Kitty Litter.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:14 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de twee nummers gehoord die er op 3FM werden uitgezonden van Placebo op Pinkpop, vamavond? Wil graag weten hoe het eerste nummer heet.
Daarna kwam een nummer waarvan hij zei dat ie het in de tourbus had geschreven of zo. Het was het nummer daarvoor, er zat een tamelijk vet synth-geluid in, en het eindigde met behoorlijk gefreak op de gitaar en dat synth-geluidje.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:16 schreef Haunter het volgende:
edit: oh, wat ze op 3FM uitgezonden hebben... geen ideeIk heb gewoon het volledige optreden op 3voor12 gekeken.
Infra-Red misschien? Dat nummer van de tourbus weet ik dan wel, Come Undone.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarna kwam een nummer waarvan hij zei dat ie het in de tourbus had geschreven of zo. Het was het nummer daarvoor, er zat een tamelijk vet synth-geluid in, en het eindigde met behoorlijk gefreak op de gitaar en dat synth-geluidje.
Het staat niet op de eerste twee albums, want die ken ik, en ook niet op de laatste want die heb ik net even doorgenomen.
Speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 1 juni 2009 09:33 schreef morgane het volgende:
Ik heb ze ook allemaal, ook de dvd's enzo
Sinds gister uitgebreid met een For What It's Worth-single met handtekeningen![]()
Maar mèn wat was dat een vette show zeg!!Het was mn derde Placebo-optreden, maar zeker niet mn laatste. En Taste In Men als afsluiter
alleen zonder Stefan's dansje, dat was dan weer erg jammer.
Ik weet niet hoe dat werkt man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |