Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef JeRa het volgende:
Waar kun je eigenlijk de verbanden leggen? Dan heb ik het over haat, Islam, geweld, (vanuit ons perspectief) een gebrek aan beschaving, cultuur. In theorie hebben deze dingen weinig met elkaar te maken en zou het slechts een stelletje geflipte fanatiekelingen zijn die ook door de eigen gemeenschap uitgekotst worden.
Maar door de media, in IRL en ook hier op FOK! blijkt het heel anders te zijn en is er weldegelijk in bijna alle gevallen een verband te leggen. Doen ze dit in het Midden-Oosten ook met ons, omdat wij ons niet verzet hebben tegen Amerika met hun oorlogje voeren?
Als je maar weet dat de moslimgemeenschap in mijn ogen weer een stukje gezakt is in niveau. Hiermee win je echt geen respect, integendeel...quote:Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Prachtig dat hij alsnog water bij de wijn heeft gedaan. Zo zie je maar dat protesten wereldwijd wel degelijk invloed kunnen hebben. De kous is daarmee nu af. Ik heb nu een best wel een gelukzalig gevoel om en nabij de maagstreek.²
En nu de andere kant nog op, hè, BSB? Ik heb de moslimwereld nog niet op zoveel zelfreinigend vermogen kunnen betrappen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Prachtig dat hij alsnog water bij de wijn heeft gedaan. Zo zie je maar dat protesten wereldwijd wel degelijk invloed kunnen hebben. De kous is daarmee nu af. Ik heb nu een best wel een gelukzalig gevoel om en nabij de maagstreek.²
Jouw mening boeit me dan ook enorm.quote:Op zondag 17 september 2006 13:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Als je maar weet dat de moslimgemeenschap in mijn ogen weer een stukje gezakt is in niveau. Hiermee win je echt geen respect, integendeel...
Ik denk dat de moslims hierdoor een nog negatiever imago krjgen, en dat was al niet zo best meer.quote:Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo extreem hoeft het niet hoor.quote:
Mijn mening zal je idd je reet roesten. Je mag enkel hopen dat mijn mening niet te veel gedeeld gaat worden.quote:Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me dan ook enorm.![]()
Maar alsnog: toppie van de Paus. Hij begreep uiteindelijk ook wel dat hij fout zat. Heel mooi dit, zeker omdat ze daar in het Vaticaan normaal gesproken helemaal niet zo snel zijn met het maken van excuses, als ze deze al maken.²
Heeft hij zijn excuses aangeboden dan ?quote:Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Je begrijpt het niet.quote:Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
jep: diepe spijt.quote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heeft hij zijn excuses aangeboden dan ?
Daar maak ik me dus geen zorgen over. Echt niet.quote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Mijn mening zal je idd je reet roesten. Je mag enkel hopen dat mijn mening niet te veel gedeeld gaat worden.
Ja man.quote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heeft hij zijn excuses aangeboden dan ?
Is irrelevant voor mij, het geluid op zich is voldoende.quote:Op zondag 17 september 2006 13:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet.
Angst is een slechte raadgever, ik denk niet dat de Paus meent wat hij zegt.
Jawel.quote:Er is totaal geen reden om je gelukkig te voelen.
Ik vind het steeds minder goed toeven en krijg ook steeds meer de neiging daar iets aan te doen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar maak ik me dus geen zorgen over. Echt niet.
Het is goed toeven hier in Nederland, zekers.²
Lezen dombo... Ik wilde je alleen een kleine reality check voorhouden, over hoe lang je naam gaat voortbestaan als je einde is gekomenquote:
O.a.:quote:Op zondag 17 september 2006 13:46 schreef Freeridert het volgende:
Nog steeds niemand die inhoudelijk op de quote van de paus reageerd btw... Noem me nou eens 1 nieuw/goed ding dat de profeet heeft gebracht![]()
Nee schelden laat je intelligent overkomenquote:Op zondag 17 september 2006 13:46 schreef Freeridert het volgende:
[..]
Lezen dombo... Ik wilde je alleen een kleine reality check voorhouden, over hoe lang je naam gaat voortbestaan als je einde is gekomen![]()
een religie die mede verantwoordelijk is geweest van modernisering van Europaquote:Nog steeds niemand die inhoudelijk op de quote van de paus reageerd btw... Noem me nou eens 1 nieuw/goed ding dat de profeet heeft gebracht![]()
Kan niet.quote:Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef Ringo het volgende:
Maar wanneer wordt de Ka'aba nou genuked?
Allemaal dingen die men idd omarmt heeft in de moslimwereld, NOT. Gek ook, dat deze gast dat iedereen daar heeft moeten leren en dat men hier nog helemaal niets van wist.quote:Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
O.a.:
1. Broederschap
2. Gelijkheid (kleur, geur en ras zijn niet belangrijk)
3. Meer rechten voor vrouwen
4. Meer spirituele ontwikkeling
5. Een universele levenswijze
6. De Koran
Ik kan zo wel verder gaan, maar 600% aan punten is ruimschoots voldoende me dunkt.²
Steek je kop in het zand !quote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is irrelevant voor mij, het geluid op zich is voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |