Nog gezelliger als je optieft.quote:
Een taaitaaipop smaakt beter hoor!quote:
Jaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:07 schreef -Struikrover- het volgende:
ELEVATIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNN
* op en neer springt *
Ken de film niet...........quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:38 schreef Atuniel het volgende:
16 blocks SE gekregen, vanavond es kijken.. Bruce Willis
Leuke filmquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vanavond voor Inside Man. Met Danzel.
Heb je AN nog nooit gezien? Zou ik die zekerssss gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Apocalypse Now kijken denk ik, of Band of Brothers beginnen weer
Mazzelaar, ik heb hier de ramen tegen elkaar openstaan... 29.6 gradenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef Chocobo het volgende:
Shit ik moet nog een hoop films inhalen..........
De ene waar Kepler het laatst over had..... vent met dat masker.... hoe heet die film nu ook alweer.
Gisteren de Hulk gezienquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Atuniel het volgende:
Ja, paar keer in mn handen gehad.. durf hem niet aan... beetje genoeg van superheld films eigenlijk.
Op X-men na dan.
tis niet echt een superheld film, ik vond hem iig erg tofquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Atuniel het volgende:
Ja, paar keer in mn handen gehad.. durf hem niet aan... beetje genoeg van superheld films eigenlijk.
Op X-men na dan.
quote:
Half 6 werd ik al wakker gemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 07:40 schreef kepler het volgende:
om half acht opstaan op een zondag ook
Strol heeft ochtend sex gehad denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 09:10 schreef kepler het volgende:
[..]
jij hebt een kindStrol niet, toch?
maar daar hoef je niet zo vroeg op te staan natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2006 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol heeft ochtend sex gehad denk ik
Nee,.. maar hij is wakker gemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 09:27 schreef kepler het volgende:
[..]
maar daar hoef je niet zo vroeg op te staan natuurlijk
Veel plezier met je zoontje(s) vandaag!!
Besprongen ook, om 7 uur zondagochtendquote:Op zondag 17 september 2006 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.. maar hij is wakker gemaaktEn besprongen denk ik
Thanks Gijs
quote:Op zondag 17 september 2006 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
3 jaar alweer
Gefeliciteerd Daan + trotse ouders!![]()
![]()
Nee dat zit zo,.... hij vroeg me ook eergisteren om een private chat maar ik zit midden in een eindmissie van Saints Row..... geen tijd voor de headset dus. Uiteraard vroeg die of ik zijn invites niet zag. Daarna loog ik door te zeggen van niet en dat ik juist hem 2 invites stuurde.quote:Op zondag 17 september 2006 10:47 schreef Atuniel het volgende:
Surfer, kon je me niet bereiken?
2 voicemessages, waar ik geen zin in had om mn headset voor op te zoeken.
1 private chat request, dito rede
1 msn gesprek
1 sms of ik wel de bovenstaande berichten heb ontvangen (aangetroffen deze morgen)respect voor je volhardenheid
Maar ik zat lekker met Tam samen te pokeren, potje duurde al 2 uur.. MOESSST ik winnen ... maar werd derde na 2 1/2 uur
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef mr_Brown het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus hij denkt nu dat ie een lastje heeftquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat zit zo,.... hij vroeg me ook eergisteren om een private chat maar ik zit midden in een eindmissie van Saints Row..... geen tijd voor de headset dus. Uiteraard vroeg die of ik zijn invites niet zag. Daarna loog ik door te zeggen van niet en dat ik juist hem 2 invites stuurde.
Nu is die zijn wireless netwerk aan het testen op iedereen of zijn invites en voice wel binnenkomen...... wilde het hem gisteren al zeggen maar dacht van,.... neeeeeee,.. laat hem nog maar even
Jaquote:Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus hij denkt nu dat ie een lastje heeft
Net niet aangeschoten............. geweldige verjaardag gehad,..... Daan was zo blij met alle cadeau's.quote:Op zondag 17 september 2006 18:22 schreef -Struikrover- het volgende:Zat Aangeschoten
nu vind ik het nog leuk, morgenvroeg niet meer
quote:Op zondag 17 september 2006 16:18 schreef O-Ren het volgende:
Daantje gefeliciteerd met je verjaardag
Ik houd van je poepie
Quin en Sjo ook gefeliciteerd![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
mijn liefde voor jou is zo groot
Whehehehe.. lekker aann het spelen Gijsquote:Op maandag 18 september 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Paaaa, wat doe je, hou me vast![]()
[afbeelding]
Timbeeeeeeeeeeeeerrrrrr !!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Heerlijk he gijsquote:Op maandag 18 september 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whehehehe.. lekker aann het spelen Gijs![]()
Mja.. omdat ze bij GAM hebben geklaagd hebben ze het op het hele forum weggehaald...quote:Op maandag 18 september 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heerlijk he gijs![]()
die blauwe randen zijn trouwens weg, die van te groote foto enzo
En dat aankijken dan, zo van wat ga je doen?quote:Op maandag 18 september 2006 09:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mja.. omdat ze bij GAM hebben geklaagd hebben ze het op het hele forum weggehaald...
Dat spelen is cool inderdaad
Vanmorgen sesamstraat zitten kijken met Jasmijn, en toen kwam het cookiemonster.. en ik deed die stem na tegen dr, schateren van het lachen toen.. ja ik weet het... ik doe lekker kinds mee met dr
Ja de grootste lol met papa, ik vind dat echt heerlijk..quote:Op maandag 18 september 2006 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En dat aankijken dan, zo van wat ga je doen?![]()
Luie aarsch asfaltmengerquote:
ik ging hier ook naar een soort van shoarma-tent: Istandbul Kebabquote:Op maandag 18 september 2006 10:19 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb trek in een shoarmaschotel eigenlijk
Zo ineens
Water loopt me in de mond.. knoflooksaus
Wat zei je Gijs.. of had je echt zo'n gezicht vanquote:Op maandag 18 september 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ging hier ook naar een soort van shoarma-tent: Istandbul Kebab
Ze vroegen of ik knoflooksaus erbij wilde... Natuurlijk wil ik knoflooksaus!!! Gooien ze het over mijn patat heen![]()
Whahah, als je iemand niet lui kunt noemen ben ik het wel op het momentquote:
het ging meer zo:quote:Op maandag 18 september 2006 10:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat zei je Gijs.. of had je echt zo'n gezicht van![]()
domme aarsch danquote:Op maandag 18 september 2006 10:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahah, als je iemand niet lui kunt noemen ben ik het wel op het moment![]()
Draai werkweken van 60 tot 70 uur voor al 5 weken nu
Ambtenaar
Oh noesquote:Op maandag 18 september 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ging hier ook naar een soort van shoarma-tent: Istandbul Kebab
Ze vroegen of ik knoflooksaus erbij wilde... Natuurlijk wil ik knoflooksaus!!! Gooien ze het over mijn patat heen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |