Daar ben ik nog niet achterquote:Op zondag 17 september 2006 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima, maar waarom op tv ermee?
zoiets dacht ik dus ook alquote:Op zondag 17 september 2006 04:27 schreef luciano het volgende:
Kinderen zijn flexibeler dan je denkt .......... Ik denk meer dat ROBoboy op zijn werk gepest wordt als volwassene , en dit wil stoppen over de rug van de kinderen ........... read my lips .
Leuk gedacht, maar ik denk dat dit een nog softere BB wordt dan de vorige.quote:Op zondag 17 september 2006 04:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk ik toch niet. Want de grote "lieve" groep moeten wel door blijven nomineren. En dan zullen de aapjes wel uit de mouwen komen, hoe ze echt zijn. Nu kunnen ze nog "aan elkaar hangen", maar als ze het andere groepje kwijt zijn. En waarbij vast en zeker opdrachten komen, waarbij ze tegen elkaar worden uitgespeeld, dan voorzie ik juist méér aktie in het huis, in plaats van dat puppiegedrag van E10 en dat eeuwige geklaag van Hilde. Want iets anders doen die 2 niet in het huis.
Ik denk dat Milica dan ook losser komt. Dat Egbert tegen Marcia wordt uitgespeeld, Sabrina tegen Monique, Semih tergen Micheline en Rik tegen Tijn.
Zou kunnen ja, maar het gedrein van zijn kids zal hem ook niet echt lekker zittenquote:Op zondag 17 september 2006 04:27 schreef luciano het volgende:
Kinderen zijn flexibeler dan je denkt .......... Ik denk meer dat ROBoboy op zijn werk gepest wordt als volwassene , en dit wil stoppen over de rug van de kinderen ........... read my lips .
Ik dacht dat jij daar al was geweest. Ik ben niet zo'n overloper. En maak ook geen kloon aan of gebruik ander internetaccount met een kloon, zoals jij, om toch maar anoniem mezelf te verdedigen.quote:Op zondag 17 september 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is v-o-l niets voor jou joh? Je zou er een hoop mensen een plezier mee doen
Slaap lekker straks
beetje lief voor scan hé andersquote:Op zondag 17 september 2006 04:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
blabla
En een stijfkop ben je dus ook al. Ik zit al netjes in [SC], maar jij moet toch wéér in [COS] doorgaan he?![]()
Ik denk beide.quote:Op zondag 17 september 2006 04:27 schreef luciano het volgende:
Overloperquote:Op zondag 17 september 2006 04:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar al was geweest. Ik ben niet zo'n overloper. En maak ook geen kloon aan of gebruik ander internetaccount met een kloon, zoals jij, om toch maar anoniem mezelf te verdedigen.
En een stijfkop ben je dus ook al. Ik zit al netjes in [SC], maar jij moet toch wéér in [COS] doorgaan he?![]()
Misschien vind ik dat wel lekkerquote:Op zondag 17 september 2006 04:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
beetje lief voor scan hé anders![]()
Even gaat kijkenquote:Op zondag 17 september 2006 04:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar al was geweest. Ik ben niet zo'n overloper. En maak ook geen kloon aan of gebruik ander internetaccount met een kloon, zoals jij, om toch maar anoniem mezelf te verdedigen.
Ik dus op FOK!quote:Op zondag 17 september 2006 04:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
OverloperPff het is maar net waar users zich thuis voelen zeg
![]()
Snotjequote:
quote:Op zondag 17 september 2006 04:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dus op FOK!
Ik neem de moeite niet eens om er te gaan kijken. Heb ik al eens vaker gedaan op een ander forum, maar was niet mijn "ding". En op advies van scanman zit ik al helemaal niet te wachten.
Een purk dus!quote:Op zondag 17 september 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
SnotjeSorry, ben een beetje verkouden..........
*Gaat weer oude koeien uit de sloot halen*quote:Op zondag 17 september 2006 04:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dus op FOK!
Ik neem de moeite niet eens om er te gaan kijken. Heb ik al eens vaker gedaan op een ander forum, maar was niet mijn "ding". En op advies van scanman zit ik al helemaal niet te wachten.
quote:Op zondag 17 september 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
SnotjeSorry, ben een beetje verkouden..........
Nee ook niet, want zolang die Herman Finkers wannabe Scanman mij persoonlijk blijft aanvallen, doe ik niet lief tegen hem....quote:
Zullen we SGOP ook weer even uit de mottenballen halenquote:Op zondag 17 september 2006 04:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
*Gaat weer oude koeien uit de sloot halen*
Wat is dat toch die nijd, boosheid, afgunst, neerbuigende houding, verliefdheid, verdriet, tranen, vrolijkheid, van FOK naar VOL en weer terug?
Kan hier nog een verhaal neerplempen, maar gezien het tijdstip zal het niet veel meer gelezen worden, dus ik bespaar me de moeite![]()
Ik heb dat niet, want ik ken dat hele VOL niet. Dus kan er ook niets positiefs of negatiefs over zeggen.quote:Op zondag 17 september 2006 04:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
*Gaat weer oude koeien uit de sloot halen*
Wat is dat toch die nijd, boosheid, afgunst, neerbuigende houding, verliefdheid, verdriet, tranen, vrolijkheid, van FOK naar VOL en weer terug?
Kan hier nog een verhaal neerplempen, maar gezien het tijdstip zal het niet veel meer gelezen worden, dus ik bespaar me de moeite![]()
Omdat jullie dat zijn ofzoquote:Op zondag 17 september 2006 04:44 schreef SuperMOM het volgende:
En waarom worden wij kampers genoemd in de COS 265?![]()
![]()
Euhhh... users die wél ontopic reageren???quote:Op zondag 17 september 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat jullie dat zijn ofzoEn wie zijn wij.........mammaaaaaaaaaaaa
![]()
Vergeet de MW'ers niet, anders krijgen we daar ook nog gezeur over!!quote:Op zondag 17 september 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen we SGOP ook weer even uit de mottenballen halen![]()
Ja, ik verveel me![]()
Ach..........rot op, kamperquote:Op zondag 17 september 2006 04:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhhh... users die wél ontopic reageren???
![]()
![]()
Jullie?quote:Op zondag 17 september 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat jullie dat zijn ofzoEn wie zijn wij.........mammaaaaaaaaaaaa
![]()
Oh ja met Hunterquote:Op zondag 17 september 2006 04:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeet de MW'ers niet, anders krijgen we daar ook nog gezeur over!!
En ja, ik verveel me ook![]()
Waarom?quote:
Talpaquote:Op zondag 17 september 2006 04:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vergeet de MW'ers niet, anders krijgen we daar ook nog gezeur over!!
En ja, ik verveel me ook![]()
Omdat ik het zeg en omdat ik een pleurisbui hebquote:Op zondag 17 september 2006 04:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Wil helemaal niet weg...
Ja en sinds wanneer luister ik naar jou?quote:Op zondag 17 september 2006 04:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg en omdat ik een pleurisbui heb![]()
Ik reageer zoals ik wil ja en anders laat ik een scheet. Zowquote:Op zondag 17 september 2006 04:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee, jij reageert lekker ontopic![]()
Hebben we het over jou???quote:Op zondag 17 september 2006 04:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Wil helemaal niet weg...
Kampers moeten allemaal in Frankrijk worden verzameld, dan het hek eromheen, en dan ebola loslaten.quote:Op zondag 17 september 2006 04:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Wil helemaal niet weg...
tering,moet ik wel ff eindje rijden hoorquote:Op zondag 17 september 2006 04:54 schreef luciano het volgende:
Kunnen we niet een of andere spontane nachtelijke meeting ergens in nederland houden ? 1 of andere kroeg op het stadhuisplein in Rotterdam bijvoorbeeld .
Huur maar een tent af ik kom eraanquote:Op zondag 17 september 2006 04:54 schreef luciano het volgende:
Kunnen we niet een of andere spontane nachtelijke meeting ergens in nederland houden ? 1 of andere kroeg op het stadhuisplein in Rotterdam bijvoorbeeld .
Ze had het over jullie , dus ja...quote:
Sinds ik alle kennis in macht heb, Duhquote:Op zondag 17 september 2006 04:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja en sinds wanneer luister ik naar jou?![]()
ga je mail lezen ofzo, kamper
Sounds like a hell of a partyquote:Op zondag 17 september 2006 04:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kampers moeten allemaal in Frankrijk worden verzameld, dan het hek eromheen, en dan ebola loslaten.![]()
Daarna moet India worden afgezonken worden, en tussen de palestijnen en Israel komt ook alles goed.
Zo, dat was mijn inteliektuele bijdrage![]()
p.s. neem dit niet serieus, anders ben je een kneus![]()
En ik ben nog niet eens echt begonnenquote:Op zondag 17 september 2006 04:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Sounds like a hell of a party![]()
![]()
![]()
Je zei machtquote:Op zondag 17 september 2006 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sinds ik alle kennis in macht heb, Duh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |