Op dit topic welquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef Rapalje het volgende:
Kan dr geen slot op die bejaardentehuizen ofzo!
![]()
Neenee; ik distancieer mij verre van dat schuim der maatschappij!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:56 schreef Snakey het volgende:
Rapalje - tuig, allemaal hetzelfde .
Ja; 2 kratten bier en 3 kilo bloedworst graag! Mijn huistijger heeft honger en ik heb dorst.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:01 schreef Dos37 het volgende:
aans nog wat
I agree.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Neenee; ik distancieer mij verre van dat schuim der maatschappij!
![]()
EN van irritante bejaarden die denken dat de hele wereld rekening moet houden met hen, en zij met niemand!![]()
prima prima zooowquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Ja; 2 kratten bier en 3 kilo bloedworst graag! Mijn huistijger heeft honger en ik heb dorst.![]()
Ja; en dat is precies waarom ik tot op de dag van vandaag alle Duitsers nog steeds haat!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:22 schreef Aurelianus het volgende:
Hey, die bejaarden hebben wel één voor één een heldenrol gespeeld in WOII, dus een beetje respect kan geen kwaad.
De bejaarden die nu leven, hebben zich goed verstopt in de schuilkelders. Helden zijn het.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:22 schreef Aurelianus het volgende:
Hey, die bejaarden hebben wel één voor één een heldenrol gespeeld in WOII, dus een beetje respect kan geen kwaad.
Maar je kunt niet ontkennen dat ze een geweldige cuisine hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; en dat is precies waarom ik tot op de dag van vandaag alle Duitsers nog steeds haat!![]()
(redenering omkeert...)
Dat vergt veel moed hoor, in zo'n donkere ruimte zitten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De bejaarden die nu leven, hebben zich goed verstopt in de schuilkelders. Helden zijn het.
Het is:quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef Rapalje het volgende:
Het is rapalje; geen tuig ja!En dat geldt dus al helemaal voor jou gare ***bejaarde die zelf niet uitkijkt voordat ie de straat oversteekt en vervolgens boos op mij wordt omdat ik m nog maar net kan ontwijken!
(terwijl ik dus voorrang had heh! )![]()
Kan dr geen slot op die bejaardentehuizen ofzo!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |