Grappig, laatst nog gezien. Die kan wel aardig gitaar spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:57 schreef emokid het volgende:
Niet écht drone, maar James Blackshaw levert weer kwaliteit op Love Is The Plan, The Plan is Death.
Fuck Buttons zijn op sommige momenten zeker droney te noemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef Weakling het volgende:
Qua electronische drone verdient Fuck Buttons hier ook wel een plaatsje toch?
Prachtig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Darkestrah het volgende:
Ik stond wat drinken in te schenken toen ik dacht dat er een soort hidden track op het album van Gruta begon. Bleek het mijn printer te zijn die herrie ging maken.
Ik heb het juist andersom vaak.... dan hoor ik allemaal rare geluiden, en probeer ik te achterhalen waar het vandaan komt, en blijkt het de muziek te zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Prachtig.
Was ooit eens een monolake album (gobi desert) aan het luisteren met xtc op. Dit terwijl er dik onweer heel langzaam steeds dichterbij kwam. Ondanks de flitsen duurde het erg lang voorat we door hadden dat het niet in de muziek zat.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
must have voor de droners: http://temporaryresidence.com/descriptions/trr194.php
desintegration loops op 9xLP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |