Dit is een offtopic editiequote:Op zondag 17 september 2006 03:47 schreef APK het volgende:
[..]
Als iedereen zou begrijpen dat je naar SC moet gaan als de bewoners slapen zou flugel niet dat soort vervelende mailtjes hoeven te sturen.
Klopt, scanman is een kamper en ik laat over me heenlopen en tegen me aanschoppenquote:Op zondag 17 september 2006 03:42 schreef Zeehond het volgende:
Ach, scanman en lekkersimpel zijn als Hilde en het tapijt.
ik was er nog ff, ik wil hier maar 1 ding op zeggen, mensen die ECHT ziek zijn die hoor je echt nietquote:Op zondag 17 september 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn bans te maken.
1e ban kreeg ik om een on-topic opmerking waarin ik Hilde nogal erge ziektes toewenste enzo, met haar zielige gedoe. Wat anderen blijkbaar wel mogen, zoals ik nadien heel veel heb gelezen.
2e ban ging juist over kritiek van een bepaalde groep die een vrijbrief blijkt te hebben om off-topic te gaan en mocht ik afkoelen, waarna het off-topic gewoon doorging.
Dus ik ben niet roomser dan de Paus bezig, ik blijf nog gewoon bij die 2 standpunten.
1. Hilde stelt zich aan. Heb zelf een kennis die wél fybromyalgie heeft en ook in een vrij ernstige vorm, maar die stelt zich nooit en te nimmer zo aan. Wat al eens iemand opmerkte... "Mensen die werkelijk iets hebben lopen er niet de gehele dag over te zuchten, klagen en te mopperen..."
2. Dst off-topic (waar ik nu dus ook mee bezig ben) schijnt gewoon te mogen. Ik heb er een vraag over gesteld in het daarvoor bestemde topic [FB], maar werd totaal niet op gereageerd door een MOD.
Dus: óf iedereen mag doodverwensingen en ziektes toewensen en off-topic gaan óf niemand mag dat, maar selectief altijd de zelfde er een ban voor te geven is een beetje te gemakkelijk.
Hou je bek danquote:Op zondag 17 september 2006 03:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik was er nog ff, ik wil hier maar 1 ding op zeggen, mensen die ECHT ziek zijn die hoor je echt niet![]()
laters
quote:
Dat stond er dus ook...quote:Op zondag 17 september 2006 03:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik was er nog ff, ik wil hier maar 1 ding op zeggen, mensen die ECHT ziek zijn die hoor je echt niet![]()
laters
En je hebt ook zo lekker veel mensen die het op prijs stellen dat je hier post.quote:Op zondag 17 september 2006 03:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt, scanman is een kamper en ik laat over me heenlopen en tegen me aanschoppen![]()
OOps dat wist ik niet maar dan word het wel moeilijk want iedereen blijft hier zitten. Ik kan nu de vraag hiero stellen of iedereen met mij naar SC gaat maar ik denk dat ik dan alleen moet. Ik kan het natuurlijk altijd proberenquote:Op zondag 17 september 2006 03:47 schreef APK het volgende:
[..]
Niemand post daar omdat men het blijkbaar makkelijker vindt om in deze reeks te F5-en.
Als iedereen zou begrijpen dat je naar SC moet gaan als de bewoners slapen zou flugel niet dat soort vervelende mailtjes hoeven te sturen.
Boeit mij verder niet hoor, ik kom nauwelijks in deze reeks en als de bewoners gaan slapen zet ik gewoon de streams uit en ga ik andere dingen lezen als ik zelf nog niet kan slapen.![]()
Ow gaan we dansen?quote:Op zondag 17 september 2006 03:51 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
omg mijn buik doet pijn van het lachen![]()
![]()
maar die dans gaan we winnen dat weet ik zeker
Ik ga ook wieberen. De lol is er nu toch wel afquote:Op zondag 17 september 2006 03:56 schreef smikkeltje het volgende:
Jongens en meisjes, Damens en heren gaan wij nu allemaal ff wieberen hier en de rest in SC posten?
Ik kan deze ook gewoon op slot doen.quote:Op zondag 17 september 2006 03:56 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
Jongens en meisjes, Damens en heren gaan wij nu allemaal ff wieberen hier en de rest in SC posten?
Vind jij ook niet dat de bewoners allemaal erg hard snurken?quote:Op zondag 17 september 2006 03:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik kan deze ook gewoon op slot doen.
Dan is er niks anders
Elke scanmanfankloon, is een vriend van mijquote:Op zondag 17 september 2006 03:55 schreef luciano het volgende:
Wie is snikkeltje smikkeltje nou weer ? Een nieuwe loot aan de boom ?
Edit : lamaar . kheb zojuist deel 1 bijgelezen ! Kben een beetje tragisch vannacht na al dat stappen .
quote:
Wat is dat voor een Roel-opmerking? Kan je het niet alleen af? Moet je er anderen bijhalen?quote:Op zondag 17 september 2006 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je hebt ook zo lekker veel mensen die het op prijs stellen dat je hier post.![]()
Ga toch spelen ofzo
Hahahahahaahahaha nogal wiedus in dit huisquote:Op zondag 17 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een Roel-opmerking? Kan je het niet alleen af? Moet je er anderen bijhalen?
Probeer jij eens één dag alleen maar on-topic te blijven. Dat gaat je niet lukken.
Een dag wegblijven behoort niet bij de opties. En ook je persoonlijke voorkeuren van films, acteurs en muziek boeit mij niet.
Ik haat ruziequote:Op zondag 17 september 2006 04:00 schreef smikkeltje het volgende:
[..]
graag beter als ruzie maken toch. Ik kan het nog net zonder rolstoel hoor maar als je mij de rolstoeldans wil leren.
Ik leer snel![]()
Vergeet je stoma niet te legenquote:Op zondag 17 september 2006 04:10 schreef smikkeltje het volgende:
Als er niemand mee gaat nee. Hahaahaha wat moet ik daar alleen? ik vroeg het netjes maar niemand gaf antwoord. Als je in een gezellige kroeg zit blijf je. Als je dr uit moet omdat het tijd is dan ga je. Loopt nog even langs de kroeg die nog wel open is, maar daar zit niemand. Dus loop je maar naar huis. En dat is wat ik nu ga doen Ik loop nog wat passen naar mn bedje.
Doe maarquote:Op zondag 17 september 2006 03:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik kan deze ook gewoon op slot doen.
Dan is er niks anders
Is al gedaanquote:
Is v-o-l niets voor jou joh? Je zou er een hoop mensen een plezier mee doenquote:Op zondag 17 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een Roel-opmerking? Kan je het niet alleen af? Moet je er anderen bijhalen?
Probeer jij eens één dag alleen maar on-topic te blijven. Dat gaat je niet lukken.
Een dag wegblijven behoort niet bij de opties. En ook je persoonlijke voorkeuren van films, acteurs en muziek boeit mij niet.
Maar je hebt ervan geleerd om niet zo tekeer te gaan lijkt mijquote:Op zondag 17 september 2006 03:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn bans te maken.
Dus ik ben niet roomser dan de Paus bezig, ik blijf nog gewoon bij die 2 standpunten.
De ontopic queen, net wat we nodig haddenquote:Op zondag 17 september 2006 04:24 schreef latevogel het volgende:
eindelijk klaar met werken ,liggen ze in dat huis al in bed
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
De ontopic queen, net wat we nodig hadden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |