed ik het dus juist voor.quote:Op zondag 17 september 2006 04:58 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dan verdien je dus geen sticker![]()
Wees dan origineel en laat je ook penetreren in je reet door een paardquote:Op zondag 17 september 2006 04:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja en daar deed ik het dus juist voor.Ik kan nu net zo goed van een brug af springen.
niet orgineel meer.quote:Op zondag 17 september 2006 04:59 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Wees dan origineel en laat je ook penetreren in je reet door een paard![]()
Neushoorn.quote:Op zondag 17 september 2006 04:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Wees dan origineel en laat je ook penetreren in je reet door een paard![]()
Zou je daar willen eten dan?quote:Op zondag 17 september 2006 05:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Die kameel verdient al helemaal geen sticker![]()
Die kameel wil ik wel eten, maar die is niet goedgekeurd door Robquote:
Nee daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op zondag 17 september 2006 05:04 schreef MeneerMuis het volgende:
Die kameel verdient al helemaal geen sticker![]()
En waarom niet?quote:Op zondag 17 september 2006 05:18 schreef El_Rolando het volgende:
Nee.
Te kritisch en ook te arrogant.quote:
Hij wel van het geld dat hij verdient met zijn schnabbels.quote:Op zondag 17 september 2006 05:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik word niet vrolijk van zijn site
Foto's?quote:Op zondag 17 september 2006 05:27 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik denk dat hij overigens wel vrolijk zou worden met mijn keuken![]()
Rob Geus komt binnekort langs, dan zie je het vanzelf wel op tv verschijnen.quote:
Ik mag van mijn god geen tv kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 05:30 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Rob Geus komt binnekort langs, dan zie je het vanzelf wel op tv verschijnen.![]()
Daar word ik nou niet vrolijk vanquote:Op zondag 17 september 2006 05:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik mag van mijn god geen tv kijken.![]()
Mijn god wel.quote:Op zondag 17 september 2006 05:33 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Daar word ik nou niet vrolijk van![]()
Dat is toch een god van tv?quote:
ff een liter olijfolie kloeken...dan zeg je dat niet meer...tenminste...dat over die poep die er niet uitkomt...vervelend wordt het wel.quote:Op zondag 17 september 2006 05:37 schreef Maisnon het volgende:
Rob Gazeus is wel een baas, maar poep komt er bij mij vannacht niet uit, vervelend is dat
Ook fan van de no tv god?quote:Op zondag 17 september 2006 05:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wie is dat toch?Ken die kerel niet.
![]()
Dan krijg je spetterpoepquote:Op zondag 17 september 2006 05:38 schreef wonko het volgende:
[..]
ff een liter olijfolie kloeken...dan zeg je dat niet meer...tenminste...dat over die poep die er niet uitkomt...vervelend wordt het wel.
Jou keuken is zo waardeloos dat die niet eens een poging neemt om bij jou langs te komenquote:Op zondag 17 september 2006 05:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wie is dat toch?Ken die kerel niet.
![]()
tot op het vervelende af jaquote:
ah...je houdt de banden tegen het licht?quote:Op zondag 17 september 2006 05:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moet steeds de nieuwste films kijken dus TV kijk ik weinig.![]()
niet als je meer poept dan er in je darmen zit...quote:Op zondag 17 september 2006 05:41 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Spetterpoepen is bijna net zo lekker als klaarkomen![]()
Uhhh wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op zondag 17 september 2006 05:42 schreef wonko het volgende:
[..]
niet als je meer poept dan er in je darmen zit...
Zou je dit kunnen tonen? Misschien word Rob Geus daar wel vrolijk vanquote:Op zondag 17 september 2006 05:43 schreef Maisnon het volgende:
je kan ook achterover in bad gaan liggen dan, en dan als een fontein alles in je gezicht laten kladderen, ik geloof dat ik er hier nog ergens een plaatje van heb liggen
aarstulpquote:Op zondag 17 september 2006 05:43 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Uhhh wat moet ik mij daarbij voorstellen?![]()
Bovenin erin gieten en gelijk er als spetterpoep weer uit.quote:Op zondag 17 september 2006 05:43 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Uhhh wat moet ik mij daarbij voorstellen?![]()
foto?quote:Op zondag 17 september 2006 05:43 schreef Maisnon het volgende:
je kan ook achterover in bad gaan liggen dan, en dan als een fontein alles in je gezicht laten kladderen, ik geloof dat ik er hier nog ergens een plaatje van heb liggen
Goddelijkquote:Op zondag 17 september 2006 05:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bovenin erin gieten en gelijk er als spetterpoep weer uit.![]()
schijnt enorm voedend voor de haardos te zijn...alleen heb ik die niet meerquote:
Ik begin nu wel nieuwsgierig te wordenquote:Op zondag 17 september 2006 05:43 schreef Maisnon het volgende:
de heldquote:Op zondag 17 september 2006 05:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Bedoel je niet gewoon
[afbeelding]
Rob Geus welquote:Op zondag 17 september 2006 05:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch word ik er niet vrolijk van.![]()
olijfolie hequote:
het is de visualisatie van wat de heer Geus oraal pleegt te uitenquote:
wel een eerste koude persing...anders krijg je klontjesquote:
Anale smaakpolitiequote:Op zondag 17 september 2006 05:54 schreef wonko het volgende:
[..]
het is de visualisatie van wat de heer Geus oraal pleegt te uiten
verbaal anaalquote:
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 17 september 2006 05:57 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat die altijd handschoentjes aanheeft![]()
Misschien wordt hij wel vrolijk als hij jou anaal mag inspecterenquote:
daar scheit ik op...oh nee...dat is juist de bedoelingquote:Op zondag 17 september 2006 06:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Misschien wordt hij wel vrolijk als hij jou anaal mag inspecteren![]()
Laffer heeft daar nogal wat ervaring mee .quote:Op zondag 17 september 2006 06:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Misschien wordt hij wel vrolijk als hij jou anaal mag inspecteren![]()
Jij wordt er misschien niet vrolijk van, maar Rob Geus welquote:Op zondag 17 september 2006 06:32 schreef sig000 het volgende:
Ik vertrouw de tieten niet en ze zijn blond.![]()
Ze hebben een rare grijns op hun bek.quote:Op zondag 17 september 2006 06:33 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Jij wordt er misschien niet vrolijk van, maar Rob Geus wel![]()
Ja ze moesten wel iets doen om Rob Geus vrolijk te makenquote:Op zondag 17 september 2006 06:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze hebben een rare grijns op hun bek.![]()
En daar werd Rob Geus wel vrolijk van?quote:Op zondag 17 september 2006 13:24 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Bij de plaatselijke Doner-tent hier in de stad bleek volgens Rob er sperma in de knoflooksaus te zitten![]()
![]()
...daar word ik niet vrolijk van![]()
Mannepap om sterk en groot te wordenquote:Op zondag 17 september 2006 13:24 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Bij de plaatselijke Doner-tent hier in de stad bleek volgens Rob er sperma in de knoflooksaus te zitten![]()
![]()
...daar word ik niet vrolijk van![]()
Wat zijn dat voor witte vlekken op die laatste foto?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
Hier word ik pas vrolijk van, mijn nieuwe Boss t-shirtje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Orbsquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor witte vlekken op die laatste foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |