Juist. En nog een werkschuwe zeurkous ook, die z´n arme vriendin alles thuis laat doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx is een stinkende kuthippie
I fart in your general direction!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx is een stinkende kuthippie
Ze is niet arm, ze is hoofdkostwinnerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Juist. En nog een werkschuwe zeurkous ook, die z´n arme vriendin alles thuis laat doen
Bang voor een tijdelijke opschorting van je postrechten ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef cerreur het volgende:
Dan moet ik m'n andere account er even bijhalen.
En daarom moet ze jou maar verzorgen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is niet arm, ze is hoofdkostwinner
quote:
Kanker aan mensen die de taal niet beheersen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Kanker aan iedereen behalve mij!!!
Krijg kankerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kanker aan mensen die de taal niet beheersen.
Dat komt door de vrouwen !quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kanker aan mensen die de taal niet beheersen.
Ja met een arbeidsongeschiktheids uitkeringquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze is niet arm, ze is hoofdkostwinner
Turk!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
t Wordt tijd dat Surveillance-Fiets zn gammele fiets eens in de prak rijdt.![]()
De stoker!![]()
het is veel te warm voor een pantyquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:57 schreef timbob het volgende:
Jezus wat een stelletje homo's hier. beetje niks te doen hebben en daarom maar gaan zeiken op iedereen. Buiten op straat niet stoer genoeg om een servetje te schoppen. Maar op internet kunnen ze wel ineens tegen iedereen "boos" doen.
mens, pis in je panty, zoek een normale hobby en zout op met je verzieken van het internetmedium
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
t Wordt tijd dat Surveillance-Fiets zn gammele fiets eens in de prak rijdt.![]()
De stoker!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom spelen marokanen geen monopoly?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ja dat zeg je nu! ik heb je al meedere keren een post over chocolade zien plaatsen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:06 schreef Chowi het volgende:
Ik ben niet chocoladebelust.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom spelen marokanen geen monopoly?na 3 pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is omdat ik werk in een chocolaterie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu! ik heb je al meedere keren een post over chocolade zien plaatsen!![]()
Leugensquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is omdat ik werk in een chocolaterie.
Neu een rel is dat als iemand een tubby post en dan niet uitgezwaait word omdat het een neukmaatje van een FA isquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:12 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet een leuke rel, het begint met tub en eindigd op girl, wie post?
Ja zekerquote:
laar hem stervenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Kindsoldaat1~1!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Een neger met een hele grote blafferquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
laar hem sterven![]()
die kankerlijer
en het is nog een neger ook
Een beetje wel ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:35 schreef welkominspace het volgende:
kanker is een leuke ziekte die ik iedeen wil toewensen alleen jullie mogen er niet aan sterven omdat jullie moeten lijdenen omdat het anders zo stil word op aarde
of ga ik nu te ver?
Ach houdt toch je muil!quote:
Zal ik jou eens wat vertellen!quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal ik jou eens wat vertellen!![]()
Maikuuul is een kloon van Yvonnequote:
Je lult uit je nek klootzak!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul is een kloon van Yvonne![]()
Ik klikte nietquote:
Nee het is echt zo....quote:
die dingen vind ik zo ranzigquote:
Lekker forum heb jijquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die dingen vind ik zo ranzig
ik heb er net nog eentje op me forum weggehaald en toch klikte ik
ik ben hem nog aan het verbeteren en hij komt vanmiddag als het goed is online/openbaar en gaat de reclame/spam beginnenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lekker forum heb jij![]()
Het wordt toch een kutforum.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben hem nog aan het verbeteren en hij komt vanmiddag als het goed is online/openbaar en gaat de reclame/spam beginnen
En je wachtwoord dan ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben hem nog aan het verbeteren en hij komt vanmiddag als het goed is online/openbaar en gaat de reclame/spam beginnen
dat weet je nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het wordt toch een kutforum..
das 5416510quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En je wachtwoord dan ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ikm wel, kutuser, kutforum.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat weet je niet
ik heb er hard aan gewerkt![]()
Dus goths zijn geen mietjes en jij wel?quote:
stop er eens mee tegen die spiegel te praten:(quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat weet ikm wel, kutuser, kutforum..
.
!
.
nee wat ik probeer te zeggen is dat ik zo'n onzeker type ben die nergens bijhoort ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dus goths zijn geen mietjes en jij wel?
Ik heb toch geen forum dus kan ik het toch niet tegen mezelf hebben klootviool!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
stop er eens mee tegen die spiegel te praten:(
ik zit GVD hier!
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee wat ik probeer te zeggen is dat ik zo'n onzeker type ben die nergens bijhoort ofzo
Maar als je perongeluk zelfmoord pleegt dan sterf je dus per ongeluk. En dus ben je een mietje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee wat ik probeer te zeggen is dat ik zo'n onzeker type ben die nergens bijhoort ofzo
En dan ben je ook nog is gothic.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:23 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Maar als je perongeluk zelfmoord pleegt dan sterf je dus per ongeluk. En dus ben je een mietje.
nee dat is het um juist veel mensen vergissen zich daarin.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:23 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Maar als je perongeluk zelfmoord pleegt dan sterf je dus per ongeluk. En dus ben je een mietje.
Darwin award!!111!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat is het um juist veel mensen vergissen zich daarin.
want als je per ongeluk zelfmoord pleegt blijft het zelfmoord maar aangezien je het niet wilde is het gewoon een domme actie
En idd, je hebt dan ook zelfmoord gepleegd dus ben je ook nog eens gothquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat is het um juist veel mensen vergissen zich daarin.
want als je per ongeluk zelfmoord pleegt blijft het zelfmoord maar aangezien je het niet wilde is het gewoon een domme actie per ongeluk
neequote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En idd, je hebt dan ook zelfmoord gepleegd dus ben je ook nog eens goth
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:30 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik vind surveillance fiets ook stom!! Wie surveilleert nou op een fiets. Klaplopert!!!einszwei!!111
quote:
Yvonne aanspreken met uquote:Op zondag 17 september 2006 11:14 schreef Ordinair het volgende:Yvonne ik heb medelijden met u.. Denk ik.
Klassiekers ondertussenquote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef moemoe.nl het volgende:
post ijsmeis.rar ijvonne.zip , sararaats.rar ect ect dan heb je een rel
of je verzuipt katjes en noemt nikky een slechte moeder , das ook heb begin van een goede rel
ze werken wel voor een relquote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klassiekers ondertussen![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |