Lalala
Ohhhhhhh
Wat ben ik toch tuttig!!!
Ik heb me onder gekost,
Ohhhh wat erg!!!!
Ohhh flipneus help me toch!!
nu ben ik weer brechtje:
quote:* Daniman slaat wederom hand voor zijn ogen en schudt zijn hoofd
Op woensdag 02 januari 2002 16:11 schreef brechtje het volgende:
Dustbunny:
LalalaOhhhhhhh
Ik heb me onder gekost,
Ohhhh wat erg!!!!Ohhh flipneus help me toch!!
nu ben ik weer brechtje:
Willen jullie alsjeblieft niet meer flamen? Ik hou dit topic in de gaten hoor!!
quote:Hummer?
Op woensdag 02 januari 2002 16:14 schreef Vivi het volgende:
Ik ben niet Links!!!!
quote:Check!
Op woensdag 02 januari 2002 16:07 schreef scarefreak het volgende:
of Calvados ofzow
quote:
Dustbunny:
LalalaOhhhhhhh
Ik heb me onder gekost,
Ow mijn god![]()
nu ben ik weer brechtje:
Je moet niet op mij flamen, anders gaat mijn moeder jullie allemaal bannen!
quote:Whahaha
Dustbunny:
LalalaOhhhhhhh
Ik heb me onder gekost,
Sprekend Mellowtje!
HOEREN!!!!!!
PLEUR OP! ZEIKEN IS WAT IK DOE!!!!
ja pijp me maar effe ja
Chiel moet terug op de buis!!! en jullie moeten allemaal op mijn website kijken!!!
DB: Ik vind je toch zo liev
Flipneus: ik jou ook
DB: -zwijmel-
Flipneus: -nog meer zwijmel-
LOL
quote:Kadinsky!!!!
Op woensdag 02 januari 2002 16:20 schreef neuromancer het volgende:
Wie is dit?Chiel moet terug op de buis!!! en jullie moeten allemaal op mijn website kijken!!!
quote:Arcee!!!!
Op woensdag 02 januari 2002 16:11 schreef Num het volgende:
Dit is al het 1ste topic hierover!
I reveal how a global secret society called the Illuminati (the "Illuminated Ones" as they call themselves) have been holding the reigns of power in the world since ancient times, expanding their power out of the Middle and Near East (and other centres) to control first Europe and then, thanks to the British Empire and other European empires, to take over in the Americas, Africa, Australia, New Zealand, Asia, and elsewhere.
When those empires appeared to withdraw from these regions, the Illuminati left behind the secret society networks and the Illuminati bloodlines and these have continued to control and orchestrate events ever since. There are two type of prisons or dictatorships. There is the overt variety, which are clear dictatorships (communism, fascism, etc) and then there are the most effective variety of all - the covert dictatorship, the one that masquerades as freedom.
People do not rebel against not being free when they think they are!
The Illuminati have been working to a long planned and coordinated agenda to create a world government, central bank, army, and a micro-chipped population linked to a global computer. Anyone with an operational brain can see that all these things are now emerging ever more rapidly.
Under this edifice of global power are designed to be super states like the European Union (evolved out of the EEC free trade area), the American Union (to be evolved out of the NAFTA free trade area), and the Pacific Union (to be evolved out of the APEC free trade area). NATO (merging with the UN peacekeeping operation) is planned to be the world army, the world police force, to keep countries in line who do not wish to concede their sovereignty to the Illuminati world government, which is planned to evolve through the United Nations.
The structure of global control is pyramids inside pyramids. Very much like Russian dolls, one doll inside another. If you look at any organisation today you will see that it is structured as a pyramid. Those lower down the pyramid have no idea what the organisation they work for is really about. They just do their own job and go home every day. They don't know how what they do connects with other people's contribution to create a very obvious and sinister pattern and direction. Only the very few at the top know that. In this way the few can manipulate thousands in an organisation to advance an agenda that those thousands do not even know exists. There is a global version of this which manipulates billions in the same way.
These "individual" organisations, be they banks, trans-national corporations, media empires, NATO, etc., then fit into even bigger pyramids. So you find, for example, that at the peak of the global banking pyramid all the banks are ultimately controlled by the same people - the Illuminati. Same with the transnational corporations, the media, and so on. There is a global pyramid which encompasses the pyramids of banking, business, media, military, politics, and the other institutions that run the planet. At the peak of this pyramid you find the elite of the Illuminati who orchestrate their agenda for global control through all their, apparently unconnected, organisations.
This is why there has been an incessant move to centralisation of global power in all areas of our lives, banking, business, media, politics, whatever. It is orchestrated by the SAME people in accordance with the SAME agenda. You will find a stream of articles on this site that will give you detailed background to this agenda and there is endless information in my books which you can order from this website.
The Illuminati manipulate humanity through the mind and emotions. There are too many people and too few Illuminati to control people physically, except on a small scale. They have to manipulate the way the masses think and feel, so we live our lives and see the world in the way the Illuminati want us to. For instance, the most powerful of the manipulation techniques is one I call Problem-Reaction-Solution. It works like this:
You want to introduce something you know the people won't like.This may be more power to the police, a further erosion of basic freedoms, even a war. You know that if you offer these policies openly the people will react against them. So you first create a PROBLEM, a rising crime rate, more violence, a terrorist bomb, a government collapse, or you get one of your Illuminati puppets like Saddam Hussein to go to war.
You make sure someone else is blamed for this problem and not you, the real people behind it all. So you create a "patsy", as they call them in America, a Timothy McVeigh or a Lee Harvey Oswald. You then use your media to tell people what they should think about your manufactured event and who they should blame for it. This brings us to stage two, the REACTION from the people - "This can't go on what are THEY going to do about it?"
This allows THEY to then openly offer the SOLUTION to the problems they have created - new legislaation which advances their agenda of centralisation of global power or the erosion of more basic freedoms. This technique is being used all the time on the human mind and emotions, not least with the stream of mind-contolled youngsters and adults who go crazy with guns around the world and immediately prompt gun control laws.
I say this as someone who does not have guns and believes passionately in non-violence. But if we are going to be street-wise we need to look beyond our own beliefs and realise that the Illuminati is seeking to systematically disarm those who WOULD use weapons against them. Just before Adolf Hitler began to fill the concentration camps he introduced the same anti-gun legislation which we are seeing today all over the world.
We are now at a crucial time in this agenda's history. So many cards are waiting to be played by the Illuminati in the next 12 months. We are at a crossroads in human history. We can choose freedom or fall under the control of a global fascist state, a global version of Nazi Germany.
This does not have to happen, but to stop it a lot of arses need to be removed from a lot of chairs. This website and the books will give you the detailed background from which informed choices can be made.
What you have read here is a mere fraction of what there is to know and the picture is far bigger and more extraordinary than this brief outline has been able to detail. Look elsewhere on this site or in my books and you will see what I mean!
Welcome once again.
Hope you enjoy your stay.
Love,
David Icke
quote:Gellarboy.
Op woensdag 02 januari 2002 16:19 schreef X-Ray het volgende:
Wacht wacht, ik doe er weer eentje:
HOEREN!!!!!!PLEUR OP! ZEIKEN IS WAT IK DOE!!!!
ja pijp me maar effe ja
quote:Dat zeg ik helemaal niet!
Op woensdag 02 januari 2002 16:21 schreef daniman het volgende:
nu imiteer ik Dustbunny en Flipneus:DB: Ik vind je toch zo liev
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flipneus: ik jou ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flipneus: -nog meer zwijmel-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL
quote:twas ook een beetje spottend bedoeld
Op woensdag 02 januari 2002 16:25 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Dat zeg ik helemaal niet!
maar eerlijk waar, soms zijn jullie wel een beetje erg tortelduifjes
geeft overigens verder niks!
...
"
quote:Nee, want verder leest geen hond die kleffe shit.
Op woensdag 02 januari 2002 16:27 schreef daniman het volgende:
quote:Ja, raar hè? Hoe zou dat nou komen.
Op woensdag 02 januari 2002 16:27 schreef daniman het volgende:[..]
twas ook een beetje spottend bedoeld
maar eerlijk waar, soms zijn jullie wel een beetje erg tortelduifjes
Maar het is goed met je. .
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 16:28 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ja, raar hè? Hoe zou dat nou komen.
.
Maar het is goed met je.
.
quote:Dat lijkt op -Mellowdy-.
Op woensdag 02 januari 2002 16:28 schreef Uncle_Sam het volgende:
":(. Wat ben ik toch ook een slet. Had ik tegen mijn eigen gezegd da ik mee zou doen met de nieuwjaarsduik. Die in Scheveningen ging niet door, maar die in da bed van m'n ex wel. Wa ben ik sukkelig; hij heeft een vriendin(die vette bitch!). Ik ga nu maar weg, want mijn moeder(vuil kutwijf) wil me niet meer in huiz hebben.. Klote, want ik moet nu net kotsen nameluk(teveel BaCArDi BrEEzaH en Passoamixjuhs gezopen weet je wel). Naja, dan maar uitjanken bij mun geile lesbische vriendin. Dit Fokforum is ook te saai voor mijn eigen. Ik kap er mee en kom nu niet meer terug; heb toch wel zin om te grotjegraaien met die vriendin van mijn eigen. Toedeloe en lekkere tongkuzzen aan alle hunks en nerdS(ik pak toch alluz!) van Fokkieforummie,
...
"
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 16:25 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Gellarboy.
quote:Is deze te makkelijk?
Op woensdag 02 januari 2002 16:24 schreef zodiakk het volgende:
"Als Wittgenstein met mij had geflirt dan had ik het wel geweten hoor!"
quote:Oh ja, hoe heet die minkukel ook alweer...
Op woensdag 02 januari 2002 16:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie is dit?Oppervlakkig: Tranceyuppies en gabbers... waarheid of niet?
quote:ZineGineZidane.
Op woensdag 02 januari 2002 16:33 schreef daniman het volgende:
Dit Is In Ieder Geval Helemaal Niet Moeilijk Om Te Raden!
Doe Het Dan Goed! PoepHoofd!
Ik heb ze zeer uitvoerig bekeken en zoals ik al eerder in dit topic zei (excuses voor de cross-post Golfer, als je vindt dat het niet kan dan zal ik de link weer verwijderen ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit op deze manier doe maar dan moet je maar even de link aanpassen want ik vind het wel relevant voor het topic.) kan dat niet allemaal want op 12 september 1982 zei de buurman van Osama in dit topic (excuses voor de cross-post Golfer, als je vindt dat het niet kan dan zal ik de link weer verwijderen ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit op deze manier doe maar dan moet je maar even de link aanpassen want ik vind het wel relevant voor het topic.) dat het niet kon.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 02-01-2002 16:37]
quote:Ik gok op Swetsenegger.
Op woensdag 02 januari 2002 16:33 schreef zodiakk het volgende:[..]
Is deze te makkelijk?
quote:schuldige omstander... of soms is ie het onder mijn naam, de lamme poot!
Op woensdag 02 januari 2002 16:34 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Oh ja, hoe heet die minkukel ook alweer...
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 16:33 schreef Zanderrr het volgende:
De videoband van Bin Laden die vijftig AlQueda-strijders aanmoedigt is duidelijk een vervalsing, vervaardigd door de CIA in opdracht van President Bush. Ik heb hem gisteren tien keer in slow-motion afgespeeld en ik kan alleen maar tot de ontluisterende conclusie komen dat de imperialistische en machtswellustige Verenigde Staten de waarheid proberen te verdoezelen.
quote:Heheh, deze is beter dan mijn Cosma-Shiva imitatie. Bravo!
Op woensdag 02 januari 2002 16:34 schreef X-Ray het volgende:
Ik geloof niks van die videobanden van CNN en de VS.Ik heb ze zeer uitvoerig bekeken en zoals ik al eerder in dit topic zei (excuses voor de cross-post Golfer, als je vindt dat het niet kan dan zal ik de link weer verwijderen ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit op deze manier doe maar dan moet je maar even de link aanpassen want ik vind het wel relevant voor het topic.) kan dat niet allemaal want op 12 september 1982 zei de buurman van Osama in dit topic (excuses voor de cross-post Golfer, als je vindt dat het niet kan dan zal ik de link weer verwijderen ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit op deze manier doe maar dan moet je maar even de link aanpassen want ik vind het wel relevant voor het topic.) dat het niet kon.
quote:Gggg Jij Moet Je Gore PoepMuil Houden!!!
Op woensdag 02 januari 2002 16:34 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
ZineGineZidane.
.
Doe Het Dan Goed! PoepHoofd!
quote:Geniaal!
Ik geloof niks van die videobanden van CNN en de VS.Ik heb ze zeer uitvoerig bekeken en zoals ik al eerder in dit topic zei (excuses voor de cross-post Golfer, als je vindt dat het niet kan dan zal ik de link weer verwijderen ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit op deze manier doe maar dan moet je maar even de link aanpassen want ik vind het wel relevant voor het topic.) kan dat niet allemaal want op 12 september 1982 zei de buurman van Osama in dit topic (excuses voor de cross-post Golfer, als je vindt dat het niet kan dan zal ik de link weer verwijderen ik hoop dat je het niet erg vind dat ik dit op deze manier doe maar dan moet je maar even de link aanpassen want ik vind het wel relevant voor het topic.) dat het niet kon.
Hahaha!
ja!
Stoer he?
Want .... is zo'n lekker wijf en ik ben ook een beetje bi (tenminste dat zeg ik hier maar irl heb ik nooit het lef zin erin).
zeker weer die vieze vuile pleuris-slikkie, val dood vuile tyfusleier! ik neem nog een biertje om mijn laatste hersencel ook kapot te zuipuh
Trouwens, ik ken alle muziek ooit gemaakt.
( )
quote:Ik
Op woensdag 02 januari 2002 16:46 schreef Zanderrr het volgende:
wie
quote:Wat heeft God er nou weer mee te maken?
heeft
godver
quote:Ik denk dat het die gozer die je moeder naait was.
nou dit topic weer naar onzin verplaatst???
quote:Oh zit je weer aan de XTC?
zeker weer die vieze vuile pleuris-slikkie,
quote:Moet je geen BreEzAh?
val dood vuile tyfusleier! ik neem nog een biertje om mijn laatste hersencel ook kapot te zuipuh
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 02-01-2002 17:00]
quote:Harrie.
Op woensdag 02 januari 2002 16:46 schreef Zanderrr het volgende:
wie heeft godver nou dit topic weer naar onzin verplaatst???zeker weer die vieze vuile pleuris-slikkie, val dood vuile tyfusleier! ik neem nog een biertje om mijn laatste hersencel ook kapot te zuipuh
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 16:54 schreef zodiakk het volgende:
Wisten jullie trouwen dat 1999 voor mij het beste muziekjaar ooit voor mij is geweest? Verder, de jaren 1982, 1991 en 1974 staan voor mij res. op de 10e, 12e en 7e plaats. Nou dat is een heel verschil met 296 dagen geleden toen 1974 nog op nummer 3 stond! Als ik dat kruis met de normaal verdeelde tabellen van mijn favoriete muziekjaren (wat weer een afgeleide is van de geboortdatum van de zanger van Depeche Mode) en dat deel (met de derde letter van Abel als ijkpunt) dan krijg je hele interressante resultaten die ik daarom in een top1000 lijst heb gezet van meest onzinnige lijstjes.
Alleen zou Arcee nooit die stijl/spelfout maken
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 02-01-2002 16:58]
quote:LOL
Op woensdag 02 januari 2002 16:49 schreef ElizabethR het volgende:
Alsof God veertien minuten de hemelpoort open heeft laten staan. BWV 666.(
)
quote:Is al gefixed.
Op woensdag 02 januari 2002 16:56 schreef ElizabethR het volgende:[..]
![]()
Alleen zou Arcee nooit die stijl/spelfout maken
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 16:23 schreef Zanderrr het volgende:
-snip-Welcome once again.
Love,
David Icke
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 18:39 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
SunChaser.
quote:
quote:LOL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 16:43 schreef X-Ray het volgende:
Ik mag lekker op .... haar schoot zitten! En aan .... haar tietjes zitten! En jullie lekker niet!Hahaha!
ja!
Stoer he?
Want .... is zo'n lekker wijf en ik ben ook een beetje bi (tenminste dat zeg ik hier maar irl heb ik nooit het lef zin erin).
quote:Jerney?
Op woensdag 02 januari 2002 18:46 schreef X-Ray het volgende:
Dat niemand deze nog heeft geraden joh...
Nieuw topic X
na 10 seconden : waarom reageert er niemand
na 20 seconden : Nouhou
na 30 seconden : jullie zijn niet Liev
na 40 seconden :
na 1 uur en 50 seconden : antwoord van iemand
na 1 uur en 51 seconden : jij bent niet liev
quote:sextex moet op de ...... staan het is gezegd door jerney
Op woensdag 02 januari 2002 18:46 schreef X-Ray het volgende:
Dat niemand deze nog heeft geraden joh...
[..]
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 16:54 schreef zodiakk het volgende:
Wisten jullie trouwen dat 1999 het beste muziekjaar ooit voor mij is geweest? Verder, de jaren 1982, 1991 en 1974 staan voor mij respectievelijk op de 10e, 12e en 7e plaats. Nou dat is een heel verschil met 296 dagen geleden toen 1974 nog op nummer 3 stond! Als ik dat kruis met de normaal verdeelde tabellen van mijn favoriete muziekjaren (wat weer een afgeleide is van de geboortdatum van de zanger van Depeche Mode) en dat deel (met de derde letter van Abel als ijkpunt) dan krijg je hele interresante resultaten die ik daarom in een top1000 lijst heb gezet van meest onzinnige lijstjes.
Zo, en nu ga ik eerst een vaag funky stukje muziek spelen op m'n eigen gitaar.
quote:Whahahaha
Op woensdag 02 januari 2002 18:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
BrechtjeNieuw topic X
na 30 seconden :jullie zijn niet Liev
na 40 seconden :
quote:Ik maak topic 12345, okee
BrechtjeNieuw topic X
na 40 seconden :
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 18:47 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Jerney?
quote:Beiden een 10!
Op woensdag 02 januari 2002 18:49 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
sextex moet op de ...... staan het is gezegd door jerney
quote:Scarefreak!!!!!!!
Op woensdag 02 januari 2002 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
1
11
111
1111
11111
111111
1111111
quote:Damn, dat was snel
Op woensdag 02 januari 2002 18:54 schreef X-Ray het volgende:[..]
Scarefreak!!!!!!!
quote:oe ze vind me lieV YEEY
Dustbunny:
LalalaOhhhhhhh
Ik heb me onder gekost,
nu ben ik weer brechtje:
Ik heb een heel leuk idee voor Fok maar ik weet niet of het iets is enzo... mjah
Ik wil graag weten wat jullie ervan vinden.
wel graag serieus reageren
en niet flauw doen omdat ik het ben
quote:nah
Op woensdag 02 januari 2002 16:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Whahaha
![]()
Sprekend Mellowtje!
quote:Chandler.
Op woensdag 02 januari 2002 18:57 schreef Arcee het volgende:
Dit is weer een leuk topicje van mij mjah of zoiets..![]()
Ik heb een heel leuk idee voor Fok maar ik weet niet of het iets is enzo... mjah
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL
quote:
![]()
![]()
![]()
quote:Jeetje Arcee, je hebt zoveel trots dat je zelfs in een Chandler-imitatie geen spelfouten maakt.
![]()
![]()
![]()
quote:
Op maandag 24 december 2001 10:32 schreef ... het volgende:[..]
ik ben dol op blauwe ogen
quote:
Op maandag 24 december 2001 10:54 schreef ... het volgende:[..]
en ik op jou
quote:
Op maandag 24 december 2001 12:24 schreef ... het volgende:[..]
DARLING!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op maandag 24 december 2001 12:30 schreef ...
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:---------------------------------------------
[b]Op maandag 24 december 2001 12:35 schreef ... het volgende:[..]
LIEF!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie oh wie?
quote:hahahaha, LOL
BrechtjeNieuw topic X
na 40 seconden :
In loneliness he lifts my heart,
it's a gift so far apart
People don't seem to see
My life is misery.
quote:EMEL
Op woensdag 02 januari 2002 19:05 schreef X-Ray het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]---------------------------------------------
Wie oh wie?
quote:Ik en
Op woensdag 02 januari 2002 19:05 schreef X-Ray het volgende:
Wie oh wie?
quote:eeeh... Dustbunny
Op woensdag 02 januari 2002 19:05 schreef X-Ray het volgende:
---zzzzzzzzzap--Wie oh wie?
quote:10 points!!!!!!!!
Op woensdag 02 januari 2002 19:06 schreef berney het volgende:[..]
EMEL
![]()
![]()
quote:Aneurism!!!!!
Op woensdag 02 januari 2002 19:06 schreef ullie het volgende:
Kurt is echt mijn held. Wat hij gedaan heeft, met zo'n gevoel daar moet je niet mee spotten! Waarom valt iedereen altijd mijn held aan?In loneliness he lifts my heart,
it's a gift so far apart
People don't seem to see
My life is misery.
quote:Bingo!
Op woensdag 02 januari 2002 19:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
Aneurism!!!!!
quote:Brechtje.
Op woensdag 02 januari 2002 19:29 schreef brechtje het volgende:
quote:Tuinhark.
Op woensdag 02 januari 2002 19:33 schreef StefanFM het volgende:
Oke, next:
12.40: topic --> "ik ben zo lelijk"
Nouhouhhhh!! Jullie kunnen echt niet normaal reageren!!! Daarom heb ik besloten dat ik nooit meer zal posten! Hebben jullie nu je zin?!! Dit is heus niet bevorderlijk voor mijn persoonlijkheidsstoornis/Boulimia (streep door wat niet van toepassing is)!!!!!!!
12.42: topic --> "ik ga douchen"
Nou? Nou?????
quote:Eitje...Das Texelonia.
Op woensdag 02 januari 2002 19:41 schreef Vivi het volgende:
whehehe..Die "Cosma-shiva" is echt geniaalOke, next:
12.40: topic --> "ik ben zo lelijk"
Nouhouhhhh!! Jullie kunnen echt niet normaal reageren!!! Daarom heb ik besloten dat ik nooit meer zal posten! Hebben jullie nu je zin?!! Dit is heus niet bevorderlijk voor mijn persoonlijkheidsstoornis/Boulimia (streep door wat niet van toepassing is)!!!!!!!
12.42: topic --> "ik ga douchen"
Nou? Nou?????
quote:hehe
Op woensdag 02 januari 2002 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn nadoeactie hebben jullie daarnet op het forum kunnen zien.
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
sout op brechtje
quote:de topictitel is niet 'verkloot je quote'
Op woensdag 02 januari 2002 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
quote:Calvobbes?
Op woensdag 02 januari 2002 16:23 schreef Zanderrr het volgende:
I have written ten books, including "The Biggest Secret", "...and the truth shall set you free", and "I Am Me, I Am Free.". Bridge of Love Publications, my publisher, has also produced several videos including "Freedom Road", "Turning of the Tide", "Revelations of a Mother Goddess", and "The Reptilian Agenda."I reveal how a global secret society called the Illuminati (the "Illuminated Ones" as they call themselves) have been holding the reigns of power in the world since ancient times, expanding their power out of the Middle and Near East (and other centres) to control first Europe and then, thanks to the British Empire and other European empires, to take over in the Americas, Africa, Australia, New Zealand, Asia, and elsewhere.
When those empires appeared to withdraw from these regions, the Illuminati left behind the secret society networks and the Illuminati bloodlines and these have continued to control and orchestrate events ever since. There are two type of prisons or dictatorships. There is the overt variety, which are clear dictatorships (communism, fascism, etc) and then there are the most effective variety of all - the covert dictatorship, the one that masquerades as freedom.
People do not rebel against not being free when they think they are!
The Illuminati have been working to a long planned and coordinated agenda to create a world government, central bank, army, and a micro-chipped population linked to a global computer. Anyone with an operational brain can see that all these things are now emerging ever more rapidly.
Under this edifice of global power are designed to be super states like the European Union (evolved out of the EEC free trade area), the American Union (to be evolved out of the NAFTA free trade area), and the Pacific Union (to be evolved out of the APEC free trade area). NATO (merging with the UN peacekeeping operation) is planned to be the world army, the world police force, to keep countries in line who do not wish to concede their sovereignty to the Illuminati world government, which is planned to evolve through the United Nations.
The structure of global control is pyramids inside pyramids. Very much like Russian dolls, one doll inside another. If you look at any organisation today you will see that it is structured as a pyramid. Those lower down the pyramid have no idea what the organisation they work for is really about. They just do their own job and go home every day. They don't know how what they do connects with other people's contribution to create a very obvious and sinister pattern and direction. Only the very few at the top know that. In this way the few can manipulate thousands in an organisation to advance an agenda that those thousands do not even know exists. There is a global version of this which manipulates billions in the same way.
These "individual" organisations, be they banks, trans-national corporations, media empires, NATO, etc., then fit into even bigger pyramids. So you find, for example, that at the peak of the global banking pyramid all the banks are ultimately controlled by the same people - the Illuminati. Same with the transnational corporations, the media, and so on. There is a global pyramid which encompasses the pyramids of banking, business, media, military, politics, and the other institutions that run the planet. At the peak of this pyramid you find the elite of the Illuminati who orchestrate their agenda for global control through all their, apparently unconnected, organisations.
This is why there has been an incessant move to centralisation of global power in all areas of our lives, banking, business, media, politics, whatever. It is orchestrated by the SAME people in accordance with the SAME agenda. You will find a stream of articles on this site that will give you detailed background to this agenda and there is endless information in my books which you can order from this website.
The Illuminati manipulate humanity through the mind and emotions. There are too many people and too few Illuminati to control people physically, except on a small scale. They have to manipulate the way the masses think and feel, so we live our lives and see the world in the way the Illuminati want us to. For instance, the most powerful of the manipulation techniques is one I call Problem-Reaction-Solution. It works like this:
You want to introduce something you know the people won't like.This may be more power to the police, a further erosion of basic freedoms, even a war. You know that if you offer these policies openly the people will react against them. So you first create a PROBLEM, a rising crime rate, more violence, a terrorist bomb, a government collapse, or you get one of your Illuminati puppets like Saddam Hussein to go to war.
You make sure someone else is blamed for this problem and not you, the real people behind it all. So you create a "patsy", as they call them in America, a Timothy McVeigh or a Lee Harvey Oswald. You then use your media to tell people what they should think about your manufactured event and who they should blame for it. This brings us to stage two, the REACTION from the people - "This can't go on what are THEY going to do about it?"
This allows THEY to then openly offer the SOLUTION to the problems they have created - new legislaation which advances their agenda of centralisation of global power or the erosion of more basic freedoms. This technique is being used all the time on the human mind and emotions, not least with the stream of mind-contolled youngsters and adults who go crazy with guns around the world and immediately prompt gun control laws.
I say this as someone who does not have guns and believes passionately in non-violence. But if we are going to be street-wise we need to look beyond our own beliefs and realise that the Illuminati is seeking to systematically disarm those who WOULD use weapons against them. Just before Adolf Hitler began to fill the concentration camps he introduced the same anti-gun legislation which we are seeing today all over the world.
We are now at a crucial time in this agenda's history. So many cards are waiting to be played by the Illuminati in the next 12 months. We are at a crossroads in human history. We can choose freedom or fall under the control of a global fascist state, a global version of Nazi Germany.
This does not have to happen, but to stop it a lot of arses need to be removed from a lot of chairs. This website and the books will give you the detailed background from which informed choices can be made.
What you have read here is a mere fraction of what there is to know and the picture is far bigger and more extraordinary than this brief outline has been able to detail. Look elsewhere on this site or in my books and you will see what I mean!
Welcome once again.
Love,
David Icke
(ik mis de hoofdletters)
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 20:07 schreef SEMTEX het volgende:[..]
de topictitel is 'verkloot je quote'
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 19:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben zo zielig dat ik iedereen moet afzeiken omdat ik te dom ben om cynisme en ironie te proeven.
quote:Hmmm...misschien op echte.
En omdat ik zelf geen bi-vriendinnetje heb ben ik gefrustreerd en ga ik bi-meisjes afzeiken. Maar stiekem he, geil ik er wel op!
.(Duh..X-ray)
Maarre....niet zo op je pik getrapt doen hoor! Het is een geintje hiero!
quote:Geweldig!!!
Op woensdag 02 januari 2002 16:33 schreef Zanderrr het volgende:De videoband van Bin Laden die vijftig AlQueda-strijders aanmoedigt is duidelijk een vervalsing, vervaardigd door de CIA in opdracht van President Bush. Ik heb hem gisteren tien keer in slow-motion afgespeeld en ik kan alleen maar tot de ontluisterende conclusie komen dat de imperialistische en machtswellustige Verenigde Staten de waarheid proberen te verdoezelen.
Persoonlijk vind ik dit de beste imitatie, wat mij betreft kan hij zo op ANM als nieuw topic.
quote:MeneerTim?
Op woensdag 02 januari 2002 20:32 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hoi. Neuken?
quote:Jaa dat dacht ik ook!
Op woensdag 02 januari 2002 23:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
MeneerTim?
quote:oh en jij weet ook echt hoe mn sexleven in elkaar steekt
Op woensdag 02 januari 2002 20:58 schreef X-Ray het volgende:Hmmm...misschien op echte.
Niet op wanabes die wel eens zoenen als anderen kijken en zo...
Nou?
P.S. Femme is een homofiele maagd.
quote:Makkie: swets
Op donderdag 03 januari 2002 14:21 schreef jerney het volgende:
Ik heb m'n bank kapotgeneuktNog met een wijf met kort haar ook
De slet
![]()
quote:wrong answer
Op donderdag 03 januari 2002 14:23 schreef the-O het volgende:[..]
Makkie: swets
En had je de mijne al?
ehm.. ff de jouwe zoeken
quote:Dat was X-Ray dus
Op donderdag 03 januari 2002 14:23 schreef the-O het volgende:
Makkie: swets
En had je de mijne al?
quote:§erum!
Op donderdag 03 januari 2002 14:21 schreef jerney het volgende:
Ik heb m'n bank kapotgeneuktNog met een wijf met kort haar ook
De slet
![]()
quote:pfff dat kan elke willekeurige cub'er zijn
Op donderdag 03 januari 2002 14:05 schreef the-O het volgende:
Hoi !
quote:Dacht al.. zo moeilijk was hij toch niet?
Op donderdag 03 januari 2002 14:24 schreef speknek het volgende:[..]
Dat was X-Ray dus
quote:Hmm, daar kom ik niet binnen.
Op donderdag 03 januari 2002 14:25 schreef jerney het volgende:[..]
pfff dat kan elke willekeurige cub'er zijn
quote:Links234
Op donderdag 03 januari 2002 14:09 schreef X-Ray het volgende:
Pim Fortuyn is een pisnicht!!!
Nou?
Prachtig Jerney!
Goed nagedaan!
Jammer alleen dat twee mensen me voor een ander aanzagen...
quote:Ehhh... Calvobbes?
Op woensdag 02 januari 2002 19:33 schreef Ernst het volgende:[..]
Hummer_ hebben we al gehad.
quote:check!
Op donderdag 03 januari 2002 14:27 schreef zodiaque het volgende:[..]
Links234
quote:Speknek?
Op donderdag 03 januari 2002 14:39 schreef Oxazepam het volgende:
[afbeelding]
quote:Ja.
Op donderdag 03 januari 2002 14:41 schreef X-Ray het volgende:
Speknek?
Ik wil speeerrmmaaaaa!!!!!!!!
quote:Gellarboy?
Op donderdag 03 januari 2002 15:33 schreef X-Ray het volgende:
Mr.Big is zoooo geiiiilll!!!
quote:Whahaha
Op donderdag 03 januari 2002 15:35 schreef the-O het volgende:[..]
Gellarboy?
neeeee...
quote:Ik heb geen idee wie dat zou kunnen zijn.
Op donderdag 03 januari 2002 15:33 schreef X-Ray het volgende:
Mr.Big is zoooo geiiiilll!!!
quote:Nee ik ook niet
Op donderdag 03 januari 2002 15:40 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Ik heb geen idee wie dat zou kunnen zijn.
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 16:15 schreef berney het volgende:[..]
oxazepam
quote:Dat kan iedereen zijn.
Op donderdag 03 januari 2002 17:06 schreef Emel het volgende:
Als ik die zelfgeilende "kijk mij eens bijzonder en mysterieus zijn kijk mij eens op de u-ni-ver-si-teit zitten"-postings lees komt er gewoon niets anders in me op dan:
quote:MIS
Op donderdag 03 januari 2002 17:08 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat kan iedereen zijn.
.
dat kan maar 1 persoon zijn op fok!
quote:Jerney
Op donderdag 03 januari 2002 17:09 schreef Emel het volgende:MIS
dat kan maar 1 persoon zijn op fok!
quote:nee
Op donderdag 03 januari 2002 17:10 schreef Larissa het volgende:[..]
Jerney
quote:
Als ik die zelfgeilende "kijk mij eens bijzonder en mysterieus zijn kijk mij eens op de u-ni-ver-si-teit zitten"-postings lees komt er gewoon niets anders in me op dan:
Ik ben door mn vrienin gelikt!!!!!
Ik heb mn vriendin gelikt!!!!!
Ik mag aan mn vriendin dr tietjes zitten en jullie niet!!!!!
Ik ben geil maar jullie mogen niks!!!!!
Mn vrienin is ook geilllll!!!!! Maar jullie mogen niks!!!!!
----------------------------------------------------
quote:beatrice
Op donderdag 03 januari 2002 17:11 schreef Emel het volgende:nee
quote:Beatrice.
Op donderdag 03 januari 2002 17:11 schreef Emel het volgende:[..]
nee
quote:oeps ja
Op donderdag 03 januari 2002 17:12 schreef Larissa het volgende:[..]
beatrice
Alvast bedankt .
quote:hou het maar zelf meiske, ik hoef je kadootje niet
Op donderdag 03 januari 2002 17:13 schreef Beatrice het volgende:
and proud!
overigens emel, wat is je e-mailadres? ik heb een kadootje voor je in het kader van nieuwjaar enzo
"Ik ga mijn scanner er maar eens mee stukslaan"
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 17:12 schreef speknek het volgende:[..]
Yeah she wants me.
quote:Da's toch jammer...dan zal ik het hier in het openbaar moeten posten
Op donderdag 03 januari 2002 17:14 schreef Emel het volgende:
hou het maar zelf meiske, ik hoef je kadootje niet
quote:doe wat je niet laten kan
Op donderdag 03 januari 2002 17:16 schreef Beatrice het volgende:[..]
Da's toch jammer...dan zal ik het hier in het openbaar moeten posten
quote:Calvobbes
Op donderdag 03 januari 2002 17:14 schreef zodiaque het volgende:
Zeg willen jullie alsjeblieft een eigen topic maken? Ik vind het helamal niet leuk, dat jullie zo in de CUB posten.Alvast bedankt
.
voor emel
tsja... wie?
quote:AA?
Op donderdag 03 januari 2002 17:38 schreef kamagurka het volgende:
Nee we houden het alfabetisch, mocht het weer gelijk eindigen dan geeft mijn stem de doorslag. Bovendien denk ik dat je zo een goede finale krijgt.
The bridge gaat winnen! The bridge gaat winnen! oopz, sorry
voor emel
tsja... wie?
quote:
Nee we houden het alfabetisch, mocht het weer gelijk eindigen dan geeft mijn stem de doorslag. Bovendien denk ik dat je zo een goede finale krijgt.
voor emel
tsja... wie?
quote:claudia_x? Alleen op basis van die plompverloren generalisatie in de eerste zin en dat 'waarlijk'.
Op donderdag 03 januari 2002 17:42 schreef Beatrice het volgende:
Die nummers van Radiohead klinken allemaal alsof ze na een lange weg door het spijsverteringskanaal te hebben afgelegd nu met de grootste moeite door Thom Yorke worden uitgepoept. Ik krijg er waarlijk een radiohoofd van.
quote:Ehm.. dat had ik kunnen zeggen
Op donderdag 03 januari 2002 17:42 schreef Beatrice het volgende:
Die nummers van Radiohead klinken allemaal alsof ze na een lange weg door het spijsverteringskanaal te hebben afgelegd nu met de grootste moeite door Thom Yorke worden uitgepoept. Ik krijg er waarlijk een radiohoofd van.
quote:Dat was een grapje he? Claudia_x verafgoodt Thom Yorke
Op donderdag 03 januari 2002 18:01 schreef Koekepan het volgende:
claudia_x?
quote:Ja nu je het zegt... maar die schrijfstijl was dan wel weer redelijk overtuigend...
Op donderdag 03 januari 2002 19:51 schreef Beatrice het volgende:[..]
Dat was een grapje he? Claudia_x verafgoodt Thom Yorke
quote:
voor emel
tsja... wie?
Maar The Bridge gaat ook winnen!
En Emel krijgt veel meer kusjes dan dat.
quote:jeetje, wat veel slechte brechtje-imitators zeg
Op donderdag 03 januari 2002 19:58 schreef bossie het volgende:
Iek hep un paardt, en daar benn iek heeeeel blei mee. Wand iekke ging heeeeel veeeeel sparun voor mei niewen paardt.
quote:De essentie heb je begrepen in ieder geval
Op donderdag 03 januari 2002 19:51 schreef Beatrice het volgende:[..]
Ik probeerde inderdaad kamagurka te imiteren, maar aan die afgeknepen zak en die miskleunende eunuch had ik nog niet gedacht
"Heb de imported reprised prerun backtoback director's cut DvD van terminatorII en Blade runner tot volle tevredenheid al jaren in huis. Ga nu even de remastered soundbites van "killer clones fucked charlotte rampling -the collector's item" en de romero-trilogie in huis halen "
Wie...?
quote:smots?
Op vrijdag 04 januari 2002 12:18 schreef kamagurka het volgende:[..]
De essentie heb je begrepen in ieder geval
"Heb de imported reprised prerun backtoback director's cut DvD van terminatorII en Blade runner tot volle tevredenheid al jaren in huis. Ga nu even de remastered soundbites van "killer clones fucked charlotte rampling -the collector's item" en de romero-trilogie in huis halen
"
Wie...?
quote:Ikbenveldmuis
Op vrijdag 04 januari 2002 12:24 schreef Zander het volgende:
"De nieuwe cd van Britney Spears is eindelijk uit en ik heb hem natuurlijk meteen gekocht. Wat is 'ie weer goed! Britney kan zooo goed zingen."
quote:Ja, erg kryptisch was ie niet he? Is zander btw zijn 2e en 3e 'r' vergeten? Of non-related?
Op vrijdag 04 januari 2002 12:19 schreef Mike het volgende:[..]
smots?
quote:Ik heb de overtollige -rrren inderdaad gedumpt. Het klonk een beetje corpsbal-achtig.
Op vrijdag 04 januari 2002 12:28 schreef kamagurka het volgende:
Is zander btw zijn 2e en 3e 'r' vergeten? Of non-related?
Als je wat durft te zeggen wordt je gelijk geband!
Bah!
Politiek correct zooitje!
quote:Hummer_
Op vrijdag 04 januari 2002 12:34 schreef X-Ray het volgende:
Godver...
Wat een links klotekliekje hierAls je wat durft te zeggen wordt je gelijk geband!
Bah!Politiek correct zooitje!
quote:Je n'ais sais pas...
Op vrijdag 04 januari 2002 12:42 schreef Frenkie het volgende:
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 12:36 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hummer_
quote:Puntloos!!!!!
Op vrijdag 04 januari 2002 12:55 schreef Zander het volgende:
"... toch dient het paranormale niet alleen vanuit een wetenschappelijk paradigma beschouwd te worden, zodat er sprake is van een dichotomie. mediamieke ervaringen dienen vooral ook als autonoom verschijnsel bekeken en verklaard te worden, zonder dat de gebruikelijke sceptici gereed staan om de resultaten te fileren. ik zal deze hypothese later nog eens nader beschouwen."
quote:...en daarom vind ik het nog steeds jammer dat je hier niet hebt gereageerd
Op donderdag 03 januari 2002 18:50 schreef kamagurka het volgende:
Ik zou zeker de termen aarsgerochel, afgeknepen zak en miskleunende eunich er echter ook nog in hebben verwerkt.
Wie is dit:
"je hoeft hier als meisje maar 1x een foto te posten en half Fok! loopt kwijlend achter je aan"
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 14:32 schreef Beatrice het volgende:[..]
...en daarom vind ik het nog steeds jammer dat je hier niet hebt gereageerd
Wie is dit:"je hoeft hier als meisje maar 1x een foto te posten en half Fok! loopt kwijlend achter je aan"
quote:Beatrice
quote:That's to expect the impossible
Op vrijdag 04 januari 2002 14:32 schreef Beatrice het volgende:[..]
...en daarom vind ik het nog steeds jammer dat je hier niet hebt gereageerd
quote:Mis jij d'r ook zo?
Op woensdag 02 januari 2002 16:23 schreef Zanderrr het volgende:YADDA YADDA YADDA
Welcome once again.
Love,
David Icke
quote:volledig overbodig, Beatrice
Op vrijdag 04 januari 2002 19:09 schreef Beatrice het volgende:
Wellicht overbodig, maar: ja, het was Herald
quote:Ryan3!!!
Op vrijdag 04 januari 2002 12:55 schreef Zander het volgende:
"... toch dient het paranormale niet alleen vanuit een wetenschappelijk paradigma beschouwd te worden, zodat er sprake is van een dichotomie. mediamieke ervaringen dienen vooral ook als autonoom verschijnsel bekeken en verklaard te worden, zonder dat de gebruikelijke sceptici gereed staan om de resultaten te fileren. ik zal deze hypothese later nog eens nader beschouwen."
quote:Catoot!
Op vrijdag 04 januari 2002 16:01 schreef berney het volgende:
owwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
![]()
wat een schattige babietje(op foto dan)![]()
k wil ook,kannietwachten
![]()
ah wat liefff![]()
![]()
![]()
[..]
Catoot!
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Ulx het volgende:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Doc het volgende:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Pielemoos het volgende:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Pim Fortuyn het volgend
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef the-O het volgende:
quote:Ik heb je quote verplaatst naar een plek waar het thuishoort. Effe verder kijken dus.
Op maandag 21 januari 2002 20:34 schreef X-Ray het volgende:
[
quote:Golfertje!
Op maandag 21 januari 2002 20:41 schreef milagro het volgende:[..]
Ik heb je quote verplaatst naar een plek waar het thuishoort. Effe verder kijken dus.
quote:Docje!
Op maandag 21 januari 2002 20:34 schreef X-Ray het volgende:
[quote]Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Zovty het volgende:[..]
Catoot!
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Ulx het volgende:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Doc het volgende:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Pielemoos het volgende:
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef Pim Fortuyn het volgend
Op zaterdag 05 januari 2002 13:42 schreef the-O het volgende:
Eerst lezen voor je hem beschuldigt!!!
quote:dat zeg ik ook niet
Op dinsdag 22 januari 2002 20:10 schreef Davilex het volgende:
haha, ik ben geen kloon
quote:haha, zei ik dan dat je dat zei
Op dinsdag 22 januari 2002 20:13 schreef QyRoZ het volgende:[..]
dat zeg ik ook niet
quote:je zei niets, je maakte alleen maar lawaai
Op dinsdag 22 januari 2002 20:21 schreef Davilex het volgende:[..]
haha, zei ik dan dat je dat zei
quote:haha, je bent Jane
Op dinsdag 22 januari 2002 20:26 schreef QyRoZ het volgende:[..]
je zei niets, je maakte alleen maar lawaai
een soort oergeluiden
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 20:06 schreef milagro het volgende:[..]
Docje!
Eerst lezen voor je hem beschuldigt!!!
quote:Gellar?
Op woensdag 23 januari 2002 10:03 schreef Robhimself het volgende:
Krijg toch allemaal wat an je linkerhartklep met je imitaties, goverdomme, val dood of breek je nek ofzo!
(wie is dit)
"Goh, weer een allochtoon . 99% procent van de misdaden wordt gepleegd door allochtonen
En 99% van de allochtonen is crimineel
Maar Pimmetje zal daar verandering inbrengen
"
antw: "Racist"
" Ik ben geen racist, ik noem gewoon de feiten op
"
quote:Zou kunnen, die bedoelde ik niet.
Op woensdag 23 januari 2002 11:19 schreef BobRooney het volgende:[..]
Smike?
quote:SanderThomas?
Op woensdag 23 januari 2002 11:19 schreef SanderThomas het volgende:[..]
Zou kunnen, die bedoelde ik niet.
quote:die zou dat toch noooooooit zeggen?
Op woensdag 23 januari 2002 11:20 schreef BobRooney het volgende:
SanderThomas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |