quote:
Sinds wanneer is het verboden te klagen over de tt?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:56 schreef Biogarde het volgende:
En nu allemaal weer keilief ONTOPIC posten![]()
Lamellen zijn die verticale banen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lamellen heet dat hier.
En jawel ik heb ze goed monteerd. Dat heeft me toen fucking 45 minuten gekost![]()
![]()
![]()
hou je over diagonaal?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Lamellen zijn die verticale banen.
Luxaflex zijn die horizontale.
Ik vroeg me even af welke je bedoelde. Wij hebben hier namelijk in de slaapkamer fluxaflex (...)
laat je rukken danquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ben het rukken zat
Die tyfus lamellen hier in de woonkamer flikkeren echt om de 15 minuten spontaan omlaag en die dingen zijn pas 3 maanden oud ofzo waardoor ik de hele tijd dat ding omhoog moet rukken zodat ie weer op zijn plaats blijft hangen![]()
Zou ik daarop nog gerantie kunnen krijgen of gaat dat niet op die klommels ?
Gamma
Lamellen
Jij het diagonele dingen door je ramen hangen? Dan kan ik begrijpen dat het naar beneden pleurt, hoorquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:11 schreef Rosbief het volgende:
Lamellen zijn zowel horizontaal als verticaal verkrijgbaar.
Luxaflex is een merknaam n00bs!
Type en serienummer ?quote:Op zondag 17 september 2006 00:52 schreef MaGNeT het volgende:
Als je echte luxaflex had gekocht was het je niet overkomen
Heb trouwens ook el-cheapo van de Gamma en deze hangen al 1,5 jaar zonder probs
Kon zo niets vinden.quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Type en serienummer ?
Ik heb de Blue Magnet ofzoiets
je bent niet de enige die misleid wasquote:Op maandag 18 september 2006 09:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat een misleidende TT TS.
You naughty boy.
Onzin. Luxaflex is een merknaam.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Lamellen zijn die verticale banen.
Luxaflex zijn die horizontale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |