Daar heb je helaas gelijk in. Ajax is weer de te pakken ploeg...quote:Op zondag 17 september 2006 14:16 schreef venomsnake het volgende:
wat je nu ook weer krijgt is dat andere ploegen denken ''dat Ajax is te pakken'' en dus er weer vol vertrouwen in hakken.![]()
jammer. je hebt gelijkquote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef BigFire het volgende:
het verliezen is niet het erge, dat Roda ons aftroeft op alle fronten.. dat is gewoon ronduit schandalig. gezien de spelers EN het budget verschil mag dit absoluut niet. ik hoopte een steigende lijn te zien bij Ten Cate maar blijkbaar moeten we maanden geduld hebben voordat we echt goed gaan spelen (aanvallend overheersen + scoren).
schande![]()
Dat gezeik weer! Flikker toch op man, GEEN CL, waardeloze spel op EEN fucking pot tegen Vitesse na, geen kansen gecreerd, 3 punten weg...quote:Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
1e echt slechte wedstrijd in de comp, mensen zoals oa HW verdienen de titel Ajacied niet als ik de reacties in het liveverslagen topic zie. Geef de boel GVD is een keer de tijd
Exact.... Misschien maar goed dat er geen championsleague gespeeld hoeft te worden....quote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef BigFire het volgende:
het verliezen is niet het erge, dat Roda ons aftroeft op alle fronten.. dat is gewoon ronduit schandalig. gezien de spelers EN het budget verschil mag dit absoluut niet. ik hoopte een steigende lijn te zien bij Ten Cate maar blijkbaar moeten we maanden geduld hebben voordat we echt goed gaan spelen (aanvallend overheersen + scoren).
schande![]()
wat een gelul manquote:Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
1e echt slechte wedstrijd in de comp, mensen zoals oa HW verdienen de titel Ajacied niet als ik de reacties in het liveverslagen topic zie. Geef de boel GVD is een keer de tijd
Fuck het, dit werd grotendeels verloren op INZET! Dat een team nog niet goed op elkaar ingespeeld is, ok. Ook dat begint een beetje lulkoek te worden na 3 maanden, maar ok.quote:Op zondag 17 september 2006 14:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
RKC vergeten? en tegen NAC was het ook niet zo slecht spellen alleen vlogen de kansen er niet in...quote:Op zondag 17 september 2006 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gezeik weer! Flikker toch op man, GEEN CL, waardeloze spel op EEN fucking pot tegen Vitesse na, geen kansen gecreerd, 3 punten weg...
het is bagger!!!
precies, die tijd hadden ze vorig jaar, nu met dit team zou het allemaal wel goedkomen.quote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een gelul mangeef een keer de tijd, we wachten al jaren. en elke keer is het hetzelfde gezeik
jouw mening is me ovegeveer net zoveel waard als de hoeveelheid punten van vandaag. 0 dus.quote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
RKC vergeten? en tegen NAC was het ook niet zo slecht spellen alleen vlogen de kansen er niet in...
En er word net gedaan of het tegen Start ook zoooooooooo slecht was, dat viel ook wel mee alleen stonden er een paar achtering een beetje te ballen alsof het een oefenpot was.
En geen CL dat was pech, echt jij verdiend de titel Ajacied niet als ik jouw vorig seizoen en dit seizoen een beetje volg kwa reacties. Triesteling.
Voorbereiding goed op één slippertje naquote:Op zondag 17 september 2006 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een gelul mangeef een keer de tijd, we wachten al jaren. en elke keer is het hetzelfde gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |