Nog gezelliger als je optieft.quote:
Een taaitaaipop smaakt beter hoor!quote:
Jaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:07 schreef -Struikrover- het volgende:
ELEVATIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNN
* op en neer springt *
Ken de film niet...........quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:38 schreef Atuniel het volgende:
16 blocks SE gekregen, vanavond es kijken.. Bruce Willis
Leuke filmquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vanavond voor Inside Man. Met Danzel.
Heb je AN nog nooit gezien? Zou ik die zekerssss gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Apocalypse Now kijken denk ik, of Band of Brothers beginnen weer
Mazzelaar, ik heb hier de ramen tegen elkaar openstaan... 29.6 gradenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef Chocobo het volgende:
Shit ik moet nog een hoop films inhalen..........
De ene waar Kepler het laatst over had..... vent met dat masker.... hoe heet die film nu ook alweer.
Gisteren de Hulk gezienquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Atuniel het volgende:
Ja, paar keer in mn handen gehad.. durf hem niet aan... beetje genoeg van superheld films eigenlijk.
Op X-men na dan.
tis niet echt een superheld film, ik vond hem iig erg tofquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Atuniel het volgende:
Ja, paar keer in mn handen gehad.. durf hem niet aan... beetje genoeg van superheld films eigenlijk.
Op X-men na dan.
quote:
Half 6 werd ik al wakker gemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 07:40 schreef kepler het volgende:
om half acht opstaan op een zondag ook
Strol heeft ochtend sex gehad denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 09:10 schreef kepler het volgende:
[..]
jij hebt een kindStrol niet, toch?
maar daar hoef je niet zo vroeg op te staan natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2006 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol heeft ochtend sex gehad denk ik
Nee,.. maar hij is wakker gemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 09:27 schreef kepler het volgende:
[..]
maar daar hoef je niet zo vroeg op te staan natuurlijk
Veel plezier met je zoontje(s) vandaag!!
Besprongen ook, om 7 uur zondagochtendquote:Op zondag 17 september 2006 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.. maar hij is wakker gemaaktEn besprongen denk ik
Thanks Gijs
quote:Op zondag 17 september 2006 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
3 jaar alweer
Gefeliciteerd Daan + trotse ouders!![]()
![]()
Nee dat zit zo,.... hij vroeg me ook eergisteren om een private chat maar ik zit midden in een eindmissie van Saints Row..... geen tijd voor de headset dus. Uiteraard vroeg die of ik zijn invites niet zag. Daarna loog ik door te zeggen van niet en dat ik juist hem 2 invites stuurde.quote:Op zondag 17 september 2006 10:47 schreef Atuniel het volgende:
Surfer, kon je me niet bereiken?
2 voicemessages, waar ik geen zin in had om mn headset voor op te zoeken.
1 private chat request, dito rede
1 msn gesprek
1 sms of ik wel de bovenstaande berichten heb ontvangen (aangetroffen deze morgen)respect voor je volhardenheid
Maar ik zat lekker met Tam samen te pokeren, potje duurde al 2 uur.. MOESSST ik winnen ... maar werd derde na 2 1/2 uur
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef mr_Brown het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus hij denkt nu dat ie een lastje heeftquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat zit zo,.... hij vroeg me ook eergisteren om een private chat maar ik zit midden in een eindmissie van Saints Row..... geen tijd voor de headset dus. Uiteraard vroeg die of ik zijn invites niet zag. Daarna loog ik door te zeggen van niet en dat ik juist hem 2 invites stuurde.
Nu is die zijn wireless netwerk aan het testen op iedereen of zijn invites en voice wel binnenkomen...... wilde het hem gisteren al zeggen maar dacht van,.... neeeeeee,.. laat hem nog maar even
Jaquote:Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus hij denkt nu dat ie een lastje heeft
Net niet aangeschoten............. geweldige verjaardag gehad,..... Daan was zo blij met alle cadeau's.quote:Op zondag 17 september 2006 18:22 schreef -Struikrover- het volgende:Zat Aangeschoten
nu vind ik het nog leuk, morgenvroeg niet meer
quote:Op zondag 17 september 2006 16:18 schreef O-Ren het volgende:
Daantje gefeliciteerd met je verjaardag
Ik houd van je poepie
Quin en Sjo ook gefeliciteerd![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
mijn liefde voor jou is zo groot
Whehehehe.. lekker aann het spelen Gijsquote:Op maandag 18 september 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Paaaa, wat doe je, hou me vast![]()
[afbeelding]
Timbeeeeeeeeeeeeerrrrrr !!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Heerlijk he gijsquote:Op maandag 18 september 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whehehehe.. lekker aann het spelen Gijs![]()
Mja.. omdat ze bij GAM hebben geklaagd hebben ze het op het hele forum weggehaald...quote:Op maandag 18 september 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heerlijk he gijs![]()
die blauwe randen zijn trouwens weg, die van te groote foto enzo
En dat aankijken dan, zo van wat ga je doen?quote:Op maandag 18 september 2006 09:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mja.. omdat ze bij GAM hebben geklaagd hebben ze het op het hele forum weggehaald...
Dat spelen is cool inderdaad
Vanmorgen sesamstraat zitten kijken met Jasmijn, en toen kwam het cookiemonster.. en ik deed die stem na tegen dr, schateren van het lachen toen.. ja ik weet het... ik doe lekker kinds mee met dr
Ja de grootste lol met papa, ik vind dat echt heerlijk..quote:Op maandag 18 september 2006 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En dat aankijken dan, zo van wat ga je doen?![]()
Luie aarsch asfaltmengerquote:
ik ging hier ook naar een soort van shoarma-tent: Istandbul Kebabquote:Op maandag 18 september 2006 10:19 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb trek in een shoarmaschotel eigenlijk
Zo ineens
Water loopt me in de mond.. knoflooksaus
Wat zei je Gijs.. of had je echt zo'n gezicht vanquote:Op maandag 18 september 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ging hier ook naar een soort van shoarma-tent: Istandbul Kebab
Ze vroegen of ik knoflooksaus erbij wilde... Natuurlijk wil ik knoflooksaus!!! Gooien ze het over mijn patat heen![]()
Whahah, als je iemand niet lui kunt noemen ben ik het wel op het momentquote:
het ging meer zo:quote:Op maandag 18 september 2006 10:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat zei je Gijs.. of had je echt zo'n gezicht van![]()
domme aarsch danquote:Op maandag 18 september 2006 10:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahah, als je iemand niet lui kunt noemen ben ik het wel op het moment![]()
Draai werkweken van 60 tot 70 uur voor al 5 weken nu
Ambtenaar
Oh noesquote:Op maandag 18 september 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ging hier ook naar een soort van shoarma-tent: Istandbul Kebab
Ze vroegen of ik knoflooksaus erbij wilde... Natuurlijk wil ik knoflooksaus!!! Gooien ze het over mijn patat heen![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst Fallafel gegeten. Kreeg ik een broodje met wat van die dingen erin en loop teleurgesteld weg. Roept mijn kuiken me na of ik geen salade en saus wil, bleek dat je dat allemaal zelf mag opscheppen.![]()
![]()
Het was vegetarisch, dus ik had zoiets van "het zal wel".quote:Op maandag 18 september 2006 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al zou je het niet zelf mogen opscheppen, zomaar weglopen zonder saus doe ik eeeeeecht niet. Saus maakt de maaltijd
Hahaha Lieve strolquote:Op maandag 18 september 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst Fallafel gegeten. Kreeg ik een broodje met wat van die dingen erin en loop teleurgesteld weg. Roept mijn kuiken me na of ik geen salade en saus wil, bleek dat je dat allemaal zelf mag opscheppen.![]()
![]()
Wok Restaurant? Dat vind ik ook heerlijkquote:
Whahaha.. ja gelukkig doet ie het niet in batchesquote:Op maandag 18 september 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wok Restaurant? Dat vind ik ook heerlijkBordje geven aan zo'n Chinees en die gaat het dan real-time wokken
Inderdaad. Ik was alleen wel een keer zo stom om de heetste saus te nemen. 3 pepers op de schaal van pittigheidquote:Op maandag 18 september 2006 11:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahaha.. ja gelukkig doet ie het niet in batches
Maar godver wat is dat lekker eten zeg!
Je moet de zwarte bonen saus of de knoflook nemen.. hoewel die knoflook wel heerlijk overheersend kan zijnquote:Op maandag 18 september 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was alleen wel een keer zo stom om de heetste saus te nemen. 3 pepers op de schaal van pittigheidMn bakkes stond in de fik toen
Haaaaaaaai O-Renquote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef O-Ren het volgende:
Hahaha Lieve strolIk zou het ook niet weten hoor
Werken voor je HD tv Gijsquote:Op maandag 18 september 2006 11:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Alle overuren á 150 tot 200% uiteraard
Ik werk om te leven Gijs, niet omgekeerdquote:Op maandag 18 september 2006 11:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik kies meestal ketjap of zoetzuur, en dan begin ik met de laatste. Knoflook nog nooit gekozen, zal ik de volgende keer doenquote:Op maandag 18 september 2006 11:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je moet de zwarte bonen saus of de knoflook nemen.. hoewel die knoflook wel heerlijk overheersend kan zijn
Gijs.. wij zouden met zn 2'en moeten gaan... die gezichten van die koks als we weer aan komen lopen danquote:Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kies meestal ketjap of zoetzuur, en dan begin ik met de laatste. Knoflook nog nooit gekozen, zal ik de volgende keer doen
'Shit, dat wordt hard werken vandaag'quote:Op maandag 18 september 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs.. wij zouden met zn 2'en moeten gaan... die gezichten van die koks als we weer aan komen lopen dan![]()
Ow, noem je dat werkenquote:Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik werk om te leven Gijs, niet omgekeerd
ik draai alleen overuren die tussen de 200% en 300% liggenquote:Op maandag 18 september 2006 11:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Grappig hoe je respect voor je eigen harde werken eist door andermans werk af te zeiken.quote:
Dan hou je toch 6 euro over van je stagequote:Op maandag 18 september 2006 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik draai alleen overuren die tussen de 200% en 300% liggen
hmm, wie zit er nu aan de andere kant van de wereld??quote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan hou je toch 6 euro over van je stage![]()
Weet je wat ik ook zo ongelooflijk lekker vind.....quote:Op maandag 18 september 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haaaaaaaai O-Ren
Je bent het gewoon niet gewend in dit land dat je onbeperkt kunt opscheppen voor een paar euro.
Ik ga er vier draaien dit jaarquote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
hmm, wie zit er nu aan de andere kant van de wereld??Maar stage betaald niet heel goed nee
Echter bij de Makro kreeg ik op de zondag altijd 300%30 euro per uur
En er was nooit iets te doen op de zondag
quote:Op maandag 18 september 2006 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappig hoe je respect voor je eigen harde werken eist door andermans werk af te zeiken.
Jij begonquote:
Bij ons ook niet, tis gewoon fucking druk dus iedereen loopt een paar tandjes harder hierquote:Werken en beloning is bij ons gelukkig niet gekoppeld aan tijd.
dat is een bewezen feit.quote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben dik en heb een kleine pik.
Surfer?quote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Zoals het spel 'hitman' dus eigenlijk.quote:Op maandag 18 september 2006 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappig hoe je respect voor je eigen harde werken eist door andermans werk af te zeiken.
Werken en beloning is bij ons gelukkig niet gekoppeld aan tijd. Ik heb opdrachten en deadlines, en ik mag zelf beslissen hoe ik die haal.
zoiets ja. Ik verlies iig aangezien ik geen klus heb op het moment en de komende 4 dagen cursus hebquote:Op maandag 18 september 2006 12:06 schreef Quinny het volgende:
Ohleuk leuk leuk
zijn we een wedstrijd aan het doen wie het zwaarste werk heeft?
![]()
Ik doe niet mee, want ik zou makkelijk winnen namelijkquote:Op maandag 18 september 2006 12:06 schreef Quinny het volgende:
Ohleuk leuk leuk
![]()
quote:
En ik doe geen reet dus ik verliesquote:Op maandag 18 september 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, want ik zou makkelijk winnen namelijk
PROESTquote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Sinds Sjo een andere baan heeft is die afgevallenquote:
Die jongen loopt er altijd netjes bij vind ikquote:Op maandag 18 september 2006 12:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sinds Sjo een andere baan heeft is die afgevallen. En ohja hij draagt nette kleding en heeft after shave op
![]()
Ik zit je ook maar te plagen hoor Gijs.quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Jij begon
[..]
Bij ons ook niet, tis gewoon fucking druk dus iedereen loopt een paar tandjes harder hier
en ook nog een DVD-speler krijgen... Ik zeg nog eens een baan opquote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga er vier draaien dit jaar
Nee 'een kleine' had ie alquote:Op maandag 18 september 2006 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit je ook maar te plagen hoor Gijs.
Heb echt respect voor je dat je zoveel lange dagen hebt, zeker nu je die kleine hebt.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef Atuniel het volgende:
Nee 'een kleine' had ie al
Zes koopzondagen Gijs... zes. Maar ik kan ze helaas niet allemaalquote:Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef kepler het volgende:
[..]
en ook nog een DVD-speler krijgen... Ik zeg nog eens een baan op![]()
Zonder twijfel verpleegkundigenquote:Op maandag 18 september 2006 12:06 schreef Quinny het volgende:
Ohleuk leuk leuk
![]()
Zij doet ook die armpjes zo wijdquote:Op maandag 18 september 2006 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zonder twijfel verpleegkundigen
zou voor geen goud willen ruilen met jullie
Maar goedChill
[afbeelding]
die last, op die manier zou ik zo mijn vakantie terug hebben verdiend, en geld genoeg hebben om op ski-vakantie te gaan met kerstquote:Op maandag 18 september 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zes koopzondagen Gijs... zes. Maar ik kan ze helaas niet allemaal
Hoe bedoel je ontspannenquote:Op maandag 18 september 2006 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zonder twijfel verpleegkundigen
zou voor geen goud willen ruilen met jullie
Maar goedChill
[afbeelding]
Serieus, waarom zou je niet vragen of je terug kan komen? Of wil je dat gewoon echt niet? (Andere afdeling misschien?)quote:Op maandag 18 september 2006 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
die last, op die manier zou ik zo mijn vakantie terug hebben verdiend, en geld genoeg hebben om op ski-vakantie te gaan met kerst
Dus dat fabeltje van.. je kan aan de lengte van een man zijn neus zien hoe lang zijn pik is..... klopt dus niet?quote:Op maandag 18 september 2006 12:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gevoeld... nou je gevoeld.. ik voelde er eigenlijk niks van.
7X30 = 150quote:Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou je niet vragen of je terug kan komen? Of wil je dat gewoon echt niet? (Andere afdeling misschien?)
De koopzondagen zijn van 10 tot 17 u, en dan 300%. Reken maar uit
Neeee.. ik heb toch ook een kleine neusquote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dus dat fabeltje van.. je kan aan de lengte van een man zijn neus zien hoe lang zijn pik is..... klopt dus niet?
Hoezo, ik ben toch ook een klein mannekequote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dus dat fabeltje van.. je kan aan de lengte van een man zijn neus zien hoe lang zijn pik is..... klopt dus niet?
Nou, dan heeft Cho wat vinger oefeningen te doen vanavondquote:Op maandag 18 september 2006 12:43 schreef Atuniel het volgende:
Wat wel schijnt te werken Quin.. is de afstand meten bij een man in zijn handen.
Duim en wijsvinger zover mogelijk uitelkaar houden... dat is ongeveer zijn lengte.
Bij mij klopt het wel.. ik oefen iedere dag met gewichten aan mijn vingers
Whehehehquote:Op maandag 18 september 2006 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou, dan heeft Cho wat vinger oefeningen te doen vanavond
quote:Op maandag 18 september 2006 12:47 schreef Atuniel het volgende:
Ik durf ook te wedden nu iedere Gijs dat heeft gelezen, ze meteen hun handen checken![]()
wtfquote:Op maandag 18 september 2006 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus
http://www.wtfpeople.com/?lid=19732
Onderkant handpalm tot topje van middelvinger. Schoenmaat. Grootte van de neus. Het klopt allemaal niet.quote:Op maandag 18 september 2006 12:43 schreef Atuniel het volgende:
Wat wel schijnt te werken Quin.. is de afstand meten bij een man in zijn handen.
Duim en wijsvinger zover mogelijk uitelkaar houden... dat is ongeveer zijn lengte.
Bij mij klopt het wel.. ik oefen iedere dag met gewichten aan mijn vingers
Bij jou klopt niks.quote:Op maandag 18 september 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onderkant handpalm tot topje van middelvinger. Schoenmaat. Grootte van de neus. Het klopt allemaal niet.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:49 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
![]()
Stiekem zo even onder het buro meten
De afstand elleboog - pink klopt wel redelijkquote:
Whehehe.. ik heb een kinderarm met een appel er opquote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De afstand elleboog - pink klopt wel redelijk
nee, ik wil in ieder geval niet meer in het restaurant werken. Ik deed altijd veel extra werk, altijd invallen, uurtje door werken, enz. Sinds de nieuwe manager zie ik daar niks meer van terug... Verplicht werken op zaterdag, met de helft van het normale aantal mensen werken, iedereen tegelijk op vakantie sturen.. Nee het is maar een bijbaantje, en daar zijn genoeg andere vanquote:Op maandag 18 september 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, waarom zou je niet vragen of je terug kan komen? Of wil je dat gewoon echt niet? (Andere afdeling misschien?)
De koopzondagen zijn van 10 tot 17 u, en dan 300%. Reken maar uit
Please Gijs.quote:Op maandag 18 september 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De afstand elleboog - pink klopt wel redelijk
cool, ik ga eerst ff zoeken als ik weer in Delft ben. Mocht ik dan niks kunnen vinden kan ik altijd als eindjaars-kracht aan de slagquote:Op maandag 18 september 2006 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de website van de Makro staat nog een vacature voor de KLS ja.
Wanneer kom je weer terug dan, uk?quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef kepler het volgende:
[..]
cool, ik ga eerst ff zoeken als ik weer in Delft ben. Mocht ik dan niks kunnen vinden kan ik altijd als eindjaars-kracht aan de slag![]()
Gister nog, dankzij die plafond spiegels boven je bed.quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Please Gijs.Wanneer heb je je piemel uberhaupt voor het laatst gezien?
Whahahahahahahahhahahahahaquote:Op maandag 18 september 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gister nog, dankzij die plafond spiegels boven je bed.
uk ooookquote:Op maandag 18 september 2006 13:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer terug dan, uk?
Niet, hij flikkert straks met ring en al in die vulkaanquote:Op maandag 18 september 2006 13:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer terug dan, uk?
quote:Op maandag 18 september 2006 13:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niet, hij flikkert straks met ring en al in die vulkaan
quote:Op maandag 18 september 2006 13:28 schreef kepler het volgende:
anders steken jullie allemaal even lekker een vinger in de dijk
dat generaliseren altijd hier ook...
Dijk, dijk....wij hebben hier helemaal geen dijken , kzit hier op 5 of 6 meter boven NAPquote:Op maandag 18 september 2006 13:28 schreef kepler het volgende:
anders steken jullie allemaal even lekker een vinger in de dijk
dat generaliseren altijd hier ook...
WHAHAHAHHAAHHAA comeback +8quote:Op maandag 18 september 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gister nog, dankzij die plafond spiegels boven je bed.
Hahahahahahaaquote:Op maandag 18 september 2006 13:52 schreef mr_Brown het volgende:
oh..... afgelopen zaterdag wezen 4x4 en quad rijden op de maasvlakt
zoooo gaaf![]()
alleen soms gaat t niet helemaal als gepland
[afbeelding]
Ik begrijp het niet helemaal, maar het klinkt wel als een “gunt”.quote:Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef mr_Brown het volgende:
de tering![]()
ADSL verbinding is hier afgesloten![]()
de hele dag al lopen bellen...
eerst XS4ALL.... ja meneer, we hebben opdracht gekregen van KPN dat zij de lijn gaan slopen en dat de ADSL verbinding eraf kanwie heeft die opdracht gegeven dan? dat kunnen we niet nagaan
KPN gebeld...
als wij overgaan tot een sloopactie, dan moeten wij die opdracht krijgen van XS4ALLmaar zij zeggen net dat zij de opdracht van jullie hebben gekregen.... nee, die opdracht krijgen wij van hun.
XS4ALL maar weer...
meneer, wij kunnen dit niet meer stopzetten, als u dit weer wil activeren moet u een nieuwe aanvraag indienen en daar gaat 2-3 weken overheen, wij hebben van KPN de opdracht gekregen
KPN
kunt u de lijnen checken?? meneer, de lijn is gewoon goed, ik kan tot de centrale alles bereiken
maar je collega zei vanmorgen nog dat de lijn gesloopt is ik heb alles nagegaan en kan daar geen opdracht voor vinden ok... en hoe krijg ik nu weer een internetverbinding? daarvoor moet u contact opnemen met XS4ALL, zij moeten uw lijn weer openzetten, aan onze kant staat alles open. Ik zie wel dat er een sloopactie uitstaat op een ander nummer dat door uw bedrijf wordt betaald.
XS4ALL
tja... dat kunnen we niet nagaan, het beste kunt een klachtmailtje sturen naar ons
dus..... ik kan ff niks hier
kut proxy![]()
zal je de mijne es laten zien..... dan kan je pas lachenquote:Op maandag 18 september 2006 13:53 schreef Quinny het volgende:
Humor om de grote van een peiemel blijft leuk.
En een laptop blijkt toch wel erg handig te zijn. Thanks Brown
tis wel een gunt jaquote:Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal, maar het klinkt wel als een “gunt”.
Vreselijk! Straks moet je misschien...misschien wel...werken! *bibber*quote:Op maandag 18 september 2006 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
zit nu weer op de proxy hierdus geen msn, geen torrents, geen limewire enzo
quote:Op maandag 18 september 2006 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vreselijk! Straks moet je misschien...misschien wel...werken! *bibber*![]()
![]()
Whahaha.. had niemand je gewaarschuwd?quote:Op maandag 18 september 2006 13:52 schreef mr_Brown het volgende:
oh..... afgelopen zaterdag wezen 4x4 en quad rijden op de maasvlakt
zoooo gaaf![]()
alleen soms gaat t niet helemaal als gepland
[afbeelding]
ik ook en dan hoop ik dat er iemand vlakbij staatquote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahaha.. had niemand je gewaarschuwd?
Ik hou er van om door de plassen heen te rijden... als het regent doe ik dat expres
Als ik door een plas rij.. en er staat iemand probeer ik in de plas een beetje mn stuur te draaien.. zodat je zon lekkere spray krijgtquote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook en dan hoop ik dat er iemand vlakbij staat
ik was al een x door die modderplas/kuil gereden, alleen nu nam ik em ietsje verkeerdmaar dat is echt gaaf om te doen man met zo'n 4x4 bak echt grof rijden.... je zag ook mensen met een Jeep Cherokee lekker cruisen op dat terrein
maar wij gingen echt grof overal over en doorheen
die gast van wie die jeeps zijn die zei dat ze daarvoor bedoeld zijn dus
hahahahaha ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als ik door een plas rij.. en er staat iemand probeer ik in de plas een beetje mn stuur te draaien.. zodat je zon lekkere spray krijgt![]()
Ja dat lijkt me ook wel wat hoor Gijs.. met zon jeep die niet van jezelf is op zon terrein te rijden!!!![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef O-Ren het volgende:
Schatje...ben aan het koken voor jou lief he
Ja fantastisch meid!quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef O-Ren het volgende:
Schatje...ben aan het koken voor jou lief he
Spaghettiquote:Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja fantastisch meid!Wat eten we?
Ook leuk om mensen te pakken die op het fietspad rijden.. als je dan net kan timen dat jij bij die plas bent als hun er voorbij fietsen.... oooohhh dat is zooo mooi hequote:Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahaha ik ookzooooo mooi... vooral mensen die staan te wachten in een bushalte
![]()
![]()
geweldig!!! zo'n spray is echt het einde dan hahahaha en die voorpret
![]()
jah... wel lachen..... maar die gast van wie die jeeps zijn is echt gestoord![]()
zegt een vriend van ons zo tegen hem.... wel stoer... in die zit nog geen deuk hij... jawel hoor hier zit er 1.... en trapt zo een deuk in z'n deur
maar die pik heeft poen zat.... dus het boeit hem toch niet
quote:Op maandag 18 september 2006 14:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ook leuk om mensen te pakken die op het fietspad rijden.. als je dan net kan timen dat jij bij die plas bent als hun er voorbij fietsen.... oooohhh dat is zooo mooi he![]()
![]()
![]()
Dan rij je er al giechelend naar toe inderdaad.. de voorpret
Brown niet? jammer!quote:Op maandag 18 september 2006 14:45 schreef O-Ren het volgende:
Ik heb mijn ribben gekneusd zaterdag met Quad rijden
Ja Tam ook... die doet dan altijd zo dr hand langs dr gezicht zodat ze niet herkend wordquote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
O-Ren zit dan altijd naast me in de auto NEEE... je doet het niet!!!!
![]()
zooo gaaf....
dat timen idd![]()
ff gas terug... gas erbij.... en nu VOL!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
O-Ren zit dan altijd naast me in de auto NEEE... je doet het niet!!!!
![]()
zooo gaaf....
dat timen idd![]()
ff gas terug... gas erbij.... en nu VOL!!!
![]()
![]()
Wie niet Gijs?quote:Op maandag 18 september 2006 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop zooo dat dat ooit nog eens bij jou gebeurt!!
Was het maar waar....dan kon ik iemand anders de schuld geven dan mezelfquote:Op maandag 18 september 2006 15:01 schreef silver-surfer het volgende:
O-ren... wtf... ribben gekneust ook![]()
Brown weer
Hahahaha... ja geef Brown automatisch de schuld hequote:Op maandag 18 september 2006 15:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Was het maar waar....dan kon ik iemand anders de schuld geven dan mezelf
Nee het is echt mijn eigen schuld....ben van de quad gevallen![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 15:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha... ja geef Brown automatisch de schuld he
Maar dat is kut... dus voorlopig niet werken zeker?
Hoop niet dat je veel pijn hebt
Oh mooi zo! Gelukkig!quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ben gewoon aan het werk.....
Gaat best hoor![]()
Leugentje om best wil mag toch welquote:
'saai' is het woord dat bij mij komt opborrelen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben zeker weer heel braaf dat ik het nooit doe.![]()
dat is me al een x overkomenquote:Op maandag 18 september 2006 15:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop zooo dat dat ooit nog eens bij jou gebeurt!!
Oh dat is ook leuk, moet ik onthouden... als je toetert kijken ze natuurlijk om VLAM zo in het gezichtquote:Op maandag 18 september 2006 15:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is me al een x overkomenhad een respect voor degene, want hij toeterde zelfs
![]()
hahahahahahaquote:Op maandag 18 september 2006 15:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is me al een x overkomenhad een respect voor degene, want hij toeterde zelfs
![]()
kutver3quote:Op maandag 18 september 2006 05:46 schreef -Struikrover- het volgende:
En weer op werk
Ruuub sout op !!
dat laatstequote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
hahahahahaha
Toeterde als in een waarschuwing van: Kijk uit nou voor die plas ezel!!
Of meer van... TOET TOET.... HIIIIIEEEEERRRRRR kut neger
Whehehehe... wat een respectquote:Op maandag 18 september 2006 16:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat laatstewant hij toeterde nl toen het al gebeurd was
zo van hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 18:08 schreef Atuniel het volgende:
Nee?
Over 10 minutenquote:
Die doen nog steeds pijnquote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Over 10 minuten
Hoe is het met je ribben schat?
quote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomb Raider Legend binnenVan de week ff lekker gamen met Lara
Gijs dat spel is zo coolquote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomb Raider Legend binnenVan de week ff lekker gamen met Lara
quote:
Goed,... zit hier met een bakkie lekker achter de laptop,..... en wireless.... is zo Godquote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Schatje ik mis je heel erg
Hoe is het met je?
![]()
wie zijn dat dan?quote:Op maandag 18 september 2006 23:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed,... zit hier met een bakkie lekker achter de laptop,..... en wireless.... is zo GodBen met een webpage bezig en ben naar oude foto's aan het kijken die ik nog had..... moest erg lachen om deze
[afbeelding]
ChOas en 'Die jongen met dat haar'quote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef O-Ren het volgende:
[..]
wie zijn dat dan?
oh heb ook trek in een bakkie![]()
leuke verjaardag gehad gister schatje?quote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ChOas en 'Die jongen met dat haar'
Ja geweldig man. Ik keek met zoveel trots naar die jongen de hele dag.... die schittering in zijn ogen zegt zoveel.......... en doet zoveel met je. Drie jaar alweer joh..... alweer zoveel meegemaakt he,..... ineens besef je wat een voorrecht het toch is om papa te mogen zijn.............. die liefde is sterker dat wat dat ook op Aarde....een grote emotie.... met macht.quote:Op maandag 18 september 2006 23:47 schreef O-Ren het volgende:
[..]
leuke verjaardag gehad gister schatje?
sorry dat we er niet waren....
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd schatjes![]()
Alweer vijf jaar![]()
_________________O_________________quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
Alweer 15 jaar samen.............
Dat is net zo oud als jou hequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
_________________O_________________
Mooi is dat! Gijs, Quinny, gefeliciteerd
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:24 schreef Quinny het volgende:
Bedankt lieverds voor de felicitaties. En net als 5 jaar geleden regent het weer
Je hebt nu toch zo'n TV programma waarbij je je trouwdag opnieuw kunt doen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:24 schreef Quinny het volgende:
Bedankt lieverds voor de felicitaties. En net als 5 jaar geleden regent het weer
Ik zal jou eens opnieuw doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch zo'n TV programma waarbij je je trouwdag opnieuw kunt doen?
Neeeequote:
He je bent al op je werkquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Daaaank mensen![]()
En ja,... het regent weer..............Morgen en donderdag wordt het weer warm.... mijn leven
Jaquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja20 tot 25 minuten ofzo? Ken ik jou?
Wat lul je nou man, moet werkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond lekker uit eten gaan schatMis je poep.........
geef mijn ventjes een knuffel.
Nee echt ziek, koorts, strontverkouden, echt een dag dat ik in bed zou blijven normaal gesprokenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeserieus...... was je niet lekker?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee echt ziek, koorts, strontverkouden, echt een dag dat ik in bed zou blijven normaal gesproken
mietjequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die week 3x uit eten geweest, niks geproefd, zitten rillen van de koorts
Hoertjequote:Op dinsdag 19 september 2006 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen bitches.
wat een respectquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:04 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
nieuwe kleuren SpykerF1ziet er tof uit
geil he.... voel je de hele dag zittenquote:
Wahahahahaha...voelde je hem langs je been omlaag gaan?quote:
He lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef Atuniel het volgende:
Nee, ik hield hem min of meer tussen mijn billen, maar mijn witte boxer () heeft het niet overleefd
Gelukkig niet doorgedrukt![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
Nou ben ik dus de hele dag anaal gefixeerd he![]()
Whahahahaha... lul...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Er is iets mis met je live chat hoor.. ik maar accepten en ik hoor je verder niet
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Er is iets mis met je live chat hoor.. ik maar accepten en ik hoor je verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |