Talpa is snel vandaag, het is nu wel goed, zo te horen.quote:Op zondag 17 september 2006 05:00 schreef Zeehond het volgende:
Het geluid op stream 1 klopt niet met het beeld van stream 1. Ik hoorde net iemand woelen terwijl er niets bewoog op de stream.
Ik lul uit mijn nek maar kan er ook wat vanquote:Op zondag 17 september 2006 05:00 schreef luciano het volgende:
Pik ik je toch ff op . Geen probleem , als het maar gezellig wordt vannacht . Oops , die donald duck wil ook al komen .........gezelligheid !
Zo van, het stinkt op de WC dus schijt ik bij de buren in de woonkamer.quote:Op zondag 17 september 2006 04:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat schreef ik net, daar zitten de kampers en wil ik niet bijhoren![]()
![]()
Of is dat de weekopdracht van Hilde???quote:Op zondag 17 september 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hilde is met een record poging bezig voor Talpa
En offtopic: perfect die combinatie, neem er nog een vrouw bij
LIZZY![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo van, het stinkt op de WC dus schijt ik bij de buren in de woonkamer.
De voortdurend offtopic postenden hebben zelf niet door dat ze het BB forum voor de rest verneuken. Of sommigen misschien ook wel, maar die kan het dan blijkbaar weinig schelen.
Is er dit jaar speciaal een slowchatreeks waar iedereen zijn gang kan gaan, kan men het nog niet opbrengen om COS in tact te laten. Chapeau! De BB-mods willen vanwege de sfeer niet te streng zijn, wilden deze editie bijv. zonder bans halen (niet gelukt), en daar maken jullie gewoon misbruik van door je geen moer van ze aan te trekken. Ze mailen, waarschuwen, vragen, vragen en vragen nog eens en jullie hebben er gewoon schijt aan. Nee hartstikke goed hoor! Het is tenslotte niet zo dat zij hun best doen er iets van te maken ofzo. Hufterig vind ik het. Maar het gaat niet eens om de mods, het gaat dat het ondanks alles toch een herhaling van vorig jaar wordt. Een forum met uiteindelijk nog maar een stuk of vijftien vaste posters met 100+ posts per dag en de rest was afgetaaid. En terecht. Dus ga vooral door en flink lachen om iedereen die vraagt om ontopic te blijven, of het nu users of mods zijn, want verdomme wat is het grappig en gezellig allemaal.
Is het nodig om mij erbij te quoten, zo zie je maar niet iedereen is capabelquote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal te negatief ziet. Ik reageer hier niet vaak maar lees wel veel en ik vind dat het best goed loopt. Dat het soms 's nachts een beetje ontspoort, tja, wie heeft daar nou echt last van?quote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De voortdurend offtopic postenden hebben zelf niet door dat ze het BB forum voor de rest verneuken. Of sommigen misschien ook wel, maar die kan het dan blijkbaar weinig schelen.
Is er dit jaar speciaal een slowchatreeks waar iedereen zijn gang kan gaan, kan men het nog niet opbrengen om COS in tact te laten. Chapeau! De BB-mods willen vanwege de sfeer niet te streng zijn, wilden deze editie bijv. zonder bans halen (niet gelukt), en daar maken jullie gewoon misbruik van door je geen moer van ze aan te trekken. Ze mailen, waarschuwen, vragen, vragen en vragen nog eens en jullie hebben er gewoon schijt aan. Nee hartstikke goed hoor! Het is tenslotte niet zo dat zij hun best doen er iets van te maken ofzo. Hufterig vind ik het. Maar het gaat niet eens om de mods, het gaat dat het ondanks alles toch een herhaling van vorig jaar wordt. Een forum met uiteindelijk nog maar een stuk of vijftien vaste posters met 100+ posts per dag en de rest was afgetaaid. En terecht. Dus ga vooral door en flink lachen om iedereen die vraagt om ontopic te blijven, of het nu users of mods zijn, want verdomme wat is het grappig en gezellig allemaal.
Reactie in [FB] (waar het hoort)quote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
*knip*
Een aardig idee, maar werkt niet echt geloof ik..quote:Op zondag 17 september 2006 05:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of is dat de weekopdracht van Hilde???
Goed idee, ik zat te denken aan Yolande!!Goed idee he?
![]()
Ga jij nou eens reacties geven in de BB SC, dan kunnen wij ontopic blijvenquote:Op zondag 17 september 2006 05:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Reactie in [FB] (waar het hoort)
Kon het toch proberen??quote:Op zondag 17 september 2006 05:15 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een aardig idee, maar werkt niet echt geloof ik..![]()
Hilde staat nog altijd in de kamer.
Die zou je toch zo wegsturenquote:Op zondag 17 september 2006 05:18 schreef Arliator het volgende:
Ontopic Tijn ligt nog steeds te slapen, slaapkop!![]()
Niemand, maar ik snap wel dat er strak gemodereerd moet worden. Alleen gebeurt dat niet, ook mede doordat de COS volgepost wordt voor de modjes erbij zijn. SSSSSSt dus. Niet te serieus mensen. SV is er voor de mensen die bij willen lezenquote:Op zondag 17 september 2006 05:11 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal te negatief ziet. Ik reageer hier niet vaak maar lees wel veel en ik vind dat het best goed loopt. Dat het soms 's nachts een beetje ontspoort, tja, wie heeft daar nou echt last van?
Werk jij op het gemeentehuis?quote:Op zondag 17 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Misschien moeten we een topic beginnen over on/off-topic discussie...?....
Dan vervuilen we de cos niet....
Haha, goed plan Roel.quote:Op zondag 17 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Dat kan prima in de SC, FC, BC.....eh........noujaquote:Op zondag 17 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Ja, goed hehquote:Op zondag 17 september 2006 05:25 schreef roeland303 het volgende:
veni vedi vagina.....HAHAHHAHA!!!!! Wreed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |