Dat denk ik ook ja, die jaagt het team tenminste aan als het niet loopt.....quote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef Nashje het volgende:
Davids zou nu toch wel een geschikte man zijn.
Voor veel geld wil hij wel voetballen ja....quote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef Nashje het volgende:
Davids zou nu toch wel een geschikte man zijn.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft niet mooi te zijn mits er gewonnen wordt.
IK Start verslaan ze dan nog, maar hoe?
vast wel, maar ik heb hem er ook nog niet op kunnen betrappen. Hij moet natuurlijk zelf ook eens kijken wat hij doet. de wissels waren nou niet echt sterk..quote:Op zondag 17 september 2006 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Die Ten Cate geeft wel vaak de spelers de schuld. Doet hij zelf nooit wat fout?
Dat is het ergste ja.quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef SoA-Holic het volgende:
38e minuut 1e kans, Gabri + Roger die speelde als draken, geen bezieling, krohn-dehli erin laten komen.
Ongekend.Geen kans gehad amper en je af laten troeven op inzet door 11 middelmatige spelers. Henkie moet nog heel veel werk verzetten, want dit was Ajax-onwaardig vanmiddag.
Precies, verliezen kan gebeuren, maar je moet wel zelf voetballen, en dat hebben ze nauwelijks tot niet gedaan...quote:
Omdat we niks anders zijn gewend.quote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom kan je het dan wel over Ajax zeggen?
live op de wedstrijden.nl voor een kleine 2 euro.quote:Op zondag 17 september 2006 15:05 schreef borisz het volgende:
op naar jong rkc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |