Nog gezelliger als je optieft.quote:
Een taaitaaipop smaakt beter hoor!quote:
Jaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:07 schreef -Struikrover- het volgende:
ELEVATIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNN
* op en neer springt *
Ken de film niet...........quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:38 schreef Atuniel het volgende:
16 blocks SE gekregen, vanavond es kijken.. Bruce Willis
Leuke filmquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vanavond voor Inside Man. Met Danzel.
Heb je AN nog nooit gezien? Zou ik die zekerssss gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Apocalypse Now kijken denk ik, of Band of Brothers beginnen weer
Mazzelaar, ik heb hier de ramen tegen elkaar openstaan... 29.6 gradenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef Chocobo het volgende:
Shit ik moet nog een hoop films inhalen..........
De ene waar Kepler het laatst over had..... vent met dat masker.... hoe heet die film nu ook alweer.
Gisteren de Hulk gezienquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Atuniel het volgende:
Ja, paar keer in mn handen gehad.. durf hem niet aan... beetje genoeg van superheld films eigenlijk.
Op X-men na dan.
tis niet echt een superheld film, ik vond hem iig erg tofquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Atuniel het volgende:
Ja, paar keer in mn handen gehad.. durf hem niet aan... beetje genoeg van superheld films eigenlijk.
Op X-men na dan.
quote:
Half 6 werd ik al wakker gemaaktquote:Op zondag 17 september 2006 07:40 schreef kepler het volgende:
om half acht opstaan op een zondag ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |