Nee, ik was inderdaad aan het overdrijven.quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef wyccie het volgende:
Dus jij vind kerst wél leuk?
Dat uitgerekend jij de ironie niet herkent.quote:Op zondag 17 september 2006 02:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kerst is vreselijk vreselijk, broer. Knoop dat in je oren.
Die herken ik wel, broer. Maar sinds het flirtincident wil ik je tóch nog even extra de juiste kant op wijzen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij de ironie niet herkent.
Sorry, I.R. Het zal niet meer gebeuren. Zélfs niet in TTK.quote:Op zondag 17 september 2006 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die herken ik wel, broer. Maar sinds het flirtincident wil ik je tóch nog even extra de juiste kant op wijzen.
Zegt iemand die kerstlichtjes gezellig vindt....quote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Vooral die rouwrand om het plaatje doet het 'm.
Pff... Heb je iets gevonden waar je me mee kunt pesten?quote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef wyccie het volgende:
Zegt iemand die kerstlichtjes gezellig vindt....
Als ik wil weten welke films er komen, gebruik ik altijd http://gids.omroep.nl.quote:Op zondag 17 september 2006 03:18 schreef wyccie het volgende:
Op www.tvgids.nl kun je ook het één en ander vinden, maar die gaat niet zo ver vooruit. Tot overmorgen.
Nou, ik hou juist helemaal niet van die mensen die na een uur al hun seksleven, hun verstoorde relatie met hun ouders, hun jeugdtrauma's en hun gendefecten hebben gedeeld. Een beetje terughoudendheid kan geen kwaad.quote:Op zondag 17 september 2006 03:20 schreef broer het volgende:
Overigens is het internet een raar medium. Als ik in het dagelijks leven langer dan een uur met iemand praat, komen we sowieso op persoonlijker onderwerpen. Hoe goed of hoe slecht ik iemand ook ken. Op internet niet. Daar blijft het bij slap ouwehoeren. Gek is dat. En jammer. Dat ook.
Er zit nog een heel gebied tussen 'bla bla lampjes' en 'ik werd vroeger altijd gepest en heb daar nu nog steeds last van en ik ben zo zielig'. Het is toch niet nodig om meteen de extremen in te duiken?quote:Op zondag 17 september 2006 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik hou juist helemaal niet van die mensen die na een uur al hun seksleven, hun verstoorde relatie met hun ouders, hun jeugdtrauma's en hun gendefecten hebben gedeeld. Een beetje terughoudendheid kan geen kwaad.
't Blijft een openbaar forum en sommige mensen zijn nu eenmaal gesteld op hun privacy.quote:Op zondag 17 september 2006 12:50 schreef broer het volgende:
[..]
Er zit nog een heel gebied tussen 'bla bla lampjes' en 'ik werd vroeger altijd gepest en heb daar nu nog steeds last van en ik ben zo zielig'. Het is toch niet nodig om meteen de extremen in te duiken?
Ja, weet ik. Ikzelf ook. Maar dat neemt niet weg dat ik me erover verbaas.quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef Lienekien het volgende:
't Blijft een openbaar forum en sommige mensen zijn nu eenmaal gesteld op hun privacy.![]()
Ja, jij laat ook niet in je kaarten kijken. Dus hoe verwacht je dan dat het gesprek persoonlijker wordt?quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ikzelf ook. Maar dat neemt niet weg dat ik me erover verbaas.
Ik kan m'n punt duidelijker maken met extremen.quote:Op zondag 17 september 2006 12:50 schreef broer het volgende:
[..]
Er zit nog een heel gebied tussen 'bla bla lampjes' en 'ik werd vroeger altijd gepest en heb daar nu nog steeds last van en ik ben zo zielig'. Het is toch niet nodig om meteen de extremen in te duiken?
Als ik het eerste schaap ben dat over de dam moet: niet.quote:Op zondag 17 september 2006 12:55 schreef Lienekien het volgende:
Ja, jij laat ook niet in je kaarten kijken. Dus hoe verwacht je dan dat het gesprek persoonlijker wordt?
En ik heb het bij jou maar opgegeven.quote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik het eerste schaap ben dat over de dam moet: niet.
Ik leg me er gewoon bij neer, denk ik.
Dan ben je aan het discussiëren. Terwijl ik eigenlijk niet veel meer hoefde dan een gesprek erover.quote:Op zondag 17 september 2006 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan m'n punt duidelijker maken met extremen.
Je hebt het niet eens geprobeerd.quote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef Lienekien het volgende:
En ik heb het bij jou maar opgegeven.![]()
Met jou is het als trekken aan een dood paard, broer.quote:
Dat ligt dan aan deze slowchat, want in een ander fok'kliekje' waar ik meeklets wordt vaak wel heel persoonlijk gesproken.quote:Op zondag 17 september 2006 03:20 schreef broer het volgende:
Overigens is het internet een raar medium. Als ik in het dagelijks leven langer dan een uur met iemand praat, komen we sowieso op persoonlijker onderwerpen. Hoe goed of hoe slecht ik iemand ook ken. Op internet niet. Daar blijft het bij slap ouwehoeren. Gek is dat. En jammer. Dat ook.
Die dieetclub, bedoel je?quote:Op zondag 17 september 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan deze slowchat, want in een ander fok'kliekje' waar ik meeklets wordt vaak wel heel persoonlijk gesproken.
Nou ja! Dat is niet alleen bij mij zo, hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Met jou is het als trekken aan een dood paard, broer.![]()
Zie je wel, Lienekien? Het ligt aan TTKLPT.quote:Op zondag 17 september 2006 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat ligt dan aan deze slowchat, want in een ander fok'kliekje' waar ik meeklets wordt vaak wel heel persoonlijk gesproken.
quote:
Dan vind ik het hier toch leuker, ondanks broer.quote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]Daar wordt meestal behoorlijk wat wel en wee besproken. Hoe iemand zich voelt, dingen over examens, vriendjes, problemen, verleden etc.
Sorry, met een politicoloog kom je al snel in een discussie terecht. Overigens ben ik niet overdreven zorgvuldig mijn privacy aan het beschermen (ik ben zo te traceren) maar heb ik ook niet de behoefte om iedereen lastig te vallen met mijn problemen (bovendien maak ik zelden privé-tragiek mee).quote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef broer het volgende:
[..]
Dan ben je aan het discussiëren. Terwijl ik eigenlijk niet veel meer hoefde dan een gesprek erover.
En ik ben er nu ook wel weer over uitgepraat, want eigenlijk is het allemaal heel logisch.
Dit is anders. Wat wel jammer aan de dieetclub vaak is, is juist het persoonlijke. Klinkt een beetje raar, maar soms durf je gewoon niet een berichtje neer te zetten dat je een pond bent afgevallen (het doel van dat clubje) omdat iemand's kat dood is, iemand anders een examen niet heeft gehaald en weer iemand ander's vader met een hartinfarct in het ziekenhuis ligt.... Allemaal ellende waar je over wilt praten natuurlijk, maar het staat het doel van het topic een beetje in de weg. Nou klink ik wat onaardig, maar zo bedoel ik dat niet. Je snapt me welquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Dan vind ik het hier toch leuker, ondanks broer.
Hé, bedankt, hè!quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Dan vind ik het hier toch leuker, ondanks broer.
Ik slaap 's nachts, IR.quote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
S-B heeft bijvoorbeeld een per-fec-te balans tussen oppervlakkig contact en persoonlijke ontboezemingen.
He dwerg, ik was gisteravond in een kroeg en daar draaiden ze de nits!quote:
Ah, een nieuw onderwerp. Godzijdank!quote:Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Mensen die je negeren in een LPT, zo'n hekel aan.
Moet jij nog kaartjes ergens voor, broer?quote:Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, een nieuw onderwerp. Godzijdank!
Wie negeert je en waarom?
Broer gaat zich op een goed (of kwaad) moment altijd lichtelijk ongemakkelijk voelen, maar waaróm is nooit duidelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Waarom ben je blij dat er een ander onderwerp was en wat wàs dan het onderwerp volgens jou?
Hij blijft dus zélf altijd aan de oppervlakquote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Broer gaat zich op een goed (of kwaad) moment altijd lichtelijk ongemakkelijk voelen, maar waaróm is nooit duidelijk.
André Manuel komt binnenkort in het Steigertheater in Nijmegen. Daar wil ik wel graag naartoe. En jij?quote:Op zondag 17 september 2006 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Moet jij nog kaartjes ergens voor, broer?
Ik schreef vannacht in al mijn onschuldigheid een paar zinnetjes over het verschil in intimiteit van gesprekken op internet en die in het dagelijks leven. En gaandeweg begon het erop te lijken dat ik graag al mijn diepste gevoelens hier wil delen. Dat was een richting waar ik niet al te blij mee was.quote:Op zondag 17 september 2006 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Waarom ben je blij dat er een ander onderwerp was en wat wàs dan het onderwerp volgens jou?
Omdat ik ook ik op mijn privacy gesteld ben, denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Broer gaat zich op een goed (of kwaad) moment altijd lichtelijk ongemakkelijk voelen, maar waaróm is nooit duidelijk.
quote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Hij blijft dus zélf altijd aan de oppervlakMisschien moet broer zijn diepere gevoelens en gedachten met ons delen.
quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef broer het volgende:
Ja, weet ik. Ikzelf ook. Maar dat neemt niet weg dat ik me erover verbaas.
Dan lees ik dat wel als ik weer terug kom.quote:Op zondag 17 september 2006 13:46 schreef Lienekien het volgende:
En zo gaan we het zelfde kringetje nog eens rond.
Ach, ik vond het wel een leuk verhaaltje. Maar geen LITERATUUR VAN DE BOVENSTE PLANK.quote:Op zondag 17 september 2006 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben bezig in Au Pair van WF Hermans, en het valt me een beetje tegen.
Nou!quote:Op zondag 17 september 2006 13:51 schreef dwerg het volgende:
Speciaal voor Lienekien wil ik nog wel even zeggen dat ik vrijdagmiddag voor het eerst een hele aflevering van Spongebob heb gezien.
Ik heb nu een paar van zijn romans achter elkaar gelezen. Hij geeft in het algemeen een behoorlijk diepgaande kijk op de innerlijke dialoog van de hoofdperso(o)n(en). Maar nu dat in Au Pair een vrouw is, vind ik het ineens vervelend worden. 'Zeikerd', denk ik steeds... 'maak je toch niet zo DRUK!'quote:Op zondag 17 september 2006 13:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik vond het wel een leuk verhaaltje. Maar geen LITERATUUR VAN DE BOVENSTE PLANK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |