Nee, ik was inderdaad aan het overdrijven.quote:Op zondag 17 september 2006 02:23 schreef wyccie het volgende:
Dus jij vind kerst wél leuk?
Dat uitgerekend jij de ironie niet herkent.quote:Op zondag 17 september 2006 02:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kerst is vreselijk vreselijk, broer. Knoop dat in je oren.
Die herken ik wel, broer. Maar sinds het flirtincident wil ik je tóch nog even extra de juiste kant op wijzen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij de ironie niet herkent.
Sorry, I.R. Het zal niet meer gebeuren. Zélfs niet in TTK.quote:Op zondag 17 september 2006 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die herken ik wel, broer. Maar sinds het flirtincident wil ik je tóch nog even extra de juiste kant op wijzen.
Zegt iemand die kerstlichtjes gezellig vindt....quote:Op zondag 17 september 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Vooral die rouwrand om het plaatje doet het 'm.
Pff... Heb je iets gevonden waar je me mee kunt pesten?quote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef wyccie het volgende:
Zegt iemand die kerstlichtjes gezellig vindt....
Als ik wil weten welke films er komen, gebruik ik altijd http://gids.omroep.nl.quote:Op zondag 17 september 2006 03:18 schreef wyccie het volgende:
Op www.tvgids.nl kun je ook het één en ander vinden, maar die gaat niet zo ver vooruit. Tot overmorgen.
Nou, ik hou juist helemaal niet van die mensen die na een uur al hun seksleven, hun verstoorde relatie met hun ouders, hun jeugdtrauma's en hun gendefecten hebben gedeeld. Een beetje terughoudendheid kan geen kwaad.quote:Op zondag 17 september 2006 03:20 schreef broer het volgende:
Overigens is het internet een raar medium. Als ik in het dagelijks leven langer dan een uur met iemand praat, komen we sowieso op persoonlijker onderwerpen. Hoe goed of hoe slecht ik iemand ook ken. Op internet niet. Daar blijft het bij slap ouwehoeren. Gek is dat. En jammer. Dat ook.
Er zit nog een heel gebied tussen 'bla bla lampjes' en 'ik werd vroeger altijd gepest en heb daar nu nog steeds last van en ik ben zo zielig'. Het is toch niet nodig om meteen de extremen in te duiken?quote:Op zondag 17 september 2006 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik hou juist helemaal niet van die mensen die na een uur al hun seksleven, hun verstoorde relatie met hun ouders, hun jeugdtrauma's en hun gendefecten hebben gedeeld. Een beetje terughoudendheid kan geen kwaad.
't Blijft een openbaar forum en sommige mensen zijn nu eenmaal gesteld op hun privacy.quote:Op zondag 17 september 2006 12:50 schreef broer het volgende:
[..]
Er zit nog een heel gebied tussen 'bla bla lampjes' en 'ik werd vroeger altijd gepest en heb daar nu nog steeds last van en ik ben zo zielig'. Het is toch niet nodig om meteen de extremen in te duiken?
Ja, weet ik. Ikzelf ook. Maar dat neemt niet weg dat ik me erover verbaas.quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef Lienekien het volgende:
't Blijft een openbaar forum en sommige mensen zijn nu eenmaal gesteld op hun privacy.![]()
Ja, jij laat ook niet in je kaarten kijken. Dus hoe verwacht je dan dat het gesprek persoonlijker wordt?quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ikzelf ook. Maar dat neemt niet weg dat ik me erover verbaas.
Ik kan m'n punt duidelijker maken met extremen.quote:Op zondag 17 september 2006 12:50 schreef broer het volgende:
[..]
Er zit nog een heel gebied tussen 'bla bla lampjes' en 'ik werd vroeger altijd gepest en heb daar nu nog steeds last van en ik ben zo zielig'. Het is toch niet nodig om meteen de extremen in te duiken?
Als ik het eerste schaap ben dat over de dam moet: niet.quote:Op zondag 17 september 2006 12:55 schreef Lienekien het volgende:
Ja, jij laat ook niet in je kaarten kijken. Dus hoe verwacht je dan dat het gesprek persoonlijker wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |