ja hoi die heeft hij ook een zelf gehadquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef Urquhart het volgende:
Het wordt tijd dat Frans Bauer weer terug komt met z'n soap
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef ey_boks het volgende:
[..]
ja hoi die heeft hij ook een zelf gehad![]()
Dat Jan Smit die ook gehad heeft.quote:
Ow okquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat Jan Smit die ook gehad heeft.
heeft ie nog steeds. Vrijdagavond half 10quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat Jan Smit die ook gehad heeft.
ik ook. En zijn grafkop kan je ook nog eens in elke bushokje bewonderen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Ik erger me vooral aan die reclame erover.
Dat ie een kledinglijn heeft vind ik nog niet eens zo erg.
God man ik word helemaal lijp van die avatar van jequote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef ey_boks het volgende:
[..]
ja hoi die heeft hij ook een zelf gehad![]()
Topic over jou alter ego !!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:52 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben nu cd van Jan Smit aan het luisteren.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Topic over jou alter ego !!
Statics laatste gerucht.......
lol![]()
haten en verlaten etc. etc.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
God man ik word helemaal lijp van die avatar van je
tyft heender
Oi, waar kan ik de rest van het filmpje uit je avatar bekijken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:01 schreef ey_boks het volgende:
[..]
haten en verlaten etc. etc.
boks
Waarom?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef Dickbride het volgende:
Ik vraag me altijd af of Jan Smit van meisjes houdt of niet.
Eenschquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef twetwe het volgende:
Als de morgen is gekomen, best een leuk nummerBeter dan dat depressieve gothic gerammel.
Hamburgerhoofdquote:
Does normaal man, dat is de grote theoretisch natuurkundige Tomislav Prokopecquote:
Goed nummer, ik zet het maar weer eens op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:52 schreef Rorata het volgende:
kk jan smit, ik heb al een hekel aan hem sinds dat pokke lied over z'n oma
"mooi"quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Ik erger me vooral aan die reclame erover.
Dat ie een kledinglijn heeft vind ik nog niet eens zo erg.
Volgens een homosuele collega slaat z'n gaydar uit bij het zien van Jan Smit. Whatever that maybe.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef Dickbride het volgende:
Anders zou je hem zeker een liefdesbrief sturen he. Viezerikquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef Dickbride het volgende:
Volgens een collega van mij (die hem kent, volendamse) heeft ie een nieuw, jong, lekker vriendinnetjequote:Op zaterdag 16 september 2006 15:33 schreef csar het volgende:
[..]
Volgens een homosuele collega slaat z'n gaydar uit bij het zien van Jan Smit. Whatever that maybe.
Hee het is Jan Smit tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:38 schreef skippy22 het volgende:
Jantje smitin stembanden eruit slopen Zingen kan dat inteelt boertje niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |