Ik vind die amerikaanse lekker fout puikquote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die met de Time Life Duitse släger-collection is echt de ergste![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben aan het regelen dat ik aan het begin van het hockeyfeest zaterdag een wik van m'n foute platen mag draaien
[afbeelding] Unaaaaaa paaaaaloooooomaaaaaaaa blancaaaaaaa [afbeelding]
Jaquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Oh dan kun je wel even indruk maken ja
Booooonie Mquote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben aan het regelen dat ik aan het begin van het hockeyfeest zaterdag een wik van m'n foute platen mag draaien
Ben je niet bang dat ze je dan vast binden in de goal en op vol vermogen op doel gaan schieten?quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
Welks?quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Booooonie M
En trouwens er is geen betere reclame dan die van dat tafeltje
Ja met 1 handquote:Op zondag 17 september 2006 13:24 schreef BaraCuda het volgende:
Melandri die drift![]()
Rossi toch nog 3e![]()
wauw wat een race![]()
Dat weet ik niet meer, maar heb toen superlazerus met 2 huisgenoten een uur die reclame zitten kijkenquote:
Nope, is gaafquote:Op zondag 17 september 2006 12:38 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
En speciaal voor Lexxx, kende je die al?
Wat krijg je?quote:Op zondag 17 september 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
julle met jullie kabel TV, nou, wij gana mooi ook over op fatsoenlijke televisie!
geen idee, in de nacht van 10 op 11 december gaat het antennesignaal uit de lucht, zal voor de tijd hopelijk wel een moie aanbieding komenquote:
Je weet toch wel wat er in de lucht zit bij je?quote:Op zondag 17 september 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, in de nacht van 10 op 11 december gaat het antennesignaal uit de lucht, zal voor de tijd hopelijk wel een moie aanbieding komen
straks keus uit kabel, schotel en digitaalquote:Op zondag 17 september 2006 14:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat er in de lucht zit bij je?
Ligt er btw echt geen kabel of heb je gewoon geen abonnement?
de TT die ik in gedachte had pastte nietquote:Op zondag 17 september 2006 14:21 schreef D.Rose het volgende:
Weer een Vette topic
alleen jammer dat het nooit foutloos kan
ik doelde meer op de OP, waat telkens C5 staat, terwijl het over een C6 gaatquote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de TT die ik in gedachte had pastte niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |