Hoppa.quote:
Hij is alweer weg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking die je maakt erg treffend voor de 767!
Nee hoor, ik ben er nog. Ben alleen half aan het checken hoe ik mijn internet weer fatsoenlijk up and running krijg, maar okay.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:17 schreef JDude het volgende:
Ah. Ik ben de enige hier.
et zijn meatjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Jullie hebben een meat toch?
Euake. Ik dacht al. Immers. Bier. Tof! 14.hivquote:
bier !quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Euake. Ik dacht al. Immers. Bier. Tof! 14.hiv [afbeelding]
Bagger en frituurquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef remlof het volgende:
ow kut, dit is BeF he?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
ow ik dacht Belangrijkdoenerij en Frigiditeit
Ja je zei geen Tof je moet eigenlijk opnieuw binnenkomen nuquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:00 schreef Q. het volgende:
En tof. Hoe kan ik tof vergeten?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:41 schreef Q. het volgende:
Tof!
Ik niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:42 schreef Q. het volgende:
Zit iedereen in Utrecht ofzo?
Whehe.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Wat een nepzooi! Een meeting die om 20:00 al afgelopen is, dat verzin je toch niet?
C_C met litso, Janetje met Misstique, litso met Ehqo, Jogy met zichzelf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
wie heeft het met wie gedaan? of beter wie heeft het NIET met wie gedaan?
wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:15 schreef Bizznitch het volgende:
Ohja en ik word pot.
Hoi.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:15 schreef Bizznitch het volgende:
Ohja en ik word pot.
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:15 schreef Bizznitch het volgende:
Ohja en ik word pot.
Achteraf best een plan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. Volgende keer, mochten we naar de Stairway gaan blijf ik daar eten. Doelloos met tien man op piektijd op zoek gaan naar een eetplek en dan uitkomen bij een mac schiet niet op als je daarna in de stairway borden vol goed uitziend betaalbaar voedsel voorbij ziet komen.
Hello therequote:
Niks heur.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. Volgende keer, mochten we naar de Stairway gaan blijf ik daar eten. Doelloos met tien man op piektijd op zoek gaan naar een eetplek en dan uitkomen bij een mac schiet niet op als je daarna in de stairway borden vol goed uitziend betaalbaar voedsel voorbij ziet komen.
Sjah, toen ik eenmaal weg was, was het vast snel afgelopen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Wat een nepzooi! Een meeting die om 20:00 al afgelopen is, dat verzin je toch niet?
Och. That's life.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso gaat er 3 uur over doen om thuis te komen. Normaal duurt het 40 minuten.
Acht fucking uur!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sjah, toen ik eenmaal weg was, was het vast snel afgelopen!
Belachelijk!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso gaat er 4 uur over doen om thuis te komen. Normaal duurt het 40 minuten.
Ik zat er ook aan te denken ja. Waarom we dat niet eerder bedacht hadden!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
Gaat hij lopen ofzo?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso gaat er 4 uur over doen om thuis te komen. Normaal duurt het 40 minuten.
Bizz had wel een paar spannende quotes voor in de OPquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:52 schreef cerreur het volgende:
Ohja, die meet was vandaag!
Wie heeft wie geneuksekst?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:52 schreef cerreur het volgende:
Ohja, die meet was vandaag!
Wie heeft wie geneuksekst?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
C_C met litso, Janetje met Misstique, litso met Ehqo, Jogy met zichzelf.
Die eerste 2 waren geen verassing maar Jogy in z'n eentje?quote:
Hey, sluit mij niet uit he!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:55 schreef cerreur het volgende:
[..]
Die eerste 2 waren geen verassing maar Jogy in z'n eentje?
Hij is de knapste mannelijke user in BeF nota bene!
We stelden het nog voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken ja. Waarom we dat niet eerder bedacht hadden!
Ja anders had ik in mijn uppie in de trein moeten eten. Daar had ik geen zin inquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We stelden het nog voor.. Het was jullie hoek die ten eerste op het godsonchristelijke tijdstip van 17:00 wilde gaan eten en naar buiten ging.
Neem voortaan een lunchpakket mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja anders had ik in mijn uppie in de trein moeten eten. Daar had ik geen zin in
Lekker ventje iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:55 schreef cerreur het volgende:
[..]
Die eerste 2 waren geen verassing maar Jogy in z'n eentje?
Hij is de knapste mannelijke user in BeF nota bene!
Een familiefeestje. Met deze ouwe-lullenband:quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neem voortaan een lunchpakket mee.
En waarom moest je eigenlijk vroeg weg? Waar moest je naartoe? Date met je pc???
Ohja?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bizz had wel een paar spannende quotes voor in de OP
Die foto's zijn wel HEUL goed.quote:Op zondag 17 september 2006 00:01 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/WKD57O8HFC0R/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
DANOONTJE! POWERRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!
[[url=http://picserver.org/i/95648M1R10B8/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Hoe waren die drie eenzame, koude uren, op het station?quote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ben er weer.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ben er weer.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef Bizznitch het volgende:
OVERIGENS:
Heeft iemand van jullie aan mijn telefoon gezeten? de foto van linda. janet. én mer. waren op een geheimzinnige wijze verdwenen uit mijn bestand.
Overigens, hoiquote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Neenetje het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Niet zo erg, m'n bus had een lekke band, dat was minder.quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe waren die drie eenzame, koude uren, op het station?
does niet onder je kloon postenquote:Op zondag 17 september 2006 00:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet zo erg, m'n bus had een lekke band, dat was minder.
Klinkt niet direct als een pré nee. Veel vertraging?quote:Op zondag 17 september 2006 00:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet zo erg, m'n bus had een lekke band, dat was minder.
Ik moet zo posten bedoel je?quote:
Staat je beterquote:
I'm blue dabedee.. dabedaa..quote:
Hmhm..quote:
Modjes kunnen niet bannenquote:Op zondag 17 september 2006 00:35 schreef ehqo het volgende:
Ban mij! Ik ontmaagd je.
Als ik het kon..quote:Op zondag 17 september 2006 00:35 schreef ehqo het volgende:
Ban mij! Ik ontmaagd je.
quote:
Straks denken ze nog dat je mod word als je in BeF postquote:Op zondag 17 september 2006 00:43 schreef ehqo het volgende:
Dat mods niet kunnen bannen hoor. Niet dat iedereen hoi komt zeggen. Zeg, dit is toch niet omdat iedereen blauw wil zijn hè?
Je moest eens weten.quote:Op zondag 17 september 2006 00:43 schreef ehqo het volgende:
Dat mods niet kunnen bannen hoor. Niet dat iedereen hoi komt zeggen. Zeg, dit is toch niet omdat iedereen blauw wil zijn hè?
*Heel hard lacht.quote:
Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 00:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat je mod word als je in BeF post.
Klopt.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het is immers ook een lekker mokkeltje. [/pot]
Het word met de minuut beter.quote:
Tien duzend mien jong.quote:Op zondag 17 september 2006 00:51 schreef ehqo het volgende:
Hoeveel posts moet ik minimaal geplaatst hebben eigenlijk?
Sodemieter eens op irritante blaagquote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef Nosh het volgende:
Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
Nee.quote:Op zondag 17 september 2006 01:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Sodemieter eens op irritante blaag.
Je had vandaag, op de meet, flinke zoden aan de dijk kunnen zetten. Je timing is ongelukkig, derhalve.quote:Op zondag 17 september 2006 01:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet en zal door die gruwelijke lange en ietwat onwennige periode gaan, van het vinden van mijn draai in een achterlijk lange slowchat-reeks!
Eenschquote:Op zondag 17 september 2006 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen die kaartjes kopen voor concerten om vervolgens voor 100 euro per stuk door te verkopen moeten dood op een grúwelijke wijze![]()
![]()
.
Ja heey, jij wilt toch ook meteen in een schoon bedje slapen.quote:Op zondag 17 september 2006 01:31 schreef ehqo het volgende:
J. legt onmiddelijk haar prioriteiten verkeerd.
Doe maar niet.quote:Op zondag 17 september 2006 01:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet en zal door die gruwelijke lange en ietwat onwennige periode gaan, van het vinden van mijn draai in een achterlijk lange slowchat-reeks!
Okee.quote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja heey, jij wilt toch ook meeten in een schoon bedje.
Nee dat was gemeen van me.quote:
Wie, wat, waar?quote:Op zondag 17 september 2006 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Mensen die kaartjes kopen voor concerten om vervolgens voor 100 euro per stuk door te verkopen moeten dood op een grúwelijke wijze![]()
![]()
.
quote:
Ik ga even slapen.quote:Op zondag 17 september 2006 02:01 schreef Janetje het volgende:
Ik ga even tv kijken.
Op de meet ook al. Opvallend.quote:Op zondag 17 september 2006 02:03 schreef cerreur het volgende:
Bier gaat langzaam vanavond... vreumd.
John Mayer, Melkweg. Ik kom er weer 's te laat achter dat één van m'n idolen in NL isquote:
Gelukkig esthetisch wel.quote:Op zondag 17 september 2006 02:26 schreef cerreur het volgende:
Ik ben ethisch niet verantwoord.
Litso, jogy, je had ze allemaal aan je blanke vleesspies der liefde gerijgd!quote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef ehqo het volgende:
Als ik toch eens homo-erotische gevoelens zou koesteren. Nou! Dan!
Ik heb een donor penis van een Afrikaan.quote:Op zondag 17 september 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Litso, jogy, je had ze allemaal aan je blanke vleesspies der liefde gerijgd!
Hoi Ecco, had ik je al verteld hoe verliefd ik op je benquote:Op zondag 17 september 2006 02:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb een donor penis van een Afrikaan.
Ja dat had je, ja dat doen we en ja dat doen we.quote:Op zondag 17 september 2006 02:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hoi Ecco, had ik je al verteld hoe verliefd ik op je ben. Zullen we trouwen en de liefde bedrijven
?
Okquote:Op zondag 17 september 2006 02:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja dat had je, ja dat doen we en ja dat doen we.
* cerreur zoekt de attentionwhore jpg.quote:Op zondag 17 september 2006 03:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Báh. mannen!
! zeg ik je
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Há, ik denk nooit.quote:Op zondag 17 september 2006 03:38 schreef Aurelianus het volgende:
Cerror, wanneer word jij mod?
Maar je post op regelmatige basis in deze reeks. Voor de rest zijn er geen redenen nodig.quote:Op zondag 17 september 2006 03:40 schreef cerreur het volgende:
[..]
Há, ik denk nooit.
Ik ben té denk ik.
Zodoende.
Hey ik voelde een steek onder water.quote:Op zondag 17 september 2006 03:45 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Maar je post op regelmatige basis in deze reeks. Voor de rest zijn er geen redenen nodig.
Het was een pijlstaartrog.quote:Op zondag 17 september 2006 03:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hey ik voelde een steek onder water.
Kggrrggg...quote:
Achter?quote:Op zondag 17 september 2006 04:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
'Tis maar net wat je er achter zoekt.
mmm donkerblauw zou je beter staanquote:
Ik was er niet dus het was stom.quote:Op zondag 17 september 2006 09:42 schreef Chowi het volgende:
Schop. Ziek. Hoe was de meet?
Okay, dan heb ik dus niets gemist.quote:
Ja goodmorning middagquote:Op zondag 17 september 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning Blauw en Frituur.
Fuck offquote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef Janetje het volgende:
Mogeh.
Ook al verkouden?quote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef Chowi het volgende:
Hatsjoe!
You still got me babe..quote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Janetje wat doe je mn favo zwarte
Niet zo'n beetje ook. En keelpijn.quote:
Kut zeg, ik zit me hier ook mijn hele organen uit mijn lijf te hoestenquote:Op zondag 17 september 2006 13:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook. En keelpijn.
Hebben ze supersoakers?quote:Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik luister The Killers. 14.gif.
Hihi.quote:
Ja ik drink sowieso alleen zwartquote:Op zondag 17 september 2006 13:51 schreef ehqo het volgende:
Vleugje zwart erbij.
Wel gezellig hoor, alleen had ik nog nooit gemeet en voelde me zo nu en dan een beetje opgelaten, als ik niet mee kon praten. Maar desalniettemin tof om eens mensen bij de letters te kunnen passen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik drink sowieso alleen zwart
Hoe was de meet ehqo?
Nee het lijkt me sowieso raar dan als je iemand nog nooit gezien hebtquote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wel gezellig hoor, alleen had ik nog nooit gemeet en voelde me zo nu en dan een beetje opgelaten, als ik niet mee kon praten. Maar desalniettemin tof om eens mensen bij de letters te kunnen passen.
Wat was het, baggermeet?quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wel gezellig hoor, alleen had ik nog nooit gemeet en voelde me zo nu en dan een beetje opgelaten, als ik niet mee kon praten. Maar desalniettemin tof om eens mensen bij de letters te kunnen passen.
Ah, foto's?quote:Op zondag 17 september 2006 14:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit en te nimmer doen. BeFmeet.
Dan moet je mij eens zien bij de meet. Ik giechel alleen af en toe wat mee ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah, net als Jogy dus. Maar dan anders.quote:Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je mij eens zien bij de meet. Ik giechel alleen af en toe wat mee ofzo.
Ik ben gewoon haske verlegen. En da's kut.quote:Op zondag 17 september 2006 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah, net als Jogy dus. Maar dan anders.
Maar, hoe?quote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef mcDavid het volgende:
Ah, 18 quickPI's. Zoals het hoort!
quote:Op zondag 17 september 2006 14:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon haske verlegen. En da's kut..
Even updaten in je extensie-schermpje. En dan eventueel de quicpi's aanzetten in about:configquote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik heb de nieuwe whoops voor Silver
maar heb de standaard pi's alleen maar
Werkt niet voor mods.quote:
Haha, kutmods.quote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we ze uitlachen?
Wheheheh [afbeelding][afbeelding]
.quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Jaloezie! Pure jaloezie!quote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we ze uitlachen?
Wheheheh [afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Even updaten in je extensie-schermpje. En dan eventueel de quicpi's aanzetten in about:config
De foto's die er zijn mogen niet online.quote:
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op zondag 17 september 2006 13:01 schreef cerreur het volgende:
Bah, zometeen weer schuren en verven.
Wat zijn modjes toch bang op foto gebied zegquote:Op zondag 17 september 2006 14:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De foto's die er zijn mogen niet online..
Volgens mij staat op deze pc nog een foto van jou.quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat zijn modjes toch bang op foto gebied zeg
Onder dwang van c_c zeker, hm? HM?quote:Op zondag 17 september 2006 14:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De foto's die er zijn mogen niet online..
Mt, stuur eens.quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef Dagonet het volgende:
Ze wil hem alleen niet laten zien en ik zoek niet.
Ja maar ik vertrouw uwe vriendin blind, qua foto's uitwisselingquote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij staat op deze pc nog een foto van jou..
En terecht. Onkreukbaar.quote:Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik vertrouw uwe vriendin blind, qua foto's uitwisseling
Als jij zorgt dat ik blauw wordt krijg je ze ook!quote:Op zondag 17 september 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
?.
Maar natuurlijk. Nog een bepaald subforum in gedachte, heer?quote:Op zondag 17 september 2006 14:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat ik blauw wordt krijg je ze ook!
quote:Op zondag 17 september 2006 14:52 schreef mcDavid het volgende:
voor foto's, msn!
(meet-gangers only uiteraard)
Diezelfde als waar jij op zit!quote:Op zondag 17 september 2006 14:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Nog een bepaald subforum in gedachte, heer?
Alsof ik daar invloed heb.quote:
Geen invloed, geen foto's.quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof ik daar invloed heb.!,
!,
!.
Stop die stomme foto's dan maar in je aarsch.quote:
*meldt.quote:Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef Litso het volgende:
Nog mensen die ik moet censureren voordat ik ze post?
Voor zover ik weet gaan Tal, c_c, dago en Mt niet op internet.
Laat het er 10 zijn. Dan nog is het gunstiger mij aan te nemen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:03 schreef Litso het volgende:
McD, je weet hoeveel mensen er gaan staken als jij mod wordt he
Sinds 10 minutenquote:Op zondag 17 september 2006 15:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij niet op de foto's?
Sinds wanneer is dat?
Sjezus, wat is er op die meet gebeurd?quote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef Janetje het volgende:
Mogeh.
Jij kunt mij blauw maken op ONZ?quote:Op zondag 17 september 2006 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Kom op mensen, lekker die koppie's op het internet![]()
![]()
Ik ben niet de enigequote:Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onder dwang van c_c zeker, hm? HM?
Daaromquote:Op zondag 17 september 2006 15:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom wilt iemand in godsnaam modden in ONZ
Ik flikkerde alle topics dicht denk ik
Oh ja. Dan moet ik dus uit zelfbehoud weer zorgen dat de érgste foto's op míjn camera staan!quote:Op zondag 17 september 2006 15:28 schreef Biogarde het volgende:
Binnenkort die ONZmeet. Zitten er weer 8000 FOK!kertjes te wachten op de foto's![]()
Oh, kut, ja. Daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 17 september 2006 15:28 schreef Biogarde het volgende:
Binnenkort die ONZmeet. Zitten er weer 8000 FOK!kertjes te wachten op de foto's![]()
Ik zou er rekening mee houden iig, als ik jou wasquote:Op zondag 17 september 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, kut, ja. Daar had ik niet eens aan gedacht.
Ik kom niet meer.quote:Op zondag 17 september 2006 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zou er rekening mee houden iig, als ik jou was![]()
Mwa. Ik ben er nog vrij goed vanaf gekomen na die BeF/baggermeet toch? Toch?quote:Op zondag 17 september 2006 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zou er rekening mee houden iig, als ik jou was![]()
Zo ben ik.quote:Op zondag 17 september 2006 15:36 schreef Q. het volgende:
Verstandig.
Omdat je van tevoren al meldde, dat je geen behoefte had aan foto's.quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben er nog vrij goed vanaf gekomen na die BeF/baggermeet toch? Toch?.
Nee man, iedereen zit elkaar onderling foto's te sturen waarop jij mcD bedreigt met een mes.quote:Op zondag 17 september 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben er nog vrij goed vanaf gekomen na die BeF/baggermeet toch? Toch?.
Ja maar die moest ik vrijgeven van Osamaquote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee man, iedereen zit elkaar onderling foto's te sturen waarop jij mcD bedreigt met een mes..
Veel indruk heeft ze er niet mee gemaakt. Ze kreeg het mes nieteens ingeklaptquote:Op zondag 17 september 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee man, iedereen zit elkaar onderling foto's te sturen waarop jij mcD bedreigt met een mes..
Jij agressieve moslimquote:Op zondag 17 september 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar die moest ik vrijgeven van Osama. Zo van 'dit gebeurt er als je mijn volk pest'.
Echt wel.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Veel indruk heeft ze er niet mee gemaakt. Ze kreeg het mes nieteens ingeklapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |