quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een letterlijke oorlogsverklaring aan 1,5 miljard moslims. Ga j gang hoor ik hou je niet tegen
Dat mag,maar dan kan je er ook geen op de waarheid gebaseerde mening over vormen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt. En dat vind ik ook helemaal niet erg.
Know thy enemy Ringo. Dat moet jij toch weten.quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt. En dat vind ik ook helemaal niet erg.
Ok al staan we er niet voor open, het word toch wel door onze strot geduwd.quote:Op zondag 17 september 2006 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met deze zin heb je nu aangetoond geen verstand van zaken te hebben. Geeft niet, we zijn er om je te onderwijzen als je er open voor staat.²
Jij denkt dat wanneer Allah daadwerkelijk bestaat en Kaba niet te vernietigen is terwijl je het probeerde het nog mogelijk voor jou is berouw te tonen?quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
oorlogsverklaring? Ik heb het hier over een wetenschappelijke test. Zoiets als bij Braniacs
![]()
wat ik me dan wel eens afvraag he. hoe zou het zijn als een onbekende westerse groepering een terroristische aanslag pleegt op die steen. zouden alle westerlingen daarop worden aangekeken en vermoord worden?quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een letterlijke oorlogsverklaring aan 1,5 miljard moslims. Ga j gang hoor ik hou je niet tegen
Waarom dan?quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check jij nou maar je kraagje.quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Know thy enemy Ringo. Dat moet jij toch weten..
Dus jullie hebben een strot?quote:Op zondag 17 september 2006 13:59 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ok al staan we er niet voor open, het word toch wel door onze strot geduwd.
Jullie niet danquote:Op zondag 17 september 2006 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus jullie hebben een strot?²
Ik snap het niet meer.quote:Op zondag 17 september 2006 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
we hebben iig geen lange agressieve tenen, BSB.quote:Op zondag 17 september 2006 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan flink de lul ben, maar dat risico ben ik bereid te nemenquote:Op zondag 17 september 2006 13:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij denkt dat wanneer Allah daadwerkelijk bestaat en Kaba niet te vernietigen is terwijl je het probeerde het nog mogelijk voor jou is berouw te tonen?
Jawel, hoezo?quote:
probleem is dat die mensen het niet zullen geloven dat Mecca opgaat in vlammen ze zullen denken dat allah het zal voorkomen dus evacuatie zal niet gaan werken.quote:Op zondag 17 september 2006 13:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
In elk geval wel doeltreffend.
Overigens vind ik wel, dat ALS je Mekka platbombardeert, je eerst tot volledige evacuatie over moet gaan. Mensen hoef je niet te doden; het gaat mij om de vernietiging van god zelf, dat onderkruipsel.
Ik ben een filantroop in het diepst van mijn gedachten.![]()
Ik ben niet gelovig, maar als ik zou moeten kiezen, dan graag voor het bastion van redelijkheid en weldenkendheid: de katholieke kerk dus.quote:Op zondag 17 september 2006 13:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het erg verstandig dat de paus uitlegt dat hij het zo nooit bedoeld heeft. laat toch weer zien wie de wijste van het stel is.
wel zachtjes zeker? immers, Islam is liefdequote:Op zondag 17 september 2006 13:59 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ok al staan we er niet voor open, het word toch wel door onze strot geduwd.
Verklaar je naderquote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouw is zo blij, ze kijkt me aan en ziet dat ik echt gelukkigheid uitstraal, ben zo blij met deze ontwikkeling, echt.²
Nog nooit een agressieve teen gezien. Koop je die bij de Hema?quote:Op zondag 17 september 2006 14:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we hebben iig geen lange agressieve tenen, BSB.
De moslimvereniging regelt een spoedmeeting waarbij wordt besloten van de VS te eisen dat ze de terroristen uitleveren, de VS weigert en zegt dat men zonder bewijzen niemand zullen uitleveren, Moslimorganisatie verklaard de oorlog. De moslims bombarderen maandenlang de VS, maar Amerika lijkt niet te penetreren, dat steunen de Moslims China en Rusland en zorgen die 2 landen dat hun kleinere bondgenoten toch mee doen, want je bent of tegen of met de moslims. "Erdogan zegt, "laat de Jihad maar beginnen" Christelijke wereld is geschokt, "Jihad"?. Erdogan corrigeert zich snel en biedt zijn excuses aan, eindelijk valt laatste bolkwerk van de Vs, 2 jaar later wordt ook Brittanie preventief opgeruimd omdat ze massavernietigingswapens zouden hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 13:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ik me dan wel eens afvraag he. hoe zou het zijn als een onbekende westerse groepering een terroristische aanslag pleegt op die steen. zouden alle westerlingen daarop worden aangekeken en vermoord worden?
Noem je die dingen nou nieuw, of alleen maar goed?quote:Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
O.a.:
1. Broederschap
2. Gelijkheid (kleur, geur en ras zijn niet belangrijk)
3. Meer rechten voor vrouwen
4. Meer spirituele ontwikkeling
5. Een universele levenswijze
6. De Koran
Ik kan zo wel verder gaan, maar 600% aan punten is ruimschoots voldoende me dunkt.²
Een mening? Ik wil alleen de vernietiging van god zelf. Zo'n atoombom heeft een weidse uitwerking; dat zwarte fetisj gaat er hoe dan ook aan.quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat mag,maar dan kan je er ook geen op de waarheid gebaseerde mening over vormen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |