Mijn vrouw is zo blij, ze kijkt me aan en ziet dat ik echt gelukkigheid uitstraal, ben zo blij met deze ontwikkeling, echt.quote:Op zondag 17 september 2006 13:51 schreef Doezelhaar het volgende:
jammer dat hij spijt betuigt. die haatzaaiers zouden eens spijt moeten betuigen.
Je hebt het over iets wat eeuwen geleden misschien van toepassing was maar tegenwoordig de andere kant op werkt.quote:Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef Triggershot het volgende:
een religie die mede verantwoordelijk is geweest van modernisering van Europa
Onder mom van.quote:
ja, zoooo 2005...quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Jarno het volgende:
Gut, beledigde moslims. Dát hebben we zeker al een week niet gezien in het nieuws.
Ik heb het over zaad van hedendaagse modernisering van Europaquote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef JeRa het volgende:
[..]
Je hebt het over iets wat eeuwen geleden misschien van toepassing was maar tegenwoordig de andere kant op werkt.
Onmogelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef Ringo het volgende:
Maar wanneer wordt de Ka'aba nou genuked?
Hoe kun je nou zien dat ze joú aankijkt vanonder die burka joh.quote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouw is zo blij, ze kijkt me aan en ziet dat ik echt gelukkigheid uitstraal, ben zo blij met deze ontwikkeling, echt.²
volgens mij hebben jullie daarnet gewoon heftige seks gehad....quote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vrouw is zo blij, ze kijkt me aan en ziet dat ik echt gelukkigheid uitstraal, ben zo blij met deze ontwikkeling, echt.²
Want? (of moet ik even het topic beter doorlezen?)quote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
(oh je kan dus wél Turksquote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder mom van.
"Kabe Allahindir, ve ancak Allah koruyabilir."
Volgens Mohammed sas, staat het onder persoonlijk bescherming van Allah.
als je al door die menigte kunt komenquote:Op zondag 17 september 2006 13:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zou dat graag een keer empirisch willen testen![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ooooh, dit geeft zo'n mooie opening, voor beide partijen. Gewoon een bom erop gooien. Als dat ding ontploft hoeven we Mo en zijn sprookjes ook niet meer serieus nemen en kunnen we de islam opdoeken. Onploft dat ding niet dan bestaat er de mogelijkheid dat het idd onder bescherming van allah staat.quote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder mom van.
"Kabe Allahindir, ve ancak Allah koruyabilir."
Volgens Mohammed sas, staat het onder persoonlijk bescherming van Allah.
En, spreekt ze al Nederlands?quote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 17 september 2006 13:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een nomadentent waarin men een steen bewaart.
Nope, Mekka en Medina zullen enige 2 plaatsen zijn waar bescherming is jegens Dajjal.quote:Op zondag 17 september 2006 13:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
(oh je kan dus wél Turks)
Maaruuh
Ik meen ergens ooit ergens gehoord te hebben dat volgens de islam:
Als de kaaba vernietigd/kapot is, dan komt de Dag des Oordeels.
o.i.d.
Kan dit kloppen?
Met deze zin heb je nu aangetoond geen verstand van zaken te hebben. Geeft niet, we zijn er om je te onderwijzen als je er open voor staat.quote:Op zondag 17 september 2006 13:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een nomadentent waarin men een steen bewaart.
Ik ga gewoon als moslimquote:Op zondag 17 september 2006 13:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je al door die menigte kunt komen
quote:Op zondag 17 september 2006 13:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ooooh, dit geeft zo'n mooie opening, voor beide partijen. Gewoon een bom erop gooien. Als dat ding ontploft hoeven we Mo en zijn sprookjes ook niet meer serieus nemen en kunnen we de islam opdoeken. Onploft dat ding niet dan bestaat er de mogelijkheid dat het idd onder bescherming van allah staat.
Nou, wat let de wereld om dat te testen?![]()
Een letterlijke oorlogsverklaring aan 1,5 miljard moslims. Ga j gang hoor ik hou je niet tegenquote:Op zondag 17 september 2006 13:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ooooh, dit geeft zo'n mooie opening, voor beide partijen. Gewoon een bom erop gooien. Als dat ding ontploft hoeven we Mo en zijn sprookjes ook niet meer serieus nemen en kunnen we de islam opdoeken. Onploft dat ding niet dan bestaat er de mogelijkheid dat het idd onder bescherming van allah staat.
Nou, wat let de wereld om dat te testen?![]()
Klopt. En dat vind ik ook helemaal niet erg.quote:Op zondag 17 september 2006 13:56 schreef IHVK het volgende:
Nee.
Waarop.
Blijkbaar weet je toch niet zoveel van de islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |