Ik word een beetje zot van die halve zinnen steeds en dan eeeehhhhhhhh erachteraanquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:58 schreef mazaru het volgende:
Als ik Jeroen hoor praten, dan wordt ik een beetje onpasselijk
En dan die wezenloze blik er bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje zot van die halve zinnen steeds en dan eeeehhhhhhhh erachteraan![]()
Ja, dat spat erafquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:01 schreef mazaru het volgende:
De liefde tussen moeder en dochter gaat ook steeds dieper zitten![]()
Hij heeft heel de dag zo'n blik van "Ik loop rond maar ik heb geen idee waarom, wanneer of waar"quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan die wezenloze blik er bij![]()
Dan hebben we de keuze uit de ratelende zusjes of de schakende Rik, Egg en Marcia (denk ik).quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:03 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg: ook een stream niét op Hilde graag.
En Hilde die nog steeds heen gaat en niet weer komtquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan hebben we de keuze uit de ratelende zusjes of de schakende Rik, Egg en Marcia (denk ik).
Ja beter! Dat mogen ze meteen weer invoeren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef mazaru het volgende:
Vroegahhh had je nog BB's waar de spelletjes werden afgepakt
Stond in het vorige topic wel een goeie van kukeluku (dacht ik) dat ze teruglooptquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En Hilde die nog steeds heen gaat en niet weer komt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:09 schreef Scarabee het volgende:
Hier doen alle steams het goed. Geen heen en weer geijbeer van Hilde
http://www.radio.nl/bigbrother/
Zelfs HBB had meer actiequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:10 schreef mazaru het volgende:
Jongens, waar zitten we nu eigenlijk naar te kijken?![]()
Een webcam in een bejaardentehuis geeft meer actie![]()
En dat na 1 wijntje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:23 schreef Morwen het volgende:
Hilde's hersenen werken ook niet helemaal meer. Eerst is Jeroen E10 en nu vraagt ze weer of Egg aan het winnen is terwijl Tijn en E10 aan het spelen zijn![]()
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
BB flikker s wat extraveel drank dat huis in, laat de bewoners wat doen in godsnaam.
BB Moet die telefoon is laten gaan. Met een goede opdracht ofzo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
BB flikker s wat extraveel drank dat huis in, laat de bewoners wat doen in godsnaam.
Dat zou op dit moment ook met het weer te maken kunnen hebben, maar dan idd, het is gewoon belachelijk rustig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.
Zie nu dit forum, dat slaat toch nergens meer op zo rustig was het vorig jaar alleen toen BB eenmaal voorbij was.
Ik zou [SC] toelaten in de [COS].....quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De extra kijkers die ze trokken na het debacle van deze week zijn inmiddels allemaal al weer afgehaakt.
Zie nu dit forum, dat slaat toch nergens meer op zo rustig was het vorig jaar alleen toen BB eenmaal voorbij was.
goed ideequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou [SC] toelaten in de [COS].....
Ownee, dat mag ook al weken![]()
Een wietcake lijkt me wel lachenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
uuropdracht bedoel jequote:Op zaterdag 16 september 2006 17:47 schreef n1ek het volgende:
anders introduceren ze ff de dagopdracht!
dit is gaaap
I'm rich en famous ook erbijquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:51 schreef n1ek het volgende:
op Egberts shirt staat ok "have fun with me"
En nu zit ie te slijmen met haar, wat een gluiperd is het toch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Etiënne roddelt over Sabrina tegen Milicia.
wOOtquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft E10 de handdoek in de ring gegooid bij Sabrina?
Wat zit hij daar walgelijk te slijmen met Milica
"Als jullie beiden aan een kant langs mij heen zullen lopen, dan zou ik jouw kant opkijken..."
Heel Zwolle gaat plat als hij binnenkomt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:58 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Niemand in Zwolle die mij wat maakt."
Pfff. Die jongen denkt echt dat hij Don Corleone is.
E10 is een vuig kereltje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Etiënne roddelt over Sabrina tegen Milicia.
Ja daar is hij zelf nog van overtuigd he, god die jonge liegt zn hele leven bij elkaarquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij zegt nu dat hij altijd een dik mannetje is geweest op de middelbare school
Hij had "vroeger" toch altijd een six-pack????
zn doopnaam is pinokkioquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey!!!!!!!!!!!!!!!!
Met de echte Pinokkio liep het niet goed af.quote:zn doopnaam is pinokkio
De beste jongen heeft teveel Goodfellas gekeken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Nightman het volgende:
Macht. Omhooggewerkt. Vrienden. Arrogant. Ik ga voor niemand aan de kant.
Hij krijgt bijna een stijve van zn eigen gezeik, of niet?
alle 1, lees Marcel, en zelfs die wil m niet meer kennen denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Morwen het volgende:
Nou maar hopen dat niet AL die mensen die hij kent in Zwolle gaan sms'en![]()
Ehm..wat voor slimheid is er af te leiden uit het feit dat ze E10 probeert te overtroeven met stoere verhalen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef n1ek het volgende:
Nu kunnen we zien hoe slim Milica is, gaat ze dit allemaal maar klakkeloos aanemen?
Ze zat hem behoorlijk vreemd aan te kijken tijdens dat gebral dus ik denk dat ze hem wel doorgrond heeft.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef n1ek het volgende:
Nu kunnen we zien hoe slim Milica is, gaat ze dit allemaal maar klakkeloos aanemen?
Hoewel het een kinderklassieker is geworden, werd het niet alleen als zodanig geschreven. In een vroege versie wordt Pinokkio opgehangen vanwege zijn vele fouten en overtredingen.quote:Met de echte Pinokkio liep het niet goed af.
geenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:04 schreef Nightman het volgende:
[..]
Ehm..wat voor slimheid is er af te leiden uit het feit dat ze E10 probeert te overtroeven met stoere verhalen?
Ja hij zat in dat bad, met milica, en toen zei die dat hij idd een Sixpack heeft gehad, vroeger.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey!!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen focussed op de zusjes als domme blondjes maar Milica en Jeroen zijn 100 maal ergerquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef n1ek het volgende:
Met een moeder als Hilde kan ze nooit goeie genen hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef n1ek het volgende:
precies ze mogen dan doorsnee zijn, maar ze weten echt wel wat normale normen en waarden zijn,quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen focussed op de zusjes als domme blondjes maar Milica en Jeroen zijn 100 maal erger
De échte pinokkio veranderde aan het einde in een écht mens, van vlees en bloed. Dat zie ik bij Etienne niet zo snel gebeuren. Wel vlees en bloed dan, maar een echt mens...mwoahh..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Met de echte Pinokkio liep het niet goed af.
Zn handen zijn niet vuil maar zn hart is t al.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De échte pinokkio veranderde aan het einde in een écht mens, van vlees en bloed. Dat zie ik bij Etienne niet zo snel gebeuren. Wel vlees en bloed dan, maar een echt mens...mwoahh..![]()
Pssst: http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:09 schreef arneaux het volgende:
Gaat die stream3 nog gemaakt worden of is dat maar gekheid.
Superlangzame streams.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef Jammie het volgende:
[..]
Pssst: http://www.radio.nl/bigbrother/
In latere versies veranderde de houten pop uiteindelijk in een mensenkind.quote:De échte pinokkio veranderde aan het einde in een écht mens, van vlees en bloed. Dat zie ik bij Etienne niet zo snel gebeuren. Wel vlees en bloed dan, maar een echt mens...mwoahh..
Ik ervaar het zo langzamerhand als een soort BB- mantra. Bij het opstarten van de streams zijn de eerste 20 seconden voor het loopje van Hilde op stream 3. Pas dan bekijk ik de restquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:09 schreef arneaux het volgende:
Gaat die stream3 nog gemaakt worden of is dat maar gekheid.
Of zij gebruikt dit, dat ze hem gaat uitspelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen focussed op de zusjes als domme blondjes maar Milica en Jeroen zijn 100 maal erger
Je hoorde gewoon aan haar stem dat ze het eigenlijk belachelijk vond dat de anderen aan HAAR wijn zatenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:14 schreef Jammie het volgende:
Och, Hilde maakt zich weer druk om de wijn...
EN haar shag!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:15 schreef pullup het volgende:Je hoorde gewoon aan haar stem dat ze het eigenlijk belachelijk vond dat de anderen aan HAAR wijn zaten![]()
Aangezien E10 al een mens van vlees en bloed is, veranderd hij in een houten pop.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De échte pinokkio veranderde aan het einde in een écht mens, van vlees en bloed. Dat zie ik bij Etienne niet zo snel gebeuren. Wel vlees en bloed dan, maar een echt mens...mwoahh..![]()
Hersen cellen afbreken zal ze bedoelen...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:22 schreef iam_Tasja het volgende:
Hilde: "Ik hou ervan om die hersen te laten breken" Ja en dan probeer je ze weer op te lappen met een fles wijn zeker
Ja, toen Etjen zei ik ben er echt niet trots op, toen zei ze dat moet je ook echt niet zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zat hem behoorlijk vreemd aan te kijken tijdens dat gebral dus ik denk dat ze hem wel doorgrond heeft.![]()
Nee, volgens Hilde is een wijntje (1 a 2 flessen p.d.) goed voor je, daar knapt een mens van op...jaja!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hersen cellen afbreken zal ze bedoelen...
Hilde is af en toe zoooo grappig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:19 schreef arneaux het volgende:
Hilde :"Hoe is t mogelijk zou ie denken." (Marcel over de nominaties van Etiënne en Hilde)
Monopolie is best pittig, maar laat ze nou niks merken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef Mike1964 het volgende:
Uhhh... hoe zat het nou ook al weer. Dat paard moest eentje links en dan...of die pion mocht die nou 1 of 2 vakjes, of..
Volgens mij het meer na-praterij..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, toen Etjen zei ik ben er echt niet trots op, toen zei ze dat moet je ook echt niet zijn.
Als ik dat enorme lijf van haar zo bekijk kan ze beter een beetje gaan sporten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:28 schreef iam_Tasja het volgende:
[..]
Nee, volgens Hilde is een wijntje (1 a 2 flessen p.d.) goed voor je, daar knapt een mens van op...jaja!
Kreeg de indruk dat ze het echt niet kon waarderen dat Etjen iedereen die niet voor hem aan de kant ging een knal voor zijn kop gaf, toen vroeg ze ook: zo ben je nu niet meer toch??quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef Nightman het volgende:
[..]
Volgens mij het meer na-praterij..
E10: de zon schijnt
Milies: ja het is zonnig
E10: het gaat zo onweren
Milies: inderdaad, het gaat zo onweren
E10: je moeder is een zeekoe
Milies: ja, ze is een zeekoe...ik bedoel...ze is wel wat gezet ja.
Volgens mij is dit meer de reden....
Ja iedereen in dat kut huis.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef pullup het volgende:
Ook etienne en Milica verbazen zich erover dat de rode telefoon nog maar 1 keer gebruikt is.
Milica zou hem zo opnemen nu zegt ze
Als ze een flesje wijn op heeft, voelt ze de pijn ook niet meer, kan ze best een beetje gaan sporten, toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik dat enorme lijf van haar zo bekijk kan ze beter een beetje gaan sporten.
Oh nee, dat kan ze natuurlijk niet door d'r "ziekte"
Dat heb je zeker niet verdrongen, ik heb nog nooit zo'n saaie BB meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:35 schreef pullup het volgende:
Ik keek vorig jaar ook maar toen was er toch niet zo absurd weinig te doen in dat huisOf heb ik dat verdrongen
Dat idee heb ik ook allemaal. Volgens mij had t er mee te maken dat ze daar lange opdrachten hadden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:35 schreef pullup het volgende:
Ik keek vorig jaar ook maar toen was er toch niet zo absurd weinig te doen in dat huisOf heb ik dat verdrongen
Bij mij draait hij als een tierelier.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
OMG, stream 3 is nòg steeds niet gefixt
Ik kreeg deze tip en ben er blij mee http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ja en er was regelmatig muziek en een feestje, er kwamen regelmatig mensen langs enz enzquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook allemaal. Volgens mij had t er mee te maken dat ze daar lange opdrachten hadden.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.aspquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef Peter6000 het volgende:
ja daar zie je Hilde vretend i.p.v staandequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kreeg deze tip en ben er blij mee http://www.radio.nl/bigbrother/
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:41 schreef itsme het volgende:
[..]
ja daar zie je Hilde vretend i.p.v staande![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:41 schreef itsme het volgende:
[..]
ja daar zie je Hilde vretend i.p.v staande![]()
O gauw weer aan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
De cameramensen vervelen zich ook.. inzoomen op de bilspleet van Rik![]()
Dat je daar op let, moedig van je.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Marrije het volgende:
Hilde snijdt de spaghetti niet, ze rolt het ook niet om haar vork, ze slurpt het gewoon naar binnen.
Hilde is m'n favoriet wat ergenis betreftquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat je daar op let, moedig van je.![]()
Ja als een strontvliegquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:55 schreef arneaux het volgende:
Jeroen valt volgens mij wel in goede aarde bij de 'goede' groep.
Zal wel nog wel komen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:01 schreef Marrije het volgende:
Ik zat meer te luisteren dat te kijken, zie net op stream 2 de tv in beeld, heb ik een boodschap gemist?
Hij zei eerst dat hij t niet had gedaan, toen weer niet, toen weer wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:02 schreef iam_Tasja het volgende:
O jee, nu komt het pijnlijke pillengebruik van Egbert naar boven
Das wel een goeie idd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
stel je voor dat Etiënne die joker koopt en zichzelf vrijkoopt... Wat gebeurd er dan met de stemmen voor hem? Er zijn mensen die voor hem gebeld hebben namelijk
Degene die hij kiest om voor zijn plaats op de bank te zitten krijgt al die stemmen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
stel je voor dat Etiënne die joker koopt en zichzelf vrijkoopt... Wat gebeurd er dan met de stemmen voor hem? Er zijn mensen die voor hem gebeld hebben namelijk
Bovendien is er ook al voor Hilde gestemd... Iemand die nieuw op de bank komt heeft dus altijd achterstand en degenen die voor Etiënne kozen hebben voor niets gestemd.quote:
Dat is ook niet fair, misschien is er wel minder gebeld voor Etiënne dan er gestemd zou zijn op de andere.. De tijd om de boel in te halen is kort.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Degene die hij kiest om voor zijn plaats op de bank te zitten krijgt al die stemmen.
ook al zouden ze een miljoen geven, die joker wordt geen van beiden gegundquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bovendien is er ook al voor Hilde gestemd... Iemand die nieuw op de bank komt heeft dus altijd achterstand en degenen die voor Etiënne kozen hebben voor niets gestemd.
Hoe dan ook, hartstikke krom...
Lijkt mij ook het meest logisch, maar aangezien we het hier over Etjen hebben zullen "al die stemmen" wel meevallen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Degene die hij kiest om voor zijn plaats op de bank te zitten krijgt al die stemmen.
Ja, maar ik denk dat e10 voordat er door de kijker gestemt gaat worden al moet aangeven of hij de joker inzet of niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is ook niet fair, misschien is er wel minder gebeld voor Etiënne dan er gestemd zou zijn op de andere.. De tijd om de boel in te halen is kort.
Klopt geen hol van!
Het stemmen is volgens mij al begonnen. Ik weet niet meer waar ik dat las.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat e10 voordat er door de kijker gestemt gaat worden al moet aangeven of hij de joker inzet of niet.
Er kan toch pas maandagavond gebeld/ge-smst worden vanaf de reguliere uitzending?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is ook niet fair, misschien is er wel minder gebeld voor Etiënne dan er gestemd zou zijn op de andere.. De tijd om de boel in te halen is kort.
Klopt geen hol van!
Waar heb je het over ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt geen hol van!
Er schijnt op de site van Talpa te staan dat je al kunt stemmen (heb het zelf niet bekeken).quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Bellen kan alleen maandagavond tussen de regulier uitzending en de live. Dus als hij de joker koopt weet iedereen wie er op de bank zit, en stemt iedereen Hilde weg.
Niet je kan al vanaf gisteren bellen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Bellen kan alleen maandagavond tussen de regulier uitzending en de live. Dus als hij de joker koopt weet iedereen wie er op de bank zit, en stemt iedereen Hilde weg.
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?
Op de BB site, maar de meeste stemmen komen tijdens de live uitzending (zo'n 95% had ik gelezen)quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het stemmen is volgens mij al begonnen. Ik weet niet meer waar ik dat las.
Etiënne zet zékerweten iemand anders op de bank.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef itsme het volgende:
semih en tijn staan lijnrecht tegenover elkaar geloof ik.
Semih wil dat de joker wel gekocht worden om de prijzenpot te spekken, en niet om nominatie vrij te zijn.
ja want dat moet, dus lijkt me wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Etiënne zet zékerweten iemand anders op de bank.
Dat moet pas als je de joker inzet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:18 schreef itsme het volgende:
[..]
ja want dat moet, dus lijkt me wel.![]()
jajhahahahaha Ik lach me rotquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de discussie over de joker aanstaan én Hilde ook. Het commentaar wat Hilde geeft is hilarisch
maar waarom zou hij hem dan kopen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat moet pas als je de joker inzet.
Dat is de gouden combinatie iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de discussie over de joker aanstaan én Hilde ook. Het commentaar wat Hilde geeft is hilarisch
Als hij voor veel geld de joker koopt en hij is eruit, dan is het geld nog in het huis. Als hij nu het huis uitgaat, verliezen ze de helft van het bedrag.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:20 schreef itsme het volgende:
[..]
maar waarom zou hij hem dan kopen?
om later in te zetten?
Dacht dat ik de enige was, inderdaad hilarisch!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
YES!! eindelijk een beetje spanningquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:24 schreef itsme het volgende:
Hilde de hele groep. je zit hier niet voor de hele groep maar voor jezelf.
Nu begint ze over Milicia, dat die niet met iedereen meekletst
O nu gaat de bom barsten![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:24 schreef arneaux het volgende:
Nou Rik legt het goed uit.
Hilde snapt er echt helemaal geen zak van.
Iedereen, waaronder ik, dacht dat de andere helft van het geld weg zou zijn nadat iemand uit het huis zou gaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:26 schreef itsme het volgende:
Maar wiste ze dat niet? dachten ze dat maecel 15.000 euro mee had?![]()
O Ik dacht dat we dit al besproken hadden en dat de conclusie was. Dat de helft v/h geld in de kluis bleef.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Iedereen, waaronder ik, dacht dat de andere helft van het geld weg zou zijn nadat iemand uit het huis zou gaan.
Niet omlullen maar ook niet mee praten dit keer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:29 schreef n1ek het volgende:
Gelukkig laat Marlies zich niet omlullen door die zeekoe
ja dat is wel mooi.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Semih en Tijn doen het goed. Ze kunnen gruwelijk hard met elkaar discussiëren, maar blijven toch vriendjes
Klopt. Tijn is ook de enige waaraan Semih bevestiging vraagt over dingen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Semih en Tijn doen het goed. Ze kunnen gruwelijk hard met elkaar discussiëren, maar blijven toch vriendjes
ze speelt het spellekuh, ze wil winnenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet omlullen maar ook niet mee praten dit keer.
valt me mee
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
ze snapt zelf niet wat ze zegt, bij het zwembad zei ze nog: je moet die joker kopen, leggen ze die theorie uit snapt ze niet en draait ze weer totaal de andere kant op, maja maandag mag ze hoop ik weg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet omlullen maar ook niet mee praten dit keer.
valt me mee
Nu nog wel ja.... wacht maar tot het einde naderd en beide er nog in zitten...quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
nee hoop ik niet. Die boosheid van haar, prachtig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze snapt zelf niet wat ze zegt, bij het zwembad zei ze nog: je moet die joker kopen, leggen ze die theorie uit snapt ze niet en draait ze weer totaal de andere kant op, maja maandag mag ze hoop ik weg
Pardon???? goed???? Wat hebben wij als hardwerkende streamers daaraan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
af en toe vind ik het wel kostelijk om te zien, maar soms krijg ik dr jeuk vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:33 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoop ik niet. Die boosheid van haar, prachtig.
Rik wordt boos op Hilde.![]()
We kunnen nu al bellen.. er is zelfs al gebeld. Zo dom is ze dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef BorTheWolf het volgende:
Hilde denkt dat ze bij het rechte eind heeft.
Wat een dom loeder.
Ze dacht geniaal te zijn door E10 de joker van iemand te kopen en zo iemand anders op de bank te zetten tegen over zichzelf.
Haar theorie was dat er al heel veel gebeld was voor haar en niet voor de geen die nieuw op de bank was gezet.
nee domme loeder, wij kunnen pas vanaf maandag bellen, dus het staat 0-0 qua stemmen.
nee we kunnen vanaf gisteren bellen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat een dom loeder.
Ze dacht geniaal te zijn door E10 de joker van iemand te kopen en zo iemand anders op de bank te zetten tegen over zichzelf.
Haar theorie was dat er al heel veel gebeld was voor haar en niet voor de geen die nieuw op de bank was gezet.
nee domme loeder, wij kunnen pas vanaf maandag bellen, dus het staat 0-0 qua stemmen.
Ze was zelf diegene die hals over kop vanalles wilde regelen. Domme kut.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:35 schreef Marrije het volgende:
Egbert: ik heb daar niets van gezien, wie was er in paniek dan?
Hilde: oh ik heb dat wel gezien, wat een paniek!!! Ik moet daar gewoon om lachen, is mijn leeftijd denk ik.
alleen schat ze haar populariteit te hoog in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:35 schreef intoyou het volgende:
[..]
We kunnen nu al bellen.. er is zelfs al gebeld. Zo dom is ze dan ook weer niet.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat een dom loeder.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:17 schreef n1ek het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
als degene met een joker genomineerd wor, dan is het gewoon bij voorbaat een vaststaand feit dat er iemand anders de dupe van is, ik zou 'm niet eens nomineren, je zou die boemerang maar voor je harses krijgenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef arneaux het volgende:
Sabrina heeft wel een punt. Als iemand zn joker dan tóch inzet kan diegene ervanuit gaan dat hij/zij volgende week massaal wordt genomineerd.
Het probleem met Egbert vind ik een beetje dat hij nooit echt zn mening vertelt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:36 schreef pullup het volgende:
En weer een mooie combinatie Hilde/Egbert Hilde die verontwaardig ratelt en Egbert die alleen maar schommelend sarcastische tegenwerpingen maakt op de rottig droge toon van hem.
Dan is dat wel lekker van BB. Als je al voor 500 euries aan E10 hebt gebeld en dat E10 de joker koopt en dan iemand anders erop zet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:35 schreef intoyou het volgende:
[..]
We kunnen nu al bellen.. er is zelfs al gebeld. Zo dom is ze dan ook weer niet.
Ja net als marlies maar goed dat is natuurlijk gemakkelijker als je weet dat die persoon toch al slecht in de groep ligtquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:37 schreef Dropkick het volgende:
Egbert gaat steeds tegen Hilde in,klasse!
Dat zat Etjen ook dwarsquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
als degene met een joker genomineerd wor, dan is het gewoon bij voorbaat een vaststaand feit dat er iemand anders de dupe van is, ik zou 'm niet eens nomineren, je zou die boemerang maar voor je harses krijgen![]()
Ik zou echt een rood waas voor mijn ogen krijgen als hij zo zou praten inderdaad. Zeg wat je denkt manquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het probleem met Egbert vind ik een beetje dat hij nooit echt zn mening vertelt.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:38 schreef pullup het volgende:
Eindconclusie van Hilde : Maar ja, we zijn hier niet zo slim he
tegen etienne. zelf had ze er ook niet aan gedacht en volgens mij deed ze zo verbeten omdat ze hoopte meer kans te hebben tegen een ader.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:38 schreef pullup het volgende:
Eindconclusie van Hilde : Maar ja, we zijn hier niet zo slim he
Yep, maar ook weer slim van BB, hebben hun weer lekker hun centjes binnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:37 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dan is dat wel lekker van BB. Als je al voor 500 euries aan E10 hebt gebeld en dat E10 de joker koopt en dan iemand anders erop zet.
vreemde zaak toch ?
Dat is ook logisch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dat stukje op de Talpa site nog even gelezen. Een heel stuk dat je kunt stemmen en wat je ermee kunt winnen en welke nummers je moet bellen. En hélemaal onderaan staat dat je pas vanaf maandag kunt stemmen
Aan de ene kant zou ik zeggen, ach we hebben het over Hilde en Etjen, hoeveel stemmen levert dat nou eigenlijk op?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:37 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dan is dat wel lekker van BB. Als je al voor 500 euries aan E10 hebt gebeld en dat E10 de joker koopt en dan iemand anders erop zet.
vreemde zaak toch ?
Haha! Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb dat stukje op de Talpa site nog even gelezen. Een heel stuk dat je kunt stemmen en wat je ermee kunt winnen en welke nummers je moet bellen. En hélemaal onderaan staat dat je pas vanaf maandag kunt stemmen
Is het ook, maar het staat zo laag dat ik niet wil weten hoeveel mensen er al per ongeluk een SMS verzonden hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |