Wil je al de PS3 titels voor 2008 missen danquote:Op woensdag 20 september 2006 19:41 schreef Tain het volgende:
Ben stiekem wel blij eigenlijk dat ik de PS3 pas in 2008/2009 ofzo ga halen, al die goede spellen die nu al uitkomen op andere platformen en dan nog deze titels erbij
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:04 schreef Retuobak het volgende:
Nieuwe info Gran Turismo serie op PS3
quote:Opvallend aan deze versie is dat hij start zonder een enkele auto of parcours. Auto's zullen in Japan te downloaden zijn voor 50 tot 100 yen (31-62 eurocent), een parcours zal tussen de 200 en 500 yen (1,23 euro tot 3,06 euro) kosten. Polyphony zal 750 wagens en 50 tracks aanbieden online.
ik mis nu al een aantal goede titels van de 360 en dan moet ik ook nog een aantal PS2 titelsquote:Op woensdag 20 september 2006 20:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Wil je al de PS3 titels voor 2008 missen dan![]()
belachelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Retuobak het volgende:
Och, voor een euro of 500 heb je ws. een complete versie van GT HD Classic Tain.
Microtransactions FTW indeed.
Per zoveel rondjes een x bedrag moeten betalen lijkt me wel wat voor dit spelquote:Op donderdag 21 september 2006 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:
GTHD Classic slechts 535 dollar
of moet je ook je benzine betalen?
zolang Ninja Gaiden deel twee (ook) maar op de Xbox 360 komtquote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef P-Style het volgende:
Hmmm.. typisch dat Ninja Gaiden naar de PS3 komt. Dat is een titel die ik wel in de gaten ga houden. Zou dat ook betekenen dat Playstation eindelijk weer een DOA krijgt?
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:01 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben benieuwd naar alles over de PS3![]()
Zijn er trouwens mensen die gaan opblijven voor de speech van Ken?
Ik kom er morgenvroeg wel een uurtje eerder uit ofzo...
Op zich valt het nog mee, zeg dat je met een beetje racegame uitkomt op 30 auto's en 20 banen, dan zit je op 57 euro. Het is alleen wel vreselijk irritant dat je die allemaal afzonderlijk moet kopen, dat je vrienden ook maar juist dezelfde banen moeten hebben, en het originele pakket gaan ze ook vast niet gratis weggeven in de winkel.quote:
De presentatie is op 22 september om 10u Japanse tijd. Dat is dus om 3u NL tijdquote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef Diablos79 het volgende:
Over 16 uur begint de TGS. Als ze openen met de presentatie van Sony blijf ik zeker wel even kijken. Ben toch wel benieuwd of ze er deze keer wel een goede presentatie van kunnen maken. Al is dat eigenlijk niet eens zo belangrijk. Als ze gewoon vette games laten zien kunnen ze er het domste lulverhaal omheen hangen wat ze willen, want beelden zeggen meer dan woorden
Had GT3 bijv. niet veeeeeeeeeeeeel meer wagens dan 30?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Op zich valt het nog mee, zeg dat je met een beetje racegame uitkomt op 30 auto's en 20 banen, dan zit je op 57 euro. Het is alleen wel vreselijk irritant dat je die allemaal afzonderlijk moet kopen, dat je vrienden ook maar juist dezelfde banen moeten hebben, en het originele pakket gaan ze ook vast niet gratis weggeven in de winkel.
Klopt toch, 16 uurquote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De presentatie is op 22 september om 10u Japanse tijd. Dat is dus om 3u NL tijd
Jaquote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef Retuobak het volgende:
Had GT3 bijv. niet veeeeeeeeeeeeel meer wagens dan 30?
Volgens mij is dat nieuwsbericht wat lullig vertaald. Lijkt me sterk dat je een "lege" game krijgt en dan alles erin moet kopen. Maar waarschijnlijk zullen we het morgen al weten hoe het echt zit. En als het toch zo blijkt te zijn dat je alles erbij moet kopen wacht ik lekker op GT5quote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor het bevestigen dat je idd in je reet genomen wordt met GT HD.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Maar toch is dertig aardig voor een racegame. Je kunt natuurlijk ook 30 compleet verschillende kopen, in plaats van wat je vaker ziet, variaties op een thema.
Het bericht is volledig correct vertaaldquote:Op donderdag 21 september 2006 11:17 schreef Diablos79 het volgende:
Volgens mij is dat nieuwsbericht wat lullig vertaald. Lijkt me sterk dat je een "lege" game krijgt en dan alles erin moet kopen. Maar waarschijnlijk zullen we het morgen al weten hoe het echt zit. En als het toch zo blijkt te zijn dat je alles erbij moet kopen wacht ik lekker op GT5
Ik heb wel over 3u 's nachts hequote:Op donderdag 21 september 2006 11:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt toch, 16 uur.. Nou ja 15 uur 45 minuten nu dan.. Daar blijf ik denk ik wel voor wakker.
quote:Agenda
10:00 ~ 11:10 "Next-Generation Entertainment Created by the PS3"
Speaker: Mr. Ken Kutaragi, President and Group CEO of Sony Computer Entertainment Inc.
Sony Computer Entertainment's next-generation PlayStation3 (PS3) will appear on the market this fall. Built around the concept of real-time computing, the PS3 makes possible an unprecedented level of realism and intensity. PS creator Ken Kutaragi shares his views on the entertainment of the future
Niet! Van 729 auto's en 50 tracks naar 30 auto's en 20 tracks voor een duurder pakket is een retegoeie deal men!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:17 schreef Retuobak het volgende:
Ok, bedankt voor het bevestigen dat je idd in je reet genomen wordt met GT HD.
Ja, maar daar zat echt veel onzin tussen, nu kun je precies kopen wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Joh? Ik doe altijd aan batch-computing als ik game...quote:Built around the concept of real-time computing,
Op IGN staat een nieuw artikel erover. Het blijkt inderdaad zo te zijn dat je voor GTHD Classic de auto's en banen moet kopen. Maar GTHD en GTHD Premium staan als het goed is wel op 1 disc, aangezien ze het over modes hebben "Gran Turismo HD is split into two modes of play."..quote:Op donderdag 21 september 2006 11:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor het bevestigen dat je idd in je reet genomen wordt met GT HD.
Hoeveel kostte GT4? Want die game had zeg maar 779 auto's, en ziet er nagenoeg hetzelfde uit als GT HD: Classic.
[..]
Het bericht is volledig correct vertaald.
GT HD: Classic zal geen enkele wagens inbegrepen hebben. GT HD: Premium zal er 30 hebben.
Rustenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef speknek het volgende:
Ubisoft valt ook weer door de mand met hun "Na deel 3 zullen we de Prince of Persia reeks een hele tijd laten rusten"..
Dat het er zo uitziet ingamequote:Op donderdag 21 september 2006 12:03 schreef SToRM81 het volgende:
Ik had het ook al gezien dat het 360 verise was...
Maar, wat dacht jij dat je dacht dat er was?![]()
als jij denkt dat AC ook echt speelbaar is ipv alleen maar mooie plaatjes, dan denken wij idd hetzelfde.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
WAAAAAAAAAT
Die ene screen van Assassin's Creed, die is met HUD, betekent dat wat ik denk dat het betekent?
(tis wel een 360 screen trouwens)
kijk die benen van die ene gast, ziet er niet uitquote:Op donderdag 21 september 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat het er zo uitziet ingame
Was dit al gepost?quote:Snake sheds stealth-skin?
Thursday 21-Sep-2006 10:35 AM Kojima reveals new gameplay details of MGS4
Metal Gear head honcho Hideo Kojima has revealed to Famitsu that new Metal Gear Solid 4 details will debut at TGS. No surprises there. However he also noted that a new trailer will feature our first look at the gameplay of the new stealth game. And one of the most interesting aspects is that you won't have to use stealth.
The Famitsu article, translated by IGN, quotes Kojima as saying that the game is no longer specifically about sneaking missions, with the gamer free to determine how they reach their set goal. So does this mean the end of our bandana-clad hero mincing about in a cardboard box?
Advertisement:
Not necessarily, as Famitsu appears to have seen this new trailer, providing screenshots of Snake updating his stealth kit to include the new warzone chic of sneaking around in an oil drum. They also go into detail about his new Octocam, or 'Octopus Camoflage' which allows the aged soldier to change colour to blend into his environment. But combined with an improved CQC combat system and Snake's Metal Gear Mark II robot buddy capable of electrocuting enemies, it is clear that combat will indeed be opened up somewhat.
Those of you desperate to get your mitts on Snake's new game will have to be patient as Kojima also revealed in the article that the sneak-'em-up won't show its face until the latter part of 2007, as it still needs a solid year's development.
Ach, MGS3 hoefde je ook niet per se stealth te spelen, tenzij je'm op de hoogste moeilijkheidsgraad deed.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:38 schreef Tain het volgende:
Was dit al gepost?
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
De die-hard fanboy gaat ook hard op de verpakking zo te zien.
Ach ja, je moet wat als je nog maanden moet wachten.
Slechte kwaliteit die van DMC4quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
Devil May Cry 4 http://rapidshare.de/files/33928031/39235399.asf.html
MGS4 Vid 1 http://rapidshare.de/files/33928643/39235400.asf.html
MGS4 Vid 2 http://rapidshare.de/files/33928716/39235401.asf.html
Nieuwe trailers baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |