abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41855196
Dat notabene een Ajacied dit topic opent

PSV vs Feyenoord. Kluivert vs Charisteas. Koeman vs Koeman. Ronald vs Erwin.
quote:
TROTSE BROERS
door Valentijn Driessen en Jeroen Kapteijns

EINDHOVEN/ROTTERDAM, zaterdag
De voetbaldieren Erwin en Ronald Koeman stonden in hun carrières als speler en trainer al vaker tegenover elkaar. Maar nu de broers Koeman morgen bij PSV-Feyenoord voor het eerst als hoofdverantwoordelijken van Nederlandse topclubs met elkaar de degens kruisen, is dit een item dat de hele internationale voetbalwereld doorgaat. PSV-trainer Ronald Koeman (43): „Dit is ook echt iets bijzonders. Hier mag de hele familie Koeman trots op zijn.” Feyenoord-trainer Erwin Koeman (44): „Onze ouders zijn heel trots; zou ik ook zijn als ik twee zoons zou hebben, die op zo’n podium acteren. Lijkt me normaal.”

Doet het je nog wat om tegenover je broer te staan?
Ronald: ,,Eerder stonden we als trainers tegenover elkaar toen Ronald bij Ajax werkzaam was en ik bij RKC. Nu zijn we beiden hoofdtrainer bij topclubs als PSV en Feyenoord en dat maakt het wel apart.”
Erwin: „De belangen zijn ook wat groter en het is allemaal wat hectischer. Voor de buitenwereld is het een item, maar wij maken ons er niet zo druk over. Daar zijn we te nuchter voor. Ik zou de avond voor de wedstrijd gerust een biertje met hem kunnen drinken. Geen probleem, al wordt het moeilijk omdat we beiden in trainingskamp zitten.”

Beïnvloedt zo’n topper de manier waarop jullie in de week voorafgaand aan de wedstrijd met elkaar omgaan?
Ronald: „Je laat elkaar in zo’n week met rust. Allebei hadden we natuurlijk ook een Europese wedstrijd. Dan heb je sowieso al een drukke week. Normaal hebben we veel contact, maar nu even niet. Net als tijdens de zoektocht naar een spits van PSV en Feyenoord. Dan laat je toch niet het achterste van je tong zien.”

Erwin: „Normaal zijn Ronald en ik heel open tegen elkaar. Maar dat is met zo’n wedstrijd voor de deur anders. Net als tijdens onze zoektocht naar spitsen. Uiteraard heb ik wel geïnformeerd naar Angelos Charisteas, want die heeft Ronald anderhalf jaar geleden naar Ajax gehaald en hij werkte een aantal maanden met hem. Nu Ronald terug is in Nederland, in Eindhoven en we vlak bij elkaar wonen, zien we elkaar trouwens vaker dan in de vorige jaren, toen we vooral per telefoon contact hadden. In de afgelopen twee maanden heb ik hem vaker gezien dan in de vijf jaar ervoor. We komen geregeld bij elkaar over de vloer. Evenals onze kinderen, die heel goed met elkaar omgaan. De twee oudsten zijn zestien jaar en gaan samen op stap. Vind ik verschrikkelijk leuk om te zien dat het zo goed gaat.

In welk opzicht is je broer een andere trainer?
Ronald: „Ik denk dat er veel overeenkomsten zijn. Allebei houden we van een gezond stuk discipline in de groep. Ook hebben we dezelfde voetbalopvatting. We willen verzorgd, aanvallend voetbal spelen, maar wel met balans in het elftal.”

Erwin: „We zijn twee verschillende persoonlijkheden. Was vroeger al zo. Hij is jonger, maar zat eerder in de kroeg. Ik kreeg als 18-jarige speler van PSV een auto en híj reed ermee door de binnenstad van Groningen, zónder rijbewijs. Met Ronald komt ook iets meer binnen. Hij is meer aanwezig, terwijl ik meer iemand van de achtergrond ben. Waarmee ik me goed staande kan houden. Ik wil graag ook zo blijven, omdat ik zo mezelf ben en me daar prettig bij voel.”

Ronald: „In mijn spelerscarrière heb ik vaker op de voorgrond moeten treden. DaarErwin door ben ik meer gewend aan aandacht. Koeman: Je kunt zeggen dat Erwin daardoor nog „Een zwaar iets meer ’normaal’ is dan ik onverdiende ben.”

Ronald Koeman: „Het liefst win ik met zo’n hoog mogelijke uitslag, 8-0 of zo”

Met een overwinning kun je de situatie voor je broer zwaarder maken.
Speelt dat nog door je hoofd?
Ronald: „Daar denk ik helemaal niet over na. Ik gun mijn broertje alle goeds en heel veel overwinningen, maar pas weer ná deze wedstrijd. Voor mij geldt het tijdens de wedstrijd niet dat we broers zijn, ik kan dat goed scheiden. Als speler heb ik hem ook een keer neer moeten leggen, toen hij door dreigde te breken. Nu zou ik ook het liefst met een zo hoog mogelijke uitslag winnen. Bij wijze van spreken liever met 8-0 dan met 1-0. Puur om aan te geven, dat ik zo’n wedstrijd strikt professioneel benader.”

Erwin: „Als de wedstrijd eenmaal begint, dan zie je niet je broer in de andere dug-out zitten, maar gewoon een tegenstander, waarvan je wilt winnen.” Lachend: „Maar 8-0 vind ik wel een beetje overdreven. Het liefst zou ik dan zwaar onverdiend winnen. Met 0-1. Dat is misschien nog wel leuker dan 8-0.”

Erwin Koeman: „Een zwaar onverdiende 1-0 zege is leuker”

Hebben jullie het plan om ooit nog samen een klus aan te pakken?

Ronald: „Daar hebben we het eerlijk gezegd wel eens over gehad. Maar op dit moment is dat helemaal niet aan de orde. Is ook moeilijk als je allebei bij een topclub werkt. Maar voor de toekomst sluit ik dat toch zeker niet uit.”
Erwin: „Samenwerken zal niet zo snel gebeuren. Alhoewel we elkaar goed zouden aanvullen. We zijn anders als trainer. Ik heb meer geduld dan hij. Het is moeilijk aan te geven of we als combinatie de ideale trainer zouden zijn. Er zijn ongetwijfeld eigenschappen die we beiden missen.”

pi_41855689
quote:
Doet het je nog wat om tegenover je broer te staan?
Ronald: ,,Eerder stonden we als trainers tegenover elkaar toen Ronald bij Ajax werkzaam was en ik bij RKC. Nu zijn we beiden hoofdtrainer bij topclubs als PSV en Feyenoord en dat maakt het wel apart.”
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_41855752
word een 3 of 4-0 voor Psv
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41856603
Niet alleen Erwin Koeman is een oude bekende,
Ook Theo Lucius keert weer terug naar het Philips Stadion.
quote:
15 september 2006 19:45

Komende zondag keert Theo Lucius terug bij zijn grote liefde, PSV. De middenvelder koos deze zomer voor een overstap naar Feyenoord omdat hij vond dat 'het tijd werd om voor een basisplaats te gaan'.

© PSV Media - Theo Lucius wordt in Rotterdam geïnterviewd.

"Wisselwerking was top"
Théééooo verklaarde dat zijn ploeg met een gelijkspel tevreden zal zijn. Het zal voor hem in ieder geval een vreemde gewaarwording zijn in het Philips Stadion in een Feyenoord-shirt: "Ik ben de supporters bij PSV veel schuldig. Ze hebben mij al die jaren super ondersteunt en ik heb altijd proberen te geven wat ze van mij vroegen. Ik denk dat die wisselwerking top was", zei Lucius voor de camera van PSV TV in aanloop naar de eerste topper van dit seizoen.

Interview Theo Lucius (PSV TV; 3.04 min.)

© 2006 PSV Media. Deze PSV TV-productie mag niet in zijn geheel of gedeeltelijk voor heruitzending worden gebruikt via andere media zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de auteur.

© PSV NV
Dat stond op PSV.nl,
Deze open brief van Theo stond eerder deze week op PSV.nl:
quote:
Theo Lucius keert komende zondag met Feyenoord terug in het Philips Stadion, waar hij jarenlang een van de meest populaire PSV'ers was. Hij schreef een open brief aan de supporters, die hier in zijn geheel wordt gepubliceerd.

© Pics United - Theo Lucius.
PSV PSV Fans United
Deze open brief is afkomstig uit het septembernummer van het clubblad ‘Eendracht maakt macht’, van supportersvereniging PSV Fans United. De brief was ook bedoeld voor alle leden van zijn eigen fanclub. Komende zondag zal er ook in het programmaboekje PSV Flits aandacht zijn voor de rentree van Theo in Eindhoven, als aanvoerder van tegenstander Feyenoord. Hieronder de volledige brief zoals die eerder is gepubliceerd in het meest recente magazine van PSV Fans United.

PSV Beste supporters,

Zoals iedereen weet heb ik recentelijk de overstap gemaakt van PSV naar Feyenoord. Een transfer die ik niet zomaar gemaakt heb. PSV is een fantastische club, met fantastische mensen en geweldige supporters. Een club waar ik altijd een speciaal gevoel bij zal hebben. Ik kwam er echter al langere tijd niet meer echt aan spelen toe. Soms moet je keuzes maken. Als voetballer wil ik graag elke week spelen en laten zien wat ik in mijn mars heb. Deze kans wordt mij geboden bij Feyenoord.

Alhoewel ik met pijn in mijn hart afscheid heb genomen van PSV voel ik mij intussen al aardig thuis bij Feyenoord en ga ik er, zoals ik overigens altijd gedaan heb, helemaal voor. Langs deze weg wil ik jullie allemaal heel hartelijk danken voor al die fantastische jaren waarin ik heb kunnen rekenen op jullie steun. Ik heb echt super genoten van alle feesten, de mooie spandoeken, alle aandacht en aanmoedigingen. Waar wij speelden, waren jullie en dat ga ik echt missen.

Houdoe en hopelijk toch nog eens tot ziens in het stadion.

Theo Lucius

Bron: Eendracht maakt macht (september), PSV Fans United

© PSV NV
pi_41857019
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 05:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
"DaarErwin door ben ik meer gewend aan aandacht. Koeman: Je kunt zeggen dat Erwin daardoor nog „Een zwaar iets meer ’normaal’ is dan ik onverdiende ben.”
WTF?

Ben ik de enige die hier niks van snapt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41858730
quote:
Erwin Koeman: „Een zwaar onverdiende 1-0 zege is leuker”
In blessuretijd met een onterechte pingel
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:22:06 #7
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_41858822
De broedertwist.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:42:00 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41859266
Tsjah ik hoop dat Kluivert gaat scoren voor de rest maakt me niet uit.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_41859522
PSV
pi_41859541
Laat Kluivert Feyenoord maar de genadeklap geven in deze wedstrijd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41859666
Wegspelen die Rotterdammers . Tijd voor de eerste echte overtuigende wedstrijd dit seizoen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41860418
Maandagmorgen krantenkop : Ronald pleegt broedermoord op Erwin

Subtitel : Feyenoord gaat zwaar de boot in, positie Erwin wankelt.
pi_41860929
Deze gaan we winnen. We gaan pas tegen Veendam de boot in
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:45:50 #14
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41861029
zal stil zijn hier...

psv fans en feyenoord fans in eindhoven
en ajax fans in kerkrade

overbodig topic

pi_41861274
Ongetwijfeld. Want iedereen zit in het stadion.
pi_41861413
Ik zie het al jaren bij de zielige supporters, dat 'P$V', maar ik wil het nu wel eens weten. Waar slaat dat dollarteken op? PSV zit in dik financiele zorgen
pi_41861439
dubbelpost

Vermoedelijke opstelling:

Gomes
Kromkamp - Alex - Salcido - Lamey
Afellay - Simons - Mendez
Aisatti - Koné - Farfán

In de tweede helft Tardelli voor Aisatti en Kluivert voor Koné
pi_41861490
pi_41861605
Kluivert ging sowieso invallen toch?
pi_41861897
Kansloze missie voor Feyenoord lijkt me...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41862043
Kluivert maakt er minimaal twee!
please?
pi_41862075
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef GoodNews het volgende:
Kluivert maakt er minimaal twee!
waarvan er 1 wordt afgekeurd door Pieter Vink
pi_41862149
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:59 schreef JustJunior het volgende:
dubbelpost

Vermoedelijke opstelling:

Gomes
Kromkamp - Alex - Salcido - Lamey
Afellay - Simons - Mendez
Aisatti - Koné - Farfán

In de tweede helft Tardelli voor Aisatti en Kluivert voor Koné
Nee ik denk dat ze farfan in de spits zetten en kone op links en later farfan achter kluivert, tenminste ze deden ze het op de training en op rechts culina
pi_41862180
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Kansloze missie voor Feyenoord lijkt me...
Ik weet het zo net nog niet. Ik ben er allesbehalve gerust op, dat PSV morgen gaat winnen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41862232
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:28 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik weet het zo net nog niet. Ik ben er allesbehalve gerust op, dat PSV morgen gaat winnen
maar je schat PSV toch wel hoger in al feyenoord?
pi_41862250
Ja, dat zou leuk zijn. Als Erwin word ontslagen door toedoen van PSV (Ronald)
lollig
pi_41862257
De 2 broers kunnen toch ook een mooie deal sluiten dat het een gelijkspel wordt
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:35:51 #28
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41862295
drukke dag morgen daar. al dat kruisende verkeer enzo
pi_41862296
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:31 schreef pascalheister het volgende:

[..]

maar je schat PSV toch wel hoger in al feyenoord?
In principe is PSV denk ik wel iets sterker. Maar of dat morgen ook zal blijken uit de uitslag....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:36:59 #30
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41862320
feyenoord heeft die zware pot van afgelopen Donderdag ook nog in de benen vergeet dat niet.
Geen probleem Zondag, 3-1 voor PSV
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41863966
Denk een ruime overwinning voor psv, hoop persoonlijk op een gelijkspelletje...
AFC Ajax
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:18:14 #32
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41864154
Hup Koeman

Laat PSV maar winnen.
pi_41865258
Wat een vertrouwen in PSV allemaal
pi_41865735
PSV wint met gemak, ze moeten tegen Feyenoord weet je wel
pi_41865781
Jong Feyenoord gaf al het goede voorbeeld
pi_41865783
Feyenoord is op dit moment gewoon totaal de weg kwijt, en psv speelt degelijk voetbal. Eigenlijk is psv niet eens zoveel zwakker dan vorig jaar op dit moment..
Get woke, go broke!
pi_41865789
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:47 schreef Erasmusch het volgende:
Jong Feyenoord gaf al het goede voorbeeld
Wat boeit mensen jonge elftals nou
pi_41865818
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:48 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

Wat boeit mensen jonge elftals nou
Daar spelen toch al jullie supertalenten?
pi_41865834
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:50 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Daar spelen toch al jullie supertalenten?
Nee, hoe kom je daar nou bij?
pi_41866187
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:51 schreef slaapkamermug het volgende:

[..]

Nee, hoe kom je daar nou bij?
cultheld
pi_41866705
Ik gok op een 2-1 overwinning voor mijn club PSV.

Hopelijk wordt Lucius niet uitgefloten nu hij Feyenoorder is, want dat verdient 'ie niet. Maar dat denk ik niet, aangezien hij een publiekslieveling was.
pi_41867004
gelijkspel of PSV wint
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:36:12 #43
139407 jorienvdherik
pi_41869811
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

cultheld
jong psv is al jaren kut
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:50:59 #44
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41870175
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:48 schreef HeatWave het volgende:
Feyenoord is op dit moment gewoon totaal de weg kwijt, en psv speelt degelijk voetbal. Eigenlijk is psv niet eens zoveel zwakker dan vorig jaar op dit moment..
De weg kwijt is ook weer wat overdreven.

Er staat geen team op het veld, geen ervaring, stelletje wijven etc. Zullen waarschijnlijk zwaar op ons klote krijgen...

Zal er niet zo mee zitten eigenlijk.
A.M.A.B
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:53:56 #45
139407 jorienvdherik
pi_41870244
Chari speelt niet waarschijnlijk
  zaterdag 16 september 2006 @ 20:56:18 #46
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41870312
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Chari speelt niet waarschijnlijk
Beter juist.
A.M.A.B
pi_41870371
4-0 voor psv.

Ik hoop 0-0 .
  zaterdag 16 september 2006 @ 21:12:07 #48
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_41870755
Vreemd dat Ronald Feijenoord als topclub blijft duiden. Beetje jezelf naar underdog positie lullen of zoiets. Verder zal erwin (die ik als trainer wat hoger aansla) wel balen dat ie tevroeg is vertrokken bij PSV als trainer.
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
PSV zit in dik financiele zorgen
Hoe kom je hierbij? Vergeleken bij andere clubs en ajax gaat het heel goed. Vergeet niet de reserves die in het EIGEN stadion en EIGEN trainingscomplex zitten.

