Ik word een beetje zot van die halve zinnen steeds en dan eeeehhhhhhhh erachteraanquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:58 schreef mazaru het volgende:
Als ik Jeroen hoor praten, dan wordt ik een beetje onpasselijk
En dan die wezenloze blik er bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje zot van die halve zinnen steeds en dan eeeehhhhhhhh erachteraan![]()
Ja, dat spat erafquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:01 schreef mazaru het volgende:
De liefde tussen moeder en dochter gaat ook steeds dieper zitten![]()
Hij heeft heel de dag zo'n blik van "Ik loop rond maar ik heb geen idee waarom, wanneer of waar"quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan die wezenloze blik er bij![]()
Dan hebben we de keuze uit de ratelende zusjes of de schakende Rik, Egg en Marcia (denk ik).quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:03 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg: ook een stream niét op Hilde graag.
En Hilde die nog steeds heen gaat en niet weer komtquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan hebben we de keuze uit de ratelende zusjes of de schakende Rik, Egg en Marcia (denk ik).
Ja beter! Dat mogen ze meteen weer invoeren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef mazaru het volgende:
Vroegahhh had je nog BB's waar de spelletjes werden afgepakt
Stond in het vorige topic wel een goeie van kukeluku (dacht ik) dat ze teruglooptquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En Hilde die nog steeds heen gaat en niet weer komt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:09 schreef Scarabee het volgende:
Hier doen alle steams het goed. Geen heen en weer geijbeer van Hilde
http://www.radio.nl/bigbrother/
Zelfs HBB had meer actiequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:10 schreef mazaru het volgende:
Jongens, waar zitten we nu eigenlijk naar te kijken?![]()
Een webcam in een bejaardentehuis geeft meer actie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |