Hoi LsL, d8 dat je al sliep ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:56 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Mastino?
Scheelt niet veel. Mn laptop zakt steeds verder van mn buik en van de bank afquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:59 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Hoi LsL, d8 dat je al sliep ofzo
Ik denk niet dat het een dalmatier isquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef Berkery het volgende:![]()
De naam het ras is half Frans/half Engels.
Om niet de vaart uit het spel te halen: de naam heeft de volgende structuurquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef Berkery het volgende:![]()
De naam het ras is half Frans/half Engels.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:02 schreef vipergts het volgende:
bordeaux dog
Jammer trouwens dat je die link uit je sig heb gehaald. Ik kende het nog niet, en ik heb hem al aan een paar mensen dooorgestuurd (die gaan hem ook gebruiken bij het geven van mondeling engelsquote:Op zondag 17 september 2006 00:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Mijn achterburen hebben er ook eentje.
vipergts + 1
Mechiko en Aroya?quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef vipergts het volgende:
wat is de officiele naam van mexico en hoe heet de regerend president
Naam klonk bekendquote:Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aroya is die Fillipijnse president-bitch
Pff zo'n hint was toch niet nodig, Neleosquote:Op zondag 17 september 2006 00:27 schreef Neleos het volgende:
Hint. Z'n voornaam is Rogier
Mooi tijdstip om te beginnen met drinken... of zit je in een andere tijdzone? Welterusten allemaal..quote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Joo![]()
tong80 + 1
Het moest even snel, want ik wil naar de stad gaan.
zuipen
Ik ga ook niet beginnen. Ik ga het even afmakenquote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om te beginnen met drinken... of zit je in een andere tijdzone? Welterusten allemaal..
Shit 'net' te laatquote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om te beginnen met drinken... of zit je in een andere tijdzone? Welterusten allemaal..
The Doorsquote:Op zondag 17 september 2006 00:56 schreef tong80 het volgende:
Welke Amerikaanse band was prominent in de film Apocalyps now
Nee man, een langlopende kinderserie die nog steeds elke avond te bewonderen is.quote:Op zondag 17 september 2006 01:03 schreef vipergts het volgende:
meneer de uil
Tong80 +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |