Moven naar de SC.quote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
Wat moeten we anders als de bewoners slapen?
Wat vervelendquote:Op zondag 17 september 2006 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden een email gehad van flugel met daarin de mededeling dat ik te veel off-topic lulde in de nachtelijke COS topics. Beetje soort van waarschuwing dus.
Arneaux heeft hem ook gehad volgens mij
Maar daar post bijna niemand ??? Ik wil daar wel posten maar als ik moet wachten om over 2 uur antwoord te krijgen dan werkt dat niet. Of heb ik het nu zwaar mis?quote:
Zal wel ingestaan hebben dat je altijd te veel off-topic gaat. En geheel terecht van Flügel, hele [COS] wordt door dat off-topic verpest, waarin jij, in mijn ogen, het grootste aandeel hebt.quote:Op zondag 17 september 2006 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb een week geleden een email gehad van flugel met daarin de mededeling dat ik te veel off-topic lulde in de nachtelijke COS topics. Beetje soort van waarschuwing dus.
Arneaux heeft hem ook gehad volgens mij
Ik begin je steeds leuker te vindenquote:Op zondag 17 september 2006 03:28 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Naam komt me bekend voor maar pc eend ookEn ja GJ is een scahtje
Hahaha ik had het idee dat alleen de bijna bejaarden (zoals ik ) op Gj vallen maar jou heb ik altijd veel jonger ingeschat
Gaan we nu na een paar bans roomser als de paus zijn ?quote:Op zondag 17 september 2006 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel ingestaan hebben dat je altijd te veel off-topic gaat. En geheel terecht van Flügel, hele [COS] wordt door dat off-topic verpest, waarin jij, in mijn ogen, het grootste aandeel hebt.
Wie hebben we daarquote:Op zondag 17 september 2006 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel ingestaan hebben dat je altijd te veel off-topic gaat. En geheel terecht van Flügel, hele [COS] wordt door dat off-topic verpest, waarin jij, in mijn ogen, het grootste aandeel hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gaan we nu na een paar bans roomser als de paus zijn ?![]()
Nu ga ik me bemoeien met iets waar ik niks mee te maken hebquote:Op zondag 17 september 2006 03:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je volgende nick moet Scanfan wordenquote:Op zondag 17 september 2006 03:40 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Nu ga ik me bemoeien met iets waar ik niks mee te maken hebmaar als lurker zie ik toch echt wel dat scan heel veel ontopic dingen post en dat hij echt wel een heel erg meer waarde geeft aan dit topic, maar als er in dit stomme slapende huis niks te doen is dan is het wel vermakelijk voor de lurkers om nog wat anders te lezen ook.
En aangezien er geen flikker te doen is in dat huis, vind ik dat Scan het er heel goed van afbrengt
Dikke kus voor mijn leeftijdsgenootjequote:Op zondag 17 september 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin je steeds leuker te vinden
-self edit-![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 03:42 schreef Zeehond het volgende:
Ach, scanman en lekkersimpel zijn als Hilde en het tapijt.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je volgende nick moet Scanfan worden![]()
Ik zou met jou wel een rollatorrace willen doenquote:Op zondag 17 september 2006 03:43 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Dikke kus voor mijn leeftijdsgenootje(denk ik nu dus)
Niemand post daar omdat men het blijkbaar makkelijker vindt om in deze reeks te F5-en.quote:Op zondag 17 september 2006 03:34 schreef smikkeltje het volgende:
Maar daar post bijna niemand ??? Ik wil daar wel posten maar als ik moet wachten om over 2 uur antwoord te krijgen dan werkt dat niet. Of heb ik het nu zwaar mis?
Heeft niets met mijn bans te maken.quote:Op zondag 17 september 2006 03:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gaan we nu na een paar bans roomser als de paus zijn ?![]()
Nou, dikke doei maar weer.quote:Op zondag 17 september 2006 03:47 schreef APK het volgende:
[..]
Boeit mij verder niet hoor, ik kom nauwelijks in deze reeks...
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op zondag 17 september 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn bans te maken.
omg mijn buik doet pijn van het lachenquote:Op zondag 17 september 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel een rollatorrace willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |