quote:According to the fact sheet for WarioWare: Smooth Moves provided by Nintendo during the Wii Preview 2006 event, players will see their Mii avatars used during gameplay. The fact sheet did not specify to what extent the Mii avatars will be seen or incorporated into gameplay.
Miis are personalized avatars stored within the Wii console. Their full functionality range has yet to be determined, though Game Designer Shigeru Miyamoto mentioned he'd like to use Miis "for communication", estabishing something similar to Japan's Mixi service, a highly popular social network.
de virtual console is gewoon een stukje software, dat kan nooit echt veel hebben bijgedragen aan de prijsquote:Op zondag 17 september 2006 12:14 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Maar de console wordt wel geprijst naar de functionaliteit die hij heeft, dus als we nutteloze dingen krijgen maar we moeten er wel voor betalen worden we hier niet vrolijk.
Je zou als het goed is zelf de games zonder wii points ( dus met cc ) kunnen kopen.quote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Maar kan je nou ook met creditcard kopen? Want dat zou natuurlijk erg makkelijk zijn.
lijkt me wel logisch. dat is hét wereldwijde betaalmiddel.quote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Maar kan je nou ook met creditcard kopen? Want dat zou natuurlijk erg makkelijk zijn.
Copy paste mening.quote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef Steeven het volgende:
Ik zou op zich wel een Wii halen als ze al die Virtual Console-games licht ombouwen, dus dat je wereldwijde rankings krijgt enzo. A la XBLA.
1 2 3 4 5 6 7 | - controller 40 - nun chuck 20 - Zelda 60 ---------- + 370 euro |
Minder dan een 360 premium met een 70 euro kostende wifi adapter & livequote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef Xrenity het volgende:
[ code verwijderd ]
Red Steel en Excite Truck reviews nog even afwachten
370 euro is wel te doen trouwens, nog minder dan een 360 premium
quote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Karina het volgende:
Misschien kun je de VC games ook wel met VIP points betalen.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Karina het volgende:
Misschien kun je de VC games ook wel met VIP points betalen.
Jij moet werken! Ik wil me wii namelijk wel 8 dec naast mijn TV hebben staan.quote:
Niks onzin, mij lijkt het juist vetquote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Copy paste mening.
Wat een onzin.. Alsof het iemand boeit hoeveel punten je haalt in Super mario bros of hoe snel je zelda uitspeelt.
Totaal onnuttig, mij boeit het 0,0 wat iemand voor highscores heeft.quote:Op zondag 17 september 2006 13:53 schreef Steeven het volgende:
[..]
Niks onzin, mij lijkt het juist vet.
Precies. Nintendo consoles zijn voor competitieve gamers zoals de 360 dat wel is.quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Totaal onnuttig, mij boeit het 0,0 wat iemand voor highscores heeft.
geldt voor mij ookquote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef Oksel het volgende:
En qua geld.. ik koop bij de launch alleen een Wii + Zelda. Dan ben ik ¤300,- kwijt. Extra controllers etc. kunnen nog wel even wachten.. éérst Zelda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |