In het Wii topic doen ze precies hetzelfde met de boxarts...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
De die-hard fanboy gaat ook hard op de verpakking zo te zien.
Ach ja, je moet wat als je nog maanden moet wachten.
ziet er best goed uit idd, ik heb alleen nog nooit een ridge racer leuk gevondenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:19 schreef Diablos79 het volgende:
Nou dat Riiiiiidge Raceeeeeer ziet er toch niet verkeerd uit.
Mee eens. M'n eerste, laatste en dus enige Ridge Racer is RR4 op de PS1. Ik was GT1 al gewend en gaf RR4 dus maar weinig aandacht. Ik houd meer van games als GT en als ik dan een arcade racer wil spelen dan moet dat een extreme racer zijn zoals Burnout.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef Tain het volgende:
ziet er best goed uit idd, ik heb alleen nog nooit een ridge racer leuk gevonden
5d!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Ach Diablos, we weten allemaal dat Ken de power heeft om tot mensen te spreken in hun dromen.
Lol, nou wat hij te zeggen heeft boeit me eigenlijk vrij weinig maar ik wil wel zien welke games ze presenteren en hoe deze er nu uitzien en spelen. En wat misschien hebben ze nog een leuke aankondiging ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:48 schreef Retuobak het volgende:
Ach Diablos, we weten allemaal dat Ken de power heeft om tot mensen te spreken in hun dromen.
mja, heb jij een live-feed dan? Ik heb alleen maar een text-based ding. Op Gamespot mag je slechts 5 minuten kijken/luisteren. Voor de rest moet je betalen. Dan lees ik het wel... voor alsnog weinig spannends.quote:
Geen idee wat het is, maar ik wil het.quote:
Nee, de Megaton komt later bij de 2de conferencequote:Op vrijdag 22 september 2006 09:34 schreef SocialDisorder het volgende:
DMC4
MGS4
Resistance
Ik denk dat ik heel hard geld nodig ga hebben in maartSony dropped teh Megaton!
Heb nog wat plaatjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:59 schreef SToRM81 het volgende:
Die van White Knight wilde ik ook net posten
Het is misschien niet zo'n boeiende trailer, die va GT HD, maar er zit wèl (voor het eerst in de geschiedenis van GT) een Ferrari in!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:50 schreef Tain het volgende:
Allemaal HD trailers als het goed is:
Gran Turismo HD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |