Maar wij gaan zo camperen (naar de camping)quote:Op zondag 17 september 2006 04:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens echt begonnen![]()
Eendje!quote:Op zondag 17 september 2006 04:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huur maar een tent af ik kom eraan
quote:Op zondag 17 september 2006 05:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je zei macht![]()
Kennis maakt macht, maar je hebt kennis in pacht... Je kennis toch nog een beetje bijspijkeren?![]()
Ik zeg wel meer en alles heeft een diepere betekenis. En nee, ik ben niet blondtquote:Op zondag 17 september 2006 05:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je zei macht![]()
Kennis maakt macht, maar je hebt kennis in pacht... Je kennis toch nog een beetje bijspijkeren?![]()
Nee hoor, je bent gewoon kei slim en machtig enzo en toch nog zo lief en zonder arrogantiequote:Op zondag 17 september 2006 05:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zeg wel meer en alles heeft een diepere betekenis. En nee, ik ben niet blondt![]()
Balenquote:Op zondag 17 september 2006 05:04 schreef SuperMOM het volgende:
En nog even en Bommie heeft zijn zin!![]()
Wat zullen Coos, Gert, Jappie, Apk en wie ik vergeet balen![]()
en oh ja:
![]()
Deeltje 5? Deeltje 6?quote:Op zondag 17 september 2006 05:09 schreef luciano het volgende:
Ga is ff allemaal terug naar deeltje 5 . ik zit me rot te editten daar in mijn laatste post , en dan beginnen jullie sneaky aan deeltje 6 .........
Volgens mij zitten we al even in deeltje 20 hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 05:09 schreef luciano het volgende:
Ga is ff allemaal terug naar deeltje 5 . ik zit me rot te editten daar in mijn laatste post , en dan beginnen jullie sneaky aan deeltje 6 .........
Ja moet je maar opschieten hoorquote:Op zondag 17 september 2006 05:09 schreef luciano het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 05:28 schreef nomen_nescio het volgende:
Luciano gaat SM helpen met vullen?
dit gaat niet snel genoeg bedoel jequote:Op zondag 17 september 2006 05:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit gaat veul te snel voor een slowchat
Mag ik meedoenquote:Op zondag 17 september 2006 05:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
En Henk niet te vergeten want die wil niet in onzin topics posten![]()
Dat was nu net les 1 "hoe houd ik een gek bezig"quote:Op zondag 17 september 2006 05:35 schreef luciano het volgende:
Willen jullie fukkin NIET posten terwijl ik zat te tellen .... nu moest ik beiden editten , GRRRRRRRRRRRR![]()
Sorry, dat gaat me iets te verquote:Op zondag 17 september 2006 05:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
En Henk niet te vergeten want die wil niet in onzin topics posten![]()
Slapen is voor watjesquote:Op zondag 17 september 2006 05:43 schreef SuperMOM het volgende:
Jullie doen niet mee voor BommieIk heb mijn best gedaan maar nu de toetsen op mijn gezicht gedrukt staan en ik qwerty kan lezen op mijn voorhoofd, is het tijd om te gaan slapen denk ik zo
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 17 september 2006 05:43 schreef latevogel het volgende:
zo en nu ga ik kijken of me nest er nog sta![]()
dikke knuffel voor allen en doe niet wat ik zou doen als ik nog wakker was![]()
Zeg dat, ik slaap wel als ik dood benquote:
Zal wel. Utreg -4 zal je bedoelen.quote:Op zondag 17 september 2006 09:51 schreef versabommie het volgende:
BURP!
Morguh mensen,
ontroering maakt zich meester van mij bij het zien van zoveel postings om dit topic vol te baggeren![]()
Morguh Nostalgist!quote:Op zondag 17 september 2006 09:49 schreef Nostalgist het volgende:
Goedenmorgen !
zijn geen grappen he!quote:
Moggûh Bommie, sorry, kon het niet laten.quote:Op zondag 17 september 2006 09:58 schreef versabommie het volgende:
Goedemorgen ph trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |