Ik word een beetje zot van die halve zinnen steeds en dan eeeehhhhhhhh erachteraanquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:58 schreef mazaru het volgende:
Als ik Jeroen hoor praten, dan wordt ik een beetje onpasselijk
En dan die wezenloze blik er bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje zot van die halve zinnen steeds en dan eeeehhhhhhhh erachteraan![]()
Ja, dat spat erafquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:01 schreef mazaru het volgende:
De liefde tussen moeder en dochter gaat ook steeds dieper zitten![]()
Hij heeft heel de dag zo'n blik van "Ik loop rond maar ik heb geen idee waarom, wanneer of waar"quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan die wezenloze blik er bij![]()
Dan hebben we de keuze uit de ratelende zusjes of de schakende Rik, Egg en Marcia (denk ik).quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:03 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg: ook een stream niét op Hilde graag.
En Hilde die nog steeds heen gaat en niet weer komtquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan hebben we de keuze uit de ratelende zusjes of de schakende Rik, Egg en Marcia (denk ik).
Ja beter! Dat mogen ze meteen weer invoeren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef mazaru het volgende:
Vroegahhh had je nog BB's waar de spelletjes werden afgepakt
Stond in het vorige topic wel een goeie van kukeluku (dacht ik) dat ze teruglooptquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En Hilde die nog steeds heen gaat en niet weer komt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:09 schreef Scarabee het volgende:
Hier doen alle steams het goed. Geen heen en weer geijbeer van Hilde
http://www.radio.nl/bigbrother/
Zelfs HBB had meer actiequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:10 schreef mazaru het volgende:
Jongens, waar zitten we nu eigenlijk naar te kijken?![]()
Een webcam in een bejaardentehuis geeft meer actie![]()
En dat na 1 wijntje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:23 schreef Morwen het volgende:
Hilde's hersenen werken ook niet helemaal meer. Eerst is Jeroen E10 en nu vraagt ze weer of Egg aan het winnen is terwijl Tijn en E10 aan het spelen zijn![]()
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
BB flikker s wat extraveel drank dat huis in, laat de bewoners wat doen in godsnaam.
BB Moet die telefoon is laten gaan. Met een goede opdracht ofzo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
BB flikker s wat extraveel drank dat huis in, laat de bewoners wat doen in godsnaam.
Dat zou op dit moment ook met het weer te maken kunnen hebben, maar dan idd, het is gewoon belachelijk rustig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.
Zie nu dit forum, dat slaat toch nergens meer op zo rustig was het vorig jaar alleen toen BB eenmaal voorbij was.
Ik zou [SC] toelaten in de [COS].....quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.
Zie nu dit forum, dat slaat toch nergens meer op zo rustig was het vorig jaar alleen toen BB eenmaal voorbij was.
goed ideequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou [SC] toelaten in de [COS].....
Ownee, dat mag ook al weken![]()
Een wietcake lijkt me wel lachenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
uuropdracht bedoel jequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:47 schreef n1ek het volgende:
anders introduceren ze ff de dagopdracht!
dit is gaaap
I'm rich en famous ook erbijquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:51 schreef n1ek het volgende:
op Egberts shirt staat ok "have fun with me"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |