Ik word een beetje zot van die halve zinnen steeds en dan eeeehhhhhhhh erachteraanquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:58 schreef mazaru het volgende:
Als ik Jeroen hoor praten, dan wordt ik een beetje onpasselijk
En dan die wezenloze blik er bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje zot van die halve zinnen steeds en dan eeeehhhhhhhh erachteraan![]()
Ja, dat spat erafquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:01 schreef mazaru het volgende:
De liefde tussen moeder en dochter gaat ook steeds dieper zitten![]()
Hij heeft heel de dag zo'n blik van "Ik loop rond maar ik heb geen idee waarom, wanneer of waar"quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan die wezenloze blik er bij![]()
Dan hebben we de keuze uit de ratelende zusjes of de schakende Rik, Egg en Marcia (denk ik).quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:03 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg: ook een stream niét op Hilde graag.
En Hilde die nog steeds heen gaat en niet weer komtquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan hebben we de keuze uit de ratelende zusjes of de schakende Rik, Egg en Marcia (denk ik).
Ja beter! Dat mogen ze meteen weer invoeren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef mazaru het volgende:
Vroegahhh had je nog BB's waar de spelletjes werden afgepakt
Stond in het vorige topic wel een goeie van kukeluku (dacht ik) dat ze teruglooptquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En Hilde die nog steeds heen gaat en niet weer komt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:09 schreef Scarabee het volgende:
Hier doen alle steams het goed. Geen heen en weer geijbeer van Hilde
http://www.radio.nl/bigbrother/
Zelfs HBB had meer actiequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:10 schreef mazaru het volgende:
Jongens, waar zitten we nu eigenlijk naar te kijken?![]()
Een webcam in een bejaardentehuis geeft meer actie![]()
En dat na 1 wijntje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:23 schreef Morwen het volgende:
Hilde's hersenen werken ook niet helemaal meer. Eerst is Jeroen E10 en nu vraagt ze weer of Egg aan het winnen is terwijl Tijn en E10 aan het spelen zijn![]()
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
BB flikker s wat extraveel drank dat huis in, laat de bewoners wat doen in godsnaam.
BB Moet die telefoon is laten gaan. Met een goede opdracht ofzo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
BB flikker s wat extraveel drank dat huis in, laat de bewoners wat doen in godsnaam.
Dat zou op dit moment ook met het weer te maken kunnen hebben, maar dan idd, het is gewoon belachelijk rustig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.
Zie nu dit forum, dat slaat toch nergens meer op zo rustig was het vorig jaar alleen toen BB eenmaal voorbij was.
Ik zou [SC] toelaten in de [COS].....quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.
Zie nu dit forum, dat slaat toch nergens meer op zo rustig was het vorig jaar alleen toen BB eenmaal voorbij was.
goed ideequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou [SC] toelaten in de [COS].....
Ownee, dat mag ook al weken![]()
Een wietcake lijkt me wel lachenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
uuropdracht bedoel jequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:47 schreef n1ek het volgende:
anders introduceren ze ff de dagopdracht!
dit is gaaap
I'm rich en famous ook erbijquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:51 schreef n1ek het volgende:
op Egberts shirt staat ok "have fun with me"
En nu zit ie te slijmen met haar, wat een gluiperd is het toch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Etiënne roddelt over Sabrina tegen Milicia.
wOOtquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft E10 de handdoek in de ring gegooid bij Sabrina?
Wat zit hij daar walgelijk te slijmen met Milica
"Als jullie beiden aan een kant langs mij heen zullen lopen, dan zou ik jouw kant opkijken..."
Heel Zwolle gaat plat als hij binnenkomt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Niemand in Zwolle die mij wat maakt."
Pfff. Die jongen denkt echt dat hij Don Corleone is.
E10 is een vuig kereltje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Etiënne roddelt over Sabrina tegen Milicia.
Ja daar is hij zelf nog van overtuigd he, god die jonge liegt zn hele leven bij elkaarquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij zegt nu dat hij altijd een dik mannetje is geweest op de middelbare school
Hij had "vroeger" toch altijd een six-pack????
zn doopnaam is pinokkioquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey!!!!!!!!!!!!!!!!
Met de echte Pinokkio liep het niet goed af.quote:zn doopnaam is pinokkio
De beste jongen heeft teveel Goodfellas gekeken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Nightman het volgende:
Macht. Omhooggewerkt. Vrienden. Arrogant. Ik ga voor niemand aan de kant.
Hij krijgt bijna een stijve van zn eigen gezeik, of niet?
alle 1, lees Marcel, en zelfs die wil m niet meer kennen denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Morwen het volgende:
Nou maar hopen dat niet AL die mensen die hij kent in Zwolle gaan sms'en![]()
Ehm..wat voor slimheid is er af te leiden uit het feit dat ze E10 probeert te overtroeven met stoere verhalen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef n1ek het volgende:
Nu kunnen we zien hoe slim Milica is, gaat ze dit allemaal maar klakkeloos aanemen?
Ze zat hem behoorlijk vreemd aan te kijken tijdens dat gebral dus ik denk dat ze hem wel doorgrond heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef n1ek het volgende:
Nu kunnen we zien hoe slim Milica is, gaat ze dit allemaal maar klakkeloos aanemen?
Hoewel het een kinderklassieker is geworden, werd het niet alleen als zodanig geschreven. In een vroege versie wordt Pinokkio opgehangen vanwege zijn vele fouten en overtredingen.quote:Met de echte Pinokkio liep het niet goed af.
geenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:04 schreef Nightman het volgende:
[..]
Ehm..wat voor slimheid is er af te leiden uit het feit dat ze E10 probeert te overtroeven met stoere verhalen?
Ja hij zat in dat bad, met milica, en toen zei die dat hij idd een Sixpack heeft gehad, vroeger.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey!!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen focussed op de zusjes als domme blondjes maar Milica en Jeroen zijn 100 maal ergerquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef n1ek het volgende:
Met een moeder als Hilde kan ze nooit goeie genen hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef n1ek het volgende:
precies ze mogen dan doorsnee zijn, maar ze weten echt wel wat normale normen en waarden zijn,quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen focussed op de zusjes als domme blondjes maar Milica en Jeroen zijn 100 maal erger
De échte pinokkio veranderde aan het einde in een écht mens, van vlees en bloed. Dat zie ik bij Etienne niet zo snel gebeuren. Wel vlees en bloed dan, maar een echt mens...mwoahh..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Met de echte Pinokkio liep het niet goed af.
Zn handen zijn niet vuil maar zn hart is t al.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De échte pinokkio veranderde aan het einde in een écht mens, van vlees en bloed. Dat zie ik bij Etienne niet zo snel gebeuren. Wel vlees en bloed dan, maar een echt mens...mwoahh..![]()
Pssst: http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:09 schreef arneaux het volgende:
Gaat die stream3 nog gemaakt worden of is dat maar gekheid.
Superlangzame streams.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef Jammie het volgende:
[..]
Pssst: http://www.radio.nl/bigbrother/
In latere versies veranderde de houten pop uiteindelijk in een mensenkind.quote:De échte pinokkio veranderde aan het einde in een écht mens, van vlees en bloed. Dat zie ik bij Etienne niet zo snel gebeuren. Wel vlees en bloed dan, maar een echt mens...mwoahh..
Ik ervaar het zo langzamerhand als een soort BB- mantra. Bij het opstarten van de streams zijn de eerste 20 seconden voor het loopje van Hilde op stream 3. Pas dan bekijk ik de restquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:09 schreef arneaux het volgende:
Gaat die stream3 nog gemaakt worden of is dat maar gekheid.
Of zij gebruikt dit, dat ze hem gaat uitspelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen focussed op de zusjes als domme blondjes maar Milica en Jeroen zijn 100 maal erger
Je hoorde gewoon aan haar stem dat ze het eigenlijk belachelijk vond dat de anderen aan HAAR wijn zatenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:14 schreef Jammie het volgende:
Och, Hilde maakt zich weer druk om de wijn...
EN haar shag!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:15 schreef pullup het volgende:Je hoorde gewoon aan haar stem dat ze het eigenlijk belachelijk vond dat de anderen aan HAAR wijn zaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |