abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41884619

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41884808
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:37 schreef Suko het volgende:
CASTEL GANDOLFO - Paus Benedictus XVI heeft zondag afstand genomen van de uitspraken die in de moslimwereld als uiterst beledigend zijn opgevat en heeft zijn "diepe spijt" uitgesproken.

De kerkvorst zei voordat hij zondag het Angelus uitsprak in zijn zomerresidentie Castel Gandolfo, dat hij "geschokt" was "door de reactie op bepaalde delen van mijn toespraak in Regensburg, die worden gezien als belediging voor moslimgelovigen".

Groot respect

De omstreden delen van de toespraak "kwamen uit een middeleeuwse tekst en uitten op geen enkele manier mijn persoonlijke gevoelens. Ik hoop dat deze uitleg voldoende is om de gemoederen te kalmeren en de werkelijke bedoeling van mijn toespraak te begrijpen. Ik heb groot respect voor het islamitische geloof", benadrukte Benedictus. nu.nl
Zonde dat de Paus zijn woorden terugneemt en zo passen we in het Westen zelfcensuur toe om de tere moslims zieltjes maar tegemoet te komen. Die vervolgens het Westen op alle mogelijke manieren beschimpen en hoeveel excuses krijgen we daar voor, niets.

Hypocrisie ten top .

Bovendien een signaal dat de kloof tussen het westen en de islam onoverbrugbaar lijkt. Het is wachten op de volgende chronische woedeaanval van moslims. Kotsmisselijk word ik ervan .
pi_41884823
Heel goed van Paus dat ie dit zegt

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41884840
Heeeeeeel erg zwak van die kerel en je hoeft hem en zijn uitspraken vanaf nu ook niet meer serieus te nemen, blijkbaar roept ie maar wat en als je een beetje tegengas geeft zonder argumenten dan neemt hij zijn woorden al weer terug.

Daarnaast vind ik het signaal heel slecht. De moslimgemeenschap slaat weer om zich heen en het wordt met de mantel der liefde bedekt.
pi_41884847
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:46 schreef Meki het volgende:

Nee.

1 Hij meent het niet

2 Als hij enig respect had voor de Islam is dat nu wel verdwenen
pi_41884903
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:46 schreef MrX1982 het volgende:
Bovendien een signaal dat de kloof tussen het westen en de islam onoverbrugbaar lijkt.
Het lijkt er op dat ik maar even een tijdje dit soort topics niet moet lezen en de nieuwsberichten maar moet overslaan, want zo langzamerhand heb ik zo iets van nuke de boel maar plat daar in het M-O...
  zondag 17 september 2006 @ 12:49:52 #182
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_41884930
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
De kruistochten hebben toch ook het christ. geloof verspreid via het zwaard?
Daarnaast heeft die lul gewoon gelijk, de Islam verspreid nu het geloof met zwaard (aka A.K. 74) door het midden oosten. Dus die KUT-fundamentalisten moeten niet zo zeiken.
Hypocroet gedoe, ik ben klaar voor een oorlog. Laat die geloofsrakkers zich maar druk maken.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_41884950
Misschien ook maar beter dat de Paus min of meer zijn excuses heeft aangeboden, want de meeste moslims zijn te dom om zijn toespraak te begrijpen, laat staan dat ze hem hebben gehoord of gelezen.
pi_41884957
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:46 schreef Meki het volgende:

Jij neemt hier genoegen mee, maar die hardliners uit de islamitische wereld niet, die prijs op de paus zijn hoofd blijft echt wel staan.
Spijt is wat de geit schijt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41885187
Ik zal wel simpel zijn hoor (zalig zijn de simpelen van geest (afz. Theo v Gogh ), maar als je de dialoog zoekt dan geeft het geen pas eerst de ander om de oren te slaan wat eeuwen geleden is uitgesproken door een keizer waarvan (tot nu) niemand ooit had gehoord. Ach wat mis ik nu:

Die had zulks nooit kunnen zeggen! (bovendien lijkt hij op m'n eigen vader, dat scheelt ook al, maar dit terzijde)
  zondag 17 september 2006 @ 12:57:43 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41885259
Het is toch eigenlijk te ziek voor woorden dat men zijn oren laat hangen naar de kritiek van Koran-nazi's als het Moslimbroederschap.

Zonder enige ruggengraat je woorden direct weer inslikken als ze worden aangevallen door een stel halfgeesten, ondermensen.

Een kernbom op de Ka'aba, komt dat wél aan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_41885294
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:50 schreef more het volgende:
Misschien ook maar beter dat de Paus min of meer zijn excuses heeft aangeboden, want de meeste moslims zijn te dom om zijn toespraak te begrijpen, laat staan dat ze hem hebben gehoord of gelezen.
Het lijkt soms net alsof ze daar in het Midden-Oosten constant op springen staan, en ze wachten op het moment dat er weer een houtje-touwtje krant bericht dat er in het Westen weer iets gemeens wordt gezegd. Hebben ze daar niets beters te doen, een opleiding volgen ofzo?
pi_41885360
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef Ringo het volgende:
Het is toch eigenlijk te ziek voor woorden dat men zijn oren laat hangen naar de kritiek van Koran-nazi's als het Moslimbroederschap.

Zonder enige ruggengraat je woorden direct weer inslikken als ze worden aangevallen door een stel halfgeesten, ondermensen.

is deze opmerking echt nodig ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41885412
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:49 schreef clowncloon het volgende:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
De kruistochten hebben toch ook het christ. geloof verspreid via het zwaard?
Doe eens je huiswerk i.p.v achteloos mensen na te blaten, de intentie van de kruistochten was om Jeruzalem te veroveren en niet om de moslims te bekeren, dit begon later pas toen Jeruzalem zo rond de 4e/5e kruistocht tijdelijk veroverd was. Is hetzelfde als dat Amerikanen nu ook proberen te evangeliseren in bijvoorbeeld Bagdad nu ze er toch zitten, maar het was nooit de intentie van die oorlog om die Moslims te bekeren
pi_41885427
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef Ringo het volgende:

Dan heb je écht 100% van de moslimwereld tegen je....

Lijkt me niet slim.
  zondag 17 september 2006 @ 13:03:20 #191
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_41885471
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:01 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Doe eens je huiswerk i.p.v achteloos mensen na te blaten, de intentie van de kruistochten was om Jeruzalem te veroveren en niet om de moslims te bekeren, dit begon later pas toen Jeruzalem zo rond de 4e/5e kruistocht tijdelijk veroverd was. Is hetzelfde als dat Amerikanen nu ook proberen te evangeliseren in bijvoorbeeld Bagdad nu ze er toch zitten, maar het was nooit de intentie van die oorlog om die Moslims te bekeren
oh ja, dus het kwam zo toevallig uit!? Laat me raden, jij bent vast gelovig opgevoed?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_41885472
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja
pi_41885483
quote:

[..]

Ik stel voor papierbommetjes met cartoons van mohammed. Wat jij?
  zondag 17 september 2006 @ 13:04:15 #194
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41885486
quote:

[..]

In elk geval wel doeltreffend.

Overigens vind ik wel, dat ALS je Mekka platbombardeert, je eerst tot volledige evacuatie over moet gaan. Mensen hoef je niet te doden; het gaat mij om de vernietiging van god zelf, dat onderkruipsel.

Ik ben een filantroop in het diepst van mijn gedachten.
pi_41885515
Reacties op excuus:

pi_41885548
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef more het volgende:
Reacties op excuus:

Die kostssmileys ook, alsof het waargebeurd is.
  zondag 17 september 2006 @ 13:06:31 #197
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41885556
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dan heb je écht 100% van de moslimwereld tegen je....

Lijkt me niet slim.
Ach, tijd heelt alle wonden..
  zondag 17 september 2006 @ 13:07:44 #198
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_41885597
Het wordt tijd dat we al die imbecielen met gelijke munt terug gaan betalen, een kerk in het Midden-Oosten in de fik dient een gelijksoortig Westers antwoord te krijgen. In feite dient het hele Westen zijn ambassadeurs terug te trekken uit Marokko, we moeten excuses van die tulbaarden eisen en dreigen dat indien men een aanslag op het Vaticaan pleegt een gebeurtenis als een Kristallnacht (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht) avant la lettre niet uit te sluiten is.

Ik kots op de Turk Erdogan, ik schijt op Sjeik Abubakar Hassan Malin, spuug op Mahmoud Ahmadinejad en pis die Mohammed Habib net zo makkelijk op zijn gore geite"hoeders"bek.
pi_41885603
Snapt de moslimgemeenschap niet dat ze hier echt geen respect mee winnen?
pi_41885695
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:07 schreef Ippon het volgende:
Het wordt tijd dat we al die imbecielen met gelijke munt terug gaan betalen, een kerk in het Midden-Oosten in de fik dient een gelijksoortig Westers antwoord te krijgen. In feite dient het hele Westen zijn ambassadeurs terug te trekken uit Marokko, we moeten excuses van die tulbaarden eisen en dreigen dat indien men een aanslag op het Vaticaan pleegt een gebeurtenis als een Kristallnacht (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht) avant la lettre niet uit te sluiten is.

Ik kots op de Turk Erdogan, ik schijt op Sjeik Abubakar Hassan Malin, spuug op Mahmoud Ahmadinejad en pis die Mohammed Habib net zo makkelijk op zijn gore geite"hoeders"bek.
Gelukkig zijn wij in het westen niet zo dom, dat we ons verlagen tot hun praktijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')