nee, hij schijnt een echt bestaand figuur te zijn.quote:op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef oud_student het volgende:
[..]
het zijn dit soort uitlatingen die mij doen vermoeden dat bansheeboy, meki en c.s. gewoon lid zijn van het stormfront.
door zich zo voor te doen als moslim, waarbij alle vooroordelen die er jegens hen zijn worden bevestigd, richten zij enorm veel schade aan het imago van de moslim / allochtoon.
of denk ik nu te veel in complot-theoriën![]()
![]()
de paus krijgt alleen maar gelijk als moslims nu weer gaan rellen en kerken in de fik steken.quote:"laat mij zien wat voor nieuwe dingen mohammed heeft gebracht, en jij zult alleen slechte en inhumane dingen vinden, zoals dat hij heeft voorgeschreven het geloof dat jij predikte, met het zwaard te verspreiden"
quote:]palestinians stand near a fire at the gate of an anglican church after it was hit by a firebomb in the west bank city of nablus september 16, 2006.
die gaten dragen ook nog gewoon een handgun onder hun outfit hoorquote:op zaterdag 16 september 2006 17:50 schreef bertv het volgende:
gelukkig is het leger van de paus ook met z'n tijd meegegaan...
![]()
alleen wordt de freedom tower nog arroganterquote:op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef bansheeboy het volgende:
de skyline van new york is nu wel minder arrogant, ik vind het zo beter passen bij de vs. (hoogmoed komt voor de val, de val heeft reeds plaatsgevonden)²
de skyline verbeteren...quote:op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef bansheeboy het volgende:
[..]
laatst? 5 jaar teurg man, ik was zelfs vergeten dat het heeft plaatsgevonden. de skyline van new york is nu wel minder arrogant, ik vind het zo beter passen bij de vs. (hoogmoed komt voor de val, de val heeft reeds plaatsgevonden)
ik ben tegen terrorisme.²
mwah...een turk in opdracht van de kgbquote:op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef dancemacabre het volgende:
de vorige paus werd bijna uit de weg geruimd door moslims, niemand die er aanstoot aan nam.
dat ligt toch wel wat genuanceerder.quote:op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef dancemacabre het volgende:
de vorige paus werd bijna uit de weg geruimd door moslims, niemand die er aanstoot aan nam.
ik vind die uitspraak niet zo gek hoor immers heeft de islam ons niks goeds gebracht het is vanaf dag 1 een foute religie met foute idealenquote:op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef bansheeboy het volgende:
de paus is niet alleen een anti-semiet, hij begint nu ook (lichte) nuances wat moslimhaat betreft richting publieke wereld te werpen. ik zeg: iemand met zo'n invloed op de wereld en hierbij geen verantwoordelijkheden kent moet afgezet worden²
indeedquote:op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef boomstam het volgende:
die man kan niet afgezet worden en die man neemt zijn woorden niet terug
en dat zijn 2 positieve dingen.
niet dat ik de paus een toffe peer vind, maar ik hoop dat er meer leiders zeggen waar het op staat.
en niet van die balletjes als koffie annan
"zeggen waar het op staat".quote:op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef boomstam het volgende:
die man kan niet afgezet worden en die man neemt zijn woorden niet terug
en dat zijn 2 positieve dingen.
niet dat ik de paus een toffe peer vind, maar ik hoop dat er meer leiders zeggen waar het op staat.
en niet van die balletjes als koffie annan
je hebt zeker een punt.quote:op zaterdag 16 september 2006 22:01 schreef gewoneman het volgende:
dat ik dit post als atheist wil wel wat zeggen![]()
dat is dus echt onzin. de sky-line was veels te indrukwekkend, ik vond dat niet horen bij het ongefundeerde grootdenken van de vs. zoals het nu is kloppen de verhoudingen meer.quote:op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef oud_student het volgende:
of denk ik nu te veel in complot-theoriën![]()
![]()
ontkracht dit feit bij voorbaat al de stelling dat de paus zegt waar het op staat? ik geloof het niet.quote:op zaterdag 16 september 2006 22:22 schreef ringo het volgende:
[..]
"zeggen waar het op staat".hij haalde de woorden aan van een byzantijnse keizer, meer dan 500 jaar geleden uitgesproken.
het is toch weinig versluierd.quote:en het is me nog steeds niet duidelijk wat-ie ermee heeft willen zeggen.
ik geloof het wel. een oude keizer aanhalen, die iets zegt over mohammed, in een tijd die zover van de onze afstaat dat je feitelijk geen enkele conclusie kan trekken over de betekenis van de uitspraak, zonder de context erbij te betrekken. is dat zeggen waar het op staat? een beetje zweverig met citaten strooien van 'grootheden' waar niemand ooit nog van gehoord heeft?quote:op zaterdag 16 september 2006 22:39 schreef apropos het volgende:
[..]
ontkracht dit feit bij voorbaat al de stelling dat de paus zegt waar het op staat? ik geloof het niet.
blijkbaar wel dus, als er zoveel commotie ontstaat en de paus zich haast te vertellen dat-ie het zo allemaal niet heeft bedoeld.quote:
het is toch weinig versluierd.
zweverig is het niet bepaald en de keizer was mij althans wel bekend. de context is uiteraard van kapitaal belang, dat ben ik met je eens.quote:op zaterdag 16 september 2006 22:48 schreef ringo het volgende:
[..]
ik geloof het wel. een oude keizer aanhalen, die iets zegt over mohammed, in een tijd die zover van de onze afstaat dat je feitelijk geen enkele conclusie kan trekken over de betekenis van de uitspraak, zonder de context erbij te betrekken. is dat zeggen waar het op staat? een beetje zweverig met citaten strooien van 'grootheden' waar niemand ooit nog van gehoord heeft?
dat hij door allah gestraft mogen worden, dat allah hem moge verbranden en in stukjes hakken.quote:op zaterdag 16 september 2006 22:52 schreef meki het volgende:
paus heeft een grote fout begaan ....
... hoewel het drama dat moslims ervan weten te maken toch minstens kolderieke trekjes heeft.quote:op zaterdag 16 september 2006 22:52 schreef meki het volgende:
paus heeft een grote fout begaan ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |