doe maar een Golfertjequote:Op zondag 17 september 2006 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het echt zat aan het worden, jaar in jaar uit is en blijft het kut!
geen CL, klote voetbal, geen doelpunten, slap verdedingen, waardeloze mentaliteit....
Ajax is er nog steeds niet bovenop....
Je kan ook overstappen naar een andere club als je dat wil, maar ik steun gewoon Ajax ook worden we 10dequote:
quote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef Sickert het volgende:
wat mankeren die mongolen op het veld van rood wit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dus? Zeg ik ergens dat ik Ajax niet STEUN? Ik blijf Ajacied tot mijn dood hoor. Alleen kan het zo toch niet doorgaan met een club als Ajax???quote:Op zondag 17 september 2006 14:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je kan ook overstappen naar een andere club als je dat wil, maar ik steun gewoon Ajax ook worden we 10de
dan mag HW het nog wel spuugzat zijnquote:Op zondag 17 september 2006 14:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je kan ook overstappen naar een andere club als je dat wil, maar ik steun gewoon Ajax ook worden we 10de
quote:Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
de clubliefdeniks met arogantie te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is gewoon een waardeloze pot voetbal van mensen die VEEEEUL beter kunnenNarf!
Zeikerd, scoren we 1 wedstrijd niet.quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Scoren is gewoon net als vorig seizoen voordat KJH kwam onmogelijk lijkt het wel..
Wie moeten we NU dan weer halen?.
Afonso Alvesquote:
Of Kluivert., die scoort tenminstequote:
wanneer dan?quote:Op zondag 17 september 2006 14:11 schreef Againzender het volgende:
Pff, ze hebben weer eens een wedstrijd goed gespeeld en nu is het gelijk weer drama. Ten Cate zal wel woedend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |