Je mag best kankeren op de club, maar om nou na een slechte wedstrijd te roepen dat alles kut is vind ik niet erg realistisch.quote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelul. het hoeft niet mooi te zijn mits er gewonnen wordt.
Alleen is het dus al tijden weer slecht, maar ze wonnen nog wel. Maar nu is dat geluk dus ook weg.
Het resultaat na een paar wedstrijden is gewoon slecht. Je mist de CL al meteen, IK Start verslaan ze dan nog, maar hoe? En mag het gvd, dat zijn bijna amateurs...
Niemand hoeft het me me eens te zijn hoor, zo arrogant ben IK niet. Maar als ik hier lekker wil vloeken op mijn eigen club dan doe ik dat. Bite me..
Het gaat toch over Ajax en voetbal? Waarom haal jij Israël erbij?quote:Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef Steve_I. het volgende:
Arrogante ***joden
Dat was vorig jaar ook zo, en dat seizoen is ook zo geweldig geeindigd...quote:Op zondag 17 september 2006 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tegen NAC was het geen drama, als daar de kansen er gewoon invlogen was het voor rust al 0-3 zelfde geld voor Kopenhagen (thuis).
Man PSV is ook helemaal niks, oke ze waren vandaag geweldig tegen Feyenoord, maar dat waren Grunn en Heracles ook.quote:Op zondag 17 september 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, het zal gewoon tussen az en psv gaan.
Dat IS het hem nou juist, het IS niet 1 wedstrijd dit seizoen...quote:Op zondag 17 september 2006 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je mag best kankeren op de club, maar om nou na een slechte wedstrijd te roepen dat alles kut is vind ik niet erg realistisch.
Ik ben ook ziek van deze wedstrijd, maar zie dit gewoon als "kinderziektes" die nog uit dit team gehaald moeten worden.quote:Op zondag 17 september 2006 14:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zo, en dat seizoen is ook zo geweldig geeindigd...
Mja ben hier gewoon weer ziek van, laat ook maar.
Vorig jaar ook zo? Vorig jaar mochten we blij zijn als we 2x uberhaupt in de 16 kwamen. Het voetbal is dit jaar stukken maar dan ook stukken beter. Met deze wedstrijd als uitzondering.quote:Op zondag 17 september 2006 14:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zo, en dat seizoen is ook zo geweldig geeindigd...
Mja ben hier gewoon weer ziek van, laat ook maar.
Probleem is gewoon dat er te weinig mentale hardheid in de ploeg zit.quote:Op zondag 17 september 2006 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook niet altijd zo negatief hoeven zijn, maar welke Ajacied wordt hier vrolijk van dan?
We hebben veruit de hoogste begroting in Nederland, maar worden vernederd door Roda.. verliezen kan gebeuren, maar niet kansloos op deze manier.
Nee de uitwedstrijden zijn slecht, dat is opvallend.quote:Op zondag 17 september 2006 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat IS het hem nou juist, het IS niet 1 wedstrijd dit seizoen...
Het verschil met psv is dat psv constant is. psv speelt al een paar seizoenen lelijk voetbal maar die blijven gewoon winnen. Ook in slechte wedstrijden.quote:Op zondag 17 september 2006 14:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man PSV is ook helemaal niks, oke ze waren vandaag geweldig tegen Feyenoord, maar dat waren Grunn en Heracles ook.
Voor mij blijft Ajax samen met PSV en AZ de kanidaten voor het kampioenschap
Dat mag je verwachten ja. En met spelers als Stam, Gabri, Sneijder en Huntelaar mag je toch gerust winnen van Roda hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk zie ik ook verbetering tov vorig seizoen, komop zeg. Dat was echt een drama.
Ik verwacht ook geen 95 prestaties meteen, maar ze zouden nu toch wel eens een beetje ingespeeld moeten zijn toch??
PSV is ook verre van constant dit seizoenquote:Op zondag 17 september 2006 14:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het verschil met psv is dat psv constant is. psv speelt al een paar seizoenen lelijk voetbal maar die blijven gewoon winnen. Ook in slechte wedstrijden.
Daarom. we hebben ZO ingekocht. Dan moet je toch iig redelijk spel kunnen vertonen? Dat je dan nog een keer kan verliezen is logisch, maar op deze manier zonder 1 echte kans (op 1 schot op de paal na) te creeren en eigenlijk gewoon een lesje effectiviteit krijgen, dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat mag je verwachten ja. En met spelers als Stam, Gabri, Sneijder en Huntelaar mag je toch gerust winnen van Roda hoor.
Dat is nog moeilijk te zeggen na 4 wedstrijden.quote:Op zondag 17 september 2006 14:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
PSV is ook verre van constant dit seizoen
Zeker met Dhr Koeman als trainer
Ongelooflijk idd. Waar ligt de oorzaak?quote:Op zondag 17 september 2006 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom. we hebben ZO ingekocht. Dan moet je toch iig redelijk spel kunnen vertonen? Dat je dan nog een keer kan verliezen is logisch, maar op deze manier zonder 1 echte kans (op 1 schot op de paal na) te creeren en eigenlijk gewoon een lesje effectiviteit krijgen, dat kan gewoon niet.
Ik heb niks gezien maar ik het zo lees: inzet.quote:Op zondag 17 september 2006 14:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd. Waar ligt de oorzaak?
Vreemd. Met Stam in het veld, die altijd wel 100% geeft, zou je toch verwachten dat iedereen op z'n plaats wordt gezet.quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien maar ik het zo lees: inzet.
Wat peaceman zegt. Instelling blijkbaar, iedereen (op Rosales naquote:Op zondag 17 september 2006 14:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd. Waar ligt de oorzaak?
Tja, zou kunnen. maar ik denk vooral dat het tussen de oren goed moet komen, Stam moet maar eens ECHT de leiding gaan nemen in het veld, ik vind hem wel goed spelen meestal, maar ik zou hem graag nog dwingender en feller zien..quote:Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet in iedergeval dat HTC flink moet gaan trainen met sommige spelers.
Waarom kan je het dan wel over Ajax zeggen?quote:Op zondag 17 september 2006 14:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is nog moeilijk te zeggen na 4 wedstrijden.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:25 schreef Nellid het volgende:
Wat een stelletje joden bij dat Radio 1 zeg
Het is gewoon ongelooflijk wat een stelletje onbenullen daar zitten.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Is het ooit anders in de Nederlandse media?
quote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef DenniZZ het volgende:
Moet je dat verslag op VI lezen over roda - neuzen
Amper kritiek, een heel sumier stukje. Als het bij Feyenoord had geweest was er meteen een grote headline gekomen over de crisis in Rotterdam-Zuid...
quote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
vertel eens wat nieuws.....
en dat is ook niet alleen bij VI hoor![]()
Dat denk ik ook ja, die jaagt het team tenminste aan als het niet loopt.....quote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef Nashje het volgende:
Davids zou nu toch wel een geschikte man zijn.
Voor veel geld wil hij wel voetballen ja....quote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef Nashje het volgende:
Davids zou nu toch wel een geschikte man zijn.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het hoeft niet mooi te zijn mits er gewonnen wordt.
IK Start verslaan ze dan nog, maar hoe?
vast wel, maar ik heb hem er ook nog niet op kunnen betrappen. Hij moet natuurlijk zelf ook eens kijken wat hij doet. de wissels waren nou niet echt sterk..quote:Op zondag 17 september 2006 15:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Die Ten Cate geeft wel vaak de spelers de schuld. Doet hij zelf nooit wat fout?
Dat is het ergste ja.quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef SoA-Holic het volgende:
38e minuut 1e kans, Gabri + Roger die speelde als draken, geen bezieling, krohn-dehli erin laten komen.
Ongekend.Geen kans gehad amper en je af laten troeven op inzet door 11 middelmatige spelers. Henkie moet nog heel veel werk verzetten, want dit was Ajax-onwaardig vanmiddag.
Precies, verliezen kan gebeuren, maar je moet wel zelf voetballen, en dat hebben ze nauwelijks tot niet gedaan...quote:
Omdat we niks anders zijn gewend.quote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom kan je het dan wel over Ajax zeggen?
live op de wedstrijden.nl voor een kleine 2 euro.quote:Op zondag 17 september 2006 15:05 schreef borisz het volgende:
op naar jong rkc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |