abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41882882
Conclusie : Tijn en Mo gaan confrontatie aan ...Marlies en Hilde in de ontkennings fase.
pi_41882911
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:33 schreef bitwizard het volgende:
Marlies ontkent nu dat ze het Janine zou hebben afgeraden om hoog te bieden op de joker
liegebeest
Precies...maar lijkt er haast op dat Marlies met dat in d'r achterhoofd ook niet naar Janine durft te stappen. Ze gaat nu tegen iedereen staan lullen, behalve Janine (die in haar ogen de roddel de wereld in heeft geholpen.)
Heb zelf ook die discussie over die Jokers gezien en Janine liegt daar helemaal niet over...Marlies dus wel...
pi_41882913
Mo; als je me een huppelkut vind moet je dat gewoon in mn gezicht zeggen. :-)
pi_41882917
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_41882943
Dit wordt straks een welles-nietes tussen Marlies en Janine.

Janine: 'Ik weet wat er gezegd is en ben helemaal klaar met jou, dat gezeur, ik heb hier geen zin in!'

En loopt vervolgens weg op letterlijk hoge poten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41882956
Nou .Ik blijf het schijnheilig van janine vinden. sorry.

Ik ben geen fan van marlies maar dat dit verhaal 1 maand later weer terug komt dankzij Janine die de afgelopen 2 dagen marlies zwart heeft proberen te maken bij haar vriendengroepje.

het was erg goed gelukt trouwens.

Ben benieuwd naar de confrontatie tussen Lies en SJaan.

Marlies is te beschaafd om die ruzie te gaan winnen ben ik bang.
pi_41882958
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Dit wordt straks een welles-nietes tussen Marlies en Janine.

Janine: 'Ik weet wat er gezegd is en ben helemaal klaar met jou, dat gezeur, ik heb hier geen zin in!'

En loopt vervolgens weg op letterlijk hoge poten.
Zo zal het idd gaan. Met het handje omhoog van Sjaan. Talk to the hand. !!!!
pi_41882972
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:36 schreef T-lex het volgende:

[..]

Precies...maar lijkt er haast op dat Marlies met dat in d'r achterhoofd ook niet naar Janine durft te stappen. Ze gaat nu tegen iedereen staan lullen, behalve Janine (die in haar ogen de roddel de wereld in heeft geholpen.)
Heb zelf ook die discussie over die Jokers gezien en Janine liegt daar helemaal niet over...Marlies dus wel...
Ja maar ze , lies en sjaan hebben daar 1 maand geleden al over gesproken, dacht ik?
pi_41882980
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:36 schreef T-lex het volgende:

[..]

We horen het zo wel, na het douchen wil ze met Janine praten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41882983
Egbert Tijn stream 3
Egbert : Hilde manipuleert de hele boel
pi_41882988
Hilde is een gevaarlijk kreng volgens Egbert
pi_41882991
Nee nu komen Marcia en Moon voor Janine op. Dat ze het echt zo heeft ervaren.
  zondag 17 september 2006 @ 11:40:51 #263
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41883012
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:34 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat er een bedrag zou zijn genoemd, qua bieden op de joker. Wat Marlies dus bij hoog en laag ontkent.
Ik weet niet meer precies wat er is gezegd......het enige wat ik me kan herinneren is dat Marlies en Janine nog voordat ze moesten bieden een gesprek hebben gehad over welke tactiek het beste zou zijn tijdens het bieden. Mede daardoor heeft Janine laag geboden omdat zij datgene wat Marlies zei ter harte had genomen. Marlies zelf liet zich echter door BB een oor aannaaien tijdens het bieden en kwam dus in tegenstelling met wat ze eerst van plan was op een belachelijk hoog bod uit. Janine heeft haar dit vanaf het begin kwalijk genomen zonder dat direct naar Marlies toe uit te spreken en Marlies zelf heeft bij mijn weten nooit meer stil gestaan bij dat gesprek met Janine wat dus VOORAF was gegaan aan dat bieden zelf. ?

Mijn 2 centen zijn dus dat Marlies zich oprecht van de prins geen kwaad weet en dat Janine vanmiddag na het gesprek tussen haar en Marlies wel bij zal trekken.
pi_41883021
Oh nee het gaat over Marlies op stream 3
pi_41883034
En Egbert stookt Tijn nog meer op dat Marlies een gevaarlijk mens is in het spel
Egbert denkt dat sjaan niet liegt.
pi_41883038
Nu gaat het over Semih
pi_41883067
Jeetje wat een ochtend Vind het wel allemaal teveel in 1 keer. Moet even aan al die aktie wennen in het huis.
pi_41883092
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies wat er gezegd......het enige wat ik me kan herinneren is dat Marlies en Janine nog voordat moesten bieden een gesprek hebben gehad over welke tactiek het beste zou zijn tijdens het bieden. Mede daardoor heeft Janine laag geboden omdat datgene wat Marlies zei ter harte had genomen. Marlies zelf liet zich echter door BB een oor aannaaien tijdens het bieden en kwam dus in tegenstelling wat ze eerst van plan was op een belachelijk hoog bod uit. Janine heeft haar dit vanaf het begin kwalijk genomen zonder dat direct naar Marlies toe uit te spreken en Marlies zelf heeft bij mijn weten nooit meer stil gestaan bij dat gesprek met Janine wat dus VOORAF was gegaan aan dat bieden zelf. ?

Mijn 2 centen zijn dus dat Marlies zich oprecht van de prins geen kwaad weet en dat Janine vanmiddag na het gesprek tussen haar en Marlies wel bij zal trekken.
Bedankt voor de uitleg, Jap.

Maar Marlies heeft dus wél iets gezegd qua niet hoog bieden waardoor Janine zich achteraf verneukt voelde.
pi_41883106
Begrijp er geen ruk van nog, maar ik schakel net in...

Maar heeft het te maken met een/de ruzie tussen Marlies en Janine om die nominatie-joekels... uh jokers (Micheline kwam uit de douche )
En vast!
pi_41883112
Ohhh dit is leuk. Morgen Hilde eruit, moeten ze gaan nomineren en dan zal je zien dat Etienne niet op de bank zit. Jaah, die vind ik goed.
pi_41883114
Ik geloof ook dat het zo gegaan is Jappie
Inderdaad Bb zat echt te pushen, dat zagen we al bij Tijn in de dagboekkamer
pi_41883125
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:44 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Maar Marlies heeft dus wél iets gezegd qua niet hoog bieden waardoor Janine zich achteraf verneukt voelde.
idd, hopelijk laten ze beelden nog eens terug zien, maar in mijn ogen is Marllies schijnheilig.. "het liefst zou ik die joker nu aan haar geven"
  zondag 17 september 2006 @ 11:45:47 #273
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_41883126
nu nog wat drank erin en het feest is compleet
  zondag 17 september 2006 @ 11:45:54 #274
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41883131
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:44 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Yep...het gesprek momenteel in de badkamer is wat dat betreft zeer verhelderend.
pi_41883134
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef intoyou het volgende:
Ohhh dit is leuk. Morgen Hilde eruit, moeten ze gaan nomineren en dan zal je zien dat Etienne niet op de bank zit. Jaah, die vind ik goed.
Nee dit geeft een hele andere kijk op de nominaties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')