Nu is dat tegenwoordig al weer wat relatief want 113 miljoen euro voor je stadionneke (wat v/d Leegte of Moeskops , wie was het?) wou betalen is ook maar een paar voetballerkes waard tegenwoordig. En we weten wat een Koemanneke kan doen met de inflatie op je spelers.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2006 @ 23:25:25 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_41874410
Hup PSV.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41874479
Hup gelijkspel.
pi_41881837
ik gok, PSV-Feyenoord 4-1
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 17 september 2006 @ 10:49:54 #52
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41882012
Normaal gesproken moet PSV deze pot makkelijk kunnen winnen. Maar ja, je weet het nooit met Feyenoord, op de 1 of andere manier verwacht ik altijd weer een wederopstanding van dat team.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zondag 17 september 2006 @ 10:51:04 #53
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41882024
Ik spreek mezelf niet uit, Feyenoord speelt altijd goed in Eindhoven. Al hoop ik op een gelijkspel.
  zondag 17 september 2006 @ 11:20:45 #54
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41882570
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:49 schreef Againzender het volgende:
Normaal gesproken moet PSV deze pot makkelijk kunnen winnen. Maar ja, je weet het nooit met Feyenoord, op de 1 of andere manier verwacht ik altijd weer een wederopstanding van dat team.
We worden ook gewoon kampioen.
A.M.A.B
  zondag 17 september 2006 @ 11:22:08 #55
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41882604
Wat AgainZender zegt. Ik geef PSV de meeste kans om te winnen, al zijn die ook niet heel constant aan het begin van dit seizoen. Kan leuk worden.
pi_41882794
Normaal gesproken als Feyenoord slechte draaide dan gaf ik ze wel kans tegen PSV. Maar dit team is zo kwaliteitsarm dat ik minstens 2-0 verwacht.
pi_41882807
Ik ga ook voor PSV.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41882829
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:31 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook voor PSV.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 september 2006 @ 11:33:04 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41882846
ik ga voor een gelijkspel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_41883020
Ik zie PSV, zelfs zonder Cocu, niet verliezen. Het spel van Feyenoord hangt momenteel van paniek aan elkaar, dat heeft geen schijn van kans tegen de structuur van PSV.

Ik hoop wel op winst voor Feyenoord; hoe groter het gat met PSV nu hoe beter
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41883065
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:41 schreef Cheiron het volgende:
Ik zie PSV, zelfs zonder Cocu, niet verliezen. Het spel van Feyenoord hangt momenteel van paniek aan elkaar, dat heeft geen schijn van kans tegen de structuur van PSV.

Ik hoop wel op winst voor Feyenoord; hoe groter het gat met PSV nu hoe beter
Eens.

Misschien kunnen we een onverdiend gelijkspel eruit slepen, maar meer zit er niet in vrees ik.
  zondag 17 september 2006 @ 11:55:11 #62
3485 kavorka
lure of the animal
pi_41883321
Tardelli in de basis bij PSV. Wordt dus gelijk in het diepe gegooid. Ik ben benieuwd..

Zijn stats:

2003 São Paulo 23 9
2004 São Paulo 29 7 Brazilië
2005 São Paulo 19 1 Brazilië
2005/06 Real Betis Sevilla 12 0 Primera Division
2006 Sâo Caetano 7 1 Brazilië
Totaal 90 18
animal magnetism sexual attractive state
  zondag 17 september 2006 @ 11:58:12 #63
3485 kavorka
lure of the animal
pi_41883413
De opstellingen:

Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Lamey, Alex, Salcido, Simons, Mendez, Afellay, Farfán, Koné en Tardelli.
Wissels: Moens, Reiziger, Väyrynen, Kluivert, Da Costa, Aissati en Addo.

Opstelling Feyenoord:
Timmer, Saïdi, Bahia, Lucius, Buijs, Hofs, Charisteas, Greene, Tiendalli, Kolkka en De Guzman.
Wissels: Lodewijks, Van Hooijdonk, Huysegems, Pardo, Boussaboun, Drenthe en Collen.

animal magnetism sexual attractive state
pi_41883458
quote:
Opstelling Feyenoord:
Saïdi
quote:
Opstelling Feyenoord:
Kolkka
  zondag 17 september 2006 @ 12:03:21 #65
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41883524
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:58 schreef kavorka het volgende:
Opstelling Feyenoord:
Timmer, Saïdi, Bahia, Lucius, Buijs, Hofs, Charisteas, Greene, Tiendalli, Kolkka en De Guzman.
Wissels: Lodewijks, Van Hooijdonk, Huysegems, Pardo, Boussaboun, Drenthe en Collen.
Bahia op Links, en Saidi in het centrum dus?

Kolkka? Waarom niet Huysegems? Wat is er overigens met De Ceulaer?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 17 september 2006 @ 12:09:14 #66
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41883661
Vroeger kon je als je lid bent van Versatal zoals ik ook online kijken maar ik zie dat nu nergens meer Iemand een idee?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 17 september 2006 @ 12:14:45 #67
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41883828
Ik zeg 2-0 PSV.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41883857
Ik gok 5-0.

Ik hoop 0-1 waar p$v hele wedstrijd bezig is en feyenoord de puntjes wegsnoept op het einde.

AZ puntverlies, Mokum die wint in Kirchroa en de schaal is binnen111!!!!
JOHNNY HEITINGA
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2006 @ 12:19:20 #69
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_41883950
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:17 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

In blessuretijd met een onterechte pingel
Machlas

On topic: doe maar 0-0
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 17 september 2006 @ 12:20:08 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41883968
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:19 schreef Doc het volgende:

[..]

[sub]Machlas[sub]
Dat was ZO leuk! Vooral al die scheldpartijen van de rotterdamse vriendjes .
Get woke, go broke!
pi_41883978
Tardelli meteen
  zondag 17 september 2006 @ 12:20:39 #72
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41883986
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:15 schreef Camplo het volgende:
Ik gok 5-0.

Ik hoop 0-1 waar p$v hele wedstrijd bezig is en feyenoord de puntjes wegsnoept op het einde.

AZ puntverlies, Mokum die wint in Kirchroa en de schaal is binnen111!!!!
  zondag 17 september 2006 @ 12:25:47 #73
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41884111
OMG nog 5 minuten
pi_41884145
-

[ Bericht 100% gewijzigd door vitessezuid113 op 17-09-2006 12:27:26 ]
pi_41884207
COME ON PSV! COME ON PSV!
  zondag 17 september 2006 @ 12:32:22 #76
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41884292
Ha! De Tele2 Stream werkt!
pi_41884311
SPANNEND!!!

Effe rijnmond aanzetten
please?
  zondag 17 september 2006 @ 12:33:10 #78
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41884315
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ha! De Tele2 Stream werkt!
Welke?
  zondag 17 september 2006 @ 12:33:34 #79
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41884331
Moet je abonnee zijn van Versatel / Tele2....
pi_41884348
GoalTV2 werkt ook hier
pi_41884414
goaltv2 is ideaal, werkt hier ook, nou maar hopen dat Charisteas lekker gaat scoren en de middag is perfect
pi_41884449
Kun je ergens ook nog een commentaar stream vinden, vind dat chinese gelul toch niet alles
  zondag 17 september 2006 @ 12:38:23 #83
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41884492
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:36 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kun je ergens ook nog een commentaar stream vinden, vind dat chinese gelul toch niet alles
Radio 1.
  zondag 17 september 2006 @ 12:38:42 #84
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41884502
Commentaar op Radio Rijnmond is heel slecht voor je hart

Hans van Vliet
pi_41884514
mmmmm langs de lijn volgen werkt ook niet echt die zitten al in de 6de minuut en de stream in de 2de
  zondag 17 september 2006 @ 12:39:16 #86
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41884522
GVD! 1 - 0
pi_41884526
ze kunnen voor het eerst juichen
pi_41884540
o en kan psv het voor de 2de keer
pi_41884571
Zo dat is snel. 1-0 Psv
pi_41884575
BOERUH!!!
  zondag 17 september 2006 @ 12:41:10 #91
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41884597
Henk Bibber weer...

Lodewijks warm lopen!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_41884604
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD! 1 - 0
bij mij is het nog 0-0
pi_41884630
Jeej
  zondag 17 september 2006 @ 12:42:29 #95
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41884642
Pfieuw buitenspel.
pi_41884645
Farfan
pi_41884652
Buitenspel
  zondag 17 september 2006 @ 12:42:41 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41884654
Afgekeurd, maar dit gaat een slachting worden......
Get woke, go broke!
  zondag 17 september 2006 @ 12:42:53 #99
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41884659
Dit gaat een dikke nederlaag worden
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_41884667
heb de stream maar opgegeven, luister wel gewoon langs de lijn
pi_41884687
Oeh... dat ziet er niet lekker uit bij Feyenoord achterin.
  zondag 17 september 2006 @ 12:44:34 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41884733
Dit wordt een drama
pi_41884738
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je abonnee zijn van Versatel / Tele2....
Waar vind ik die want ben lid van tele2 ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  zondag 17 september 2006 @ 12:44:58 #104
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41884749
Dat doet die gast gewoon expres, joh. Die bal had mijn opa nog gepakt.
A.M.A.B
pi_41884750
luister ook langs de lijn , die streams werken alleen als er maar weinig mensen kijken en bij dit soort wedstrijden weet je gewoon dat veel te veel man achterzit.
pi_41884757
Is er ook een video stream?
pi_41884776
Ajax staat lekker ook achter. Wordt misschien wel een hele mooie dag voor PSV
We sure are cute for two ugly people.
pi_41884799
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er ook een video stream?
mms://radiozilvervos.com:9051
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41884821
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt een drama
Waar vind ik die tele2stream ? Want ik heb ook tele 2 compleet tv. Weet alleen niet waar ik kan inloggen op welke tele 2 site/server om te kijken ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_41884878
hahahaha psv gaat feyenoord slopen
please?
pi_41884893
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

zondag 17 september 2006 @ 12:49:56 #112
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41884934
Dat het nog maar 1-0 staat zeg
pi_41884983
'' harry '' gaat er zo al uit ...
pi_41885051
Morpheus kan je ff die tele 2 inloglink geven voor die livestream ?
pi_41885071
Pierre erin
pi_41885087
Harry
  zondag 17 september 2006 @ 12:54:14 #117
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41885100
Goedzo, optyfen met die jood.
A.M.A.B
pi_41885102
Holy fuck, hoe maak je een aankoop kapot
  zondag 17 september 2006 @ 12:55:29 #119
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41885150
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef kreischer2000 het volgende:
Holy fuck, hoe maak je een aankoop kapot
Hij heeft liesproblemen, stumpert.
A.M.A.B
pi_41885153
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef Cart_man het volgende:
Goedzo, optyfen met die jood.
pi_41885189
hofs sla die danny dan gewoon op zijn bek
pi_41885203
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hij heeft liesproblemen, stumpert.
Kijk dat verklaart het, ik zit hier zonder tv/radio dus vandaar Mijn excuses
pi_41885247
PSV snijd wel heel makkelijk door de verdediging van Feyenoord heen zeg..
pi_41885296
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef venomsnake het volgende:
PSV snijd wel heel makkelijk door de verdediging van Feyenoord heen zeg..
Over dat middeveld van Feyenoord maar te zwijgen , moet je die 2 voor de grap maar eens tegenover elkaar zetten.
pi_41885406
Veendam wint donderdag ook wel van dit Feyenoord
Hoi.
  zondag 17 september 2006 @ 13:01:35 #126
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41885425
Geel voor Alex.
  zondag 17 september 2006 @ 13:03:43 #127
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41885476
Afellay down.

Wissel.
pi_41885502
recht op appelflaai zijn kop
pi_41885534
moet je niet zien hoe hard die bal ging 130 km p/u
  zondag 17 september 2006 @ 13:07:21 #130
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41885577
Oef bijna! Mooi schot van Pierre!
pi_41885589
Mooi schot
pi_41885592
mooi schot!!
pi_41885614
van Hooijdonk

daar heb ik al sinds het voorjaar van 2002 een fobie voor.
pi_41885645
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:08 schreef mcyodogg het volgende:
van Hooijdonk

daar heb ik al sinds het voorjaar van 2002 een fobie voor.
heeft dat soms iets te maken met de uefa cup ?
pi_41885724
mijn god, Kolka
  zondag 17 september 2006 @ 13:14:34 #136
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41885833
2 - 0

GVD!
pi_41885854
Alex
pi_41885863
YESSS
pi_41885888
Heerlijk Zo makkelijk.
  zondag 17 september 2006 @ 13:15:27 #140
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41885895
Counterploeg
pi_41885899
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS

Alex! Alex! Alex!
  zondag 17 september 2006 @ 13:15:59 #142
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41885911
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_41885928
2-0
pi_41885931
Even een pluim voor jullie jongens dat het zo netjes gehouden wordt vandaag
pi_41885941
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Counterploeg
Counters
pi_41885952
quote:
Counterploeg
aah pijnlijk he om feyenoord zo zwak te zien spelen
pi_41885960
Zijn de goals nog ergens te bezichtiigen ? Er was toch altijd een site waar de goals opstonden allemaal ?
  zondag 17 september 2006 @ 13:17:35 #148
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41885978
quote:
Counterploeg
Goed spelen
  zondag 17 september 2006 @ 13:18:01 #149
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41885991
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef Kaap het volgende:
Even een pluim voor jullie jongens dat het zo netjes gehouden wordt vandaag

Kleine moeite
  zondag 17 september 2006 @ 13:18:03 #150
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_41885993
kerl lulln he
Wat moet je anders?
pi_41886015
Zie die goal nu pas, maar die pass van Kone
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:19:28 #152
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41886032
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef EminemRulezz het volgende:
Zijn de goals nog ergens te bezichtiigen ? Er was toch altijd een site waar de goals opstonden allemaal ?
http://goalzzz.50webs.com/
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_41886043
Oei
  zondag 17 september 2006 @ 13:20:09 #154
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41886060
2 - 1!!!!
pi_41886065
verdomme
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:20:22 #156
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41886073
kutzooi
Room 23
pi_41886076
JAAAAA!!
pi_41886081
  zondag 17 september 2006 @ 13:20:41 #159
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41886092
KUT
pi_41886098
2-1
  zondag 17 september 2006 @ 13:21:35 #161
51748 H4ze
wait...what?
pi_41886131
woohoo
*BURP*
pi_41886132
dit kan echt niet hoor, zo'n doelpunt vlak voor rust weggeven.
pi_41886133
had al 4/5-0 moeten staan, hopelijk in de 2e helft wat scherper
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 september 2006 @ 13:22:17 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41886158
2-1
pi_41886170
2-1, volledig terecht. Feyenoord speelt aardig, met name het middenveld staat wel goed.
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:23:06 #166
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41886176
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:21 schreef pascalheister het volgende:
had al 4/5-0 moeten staan, hopelijk in de 2e helft wat scherper
Van wat ik op de radio hoor is het echt belachelijk dat ze niet met 10-0 voorstaan ................
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:22 schreef PsychoDominator het volgende:
2-1, volledig terecht. Feyenoord speelt aardig, met name het middenveld staat wel goed.
Zie je toch echt een totaal andere wedstrijd als de radio1 verslaggevers in het begin was er volgens hun niet eens een middenveld
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 13:24:10 #167
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_41886207
tis pauze
Wat moet je anders?
pi_41886228
quote:
  zondag 17 september 2006 @ 13:24:49 #169
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41886231
quote:
Het middenveld staat goed?

Hoe kan het dan dat Alex gewoon de 2-0 maakt door het hele veld over te steken? Middenveld is catastrofaal bezig, wordt compleet overlopen door psv.
A.M.A.B
pi_41886256
quote:
Dat zie jij een heel andere wedstrijd, want Feyenoord is toch echt een drama
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 september 2006 @ 13:27:41 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41886304
boten anna
pi_41886305
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:24 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Het middenveld staat goed?

Hoe kan het dan dat Alex gewoon de 2-0 maakt door het hele veld over te steken? Middenveld is catastrofaal bezig, wordt compleet overlopen door psv.
Valt nog erg mee, het probleem ligt hem in de verdediging waar onzettend domme fouten gemaakt worden, en de aanval is niet scherp genoeg. Niet dat het middenveld super staat, maar het begint er al iets meer op te lijken nu dan de voorgaande weken.
  zondag 17 september 2006 @ 13:29:47 #173
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_41886385
en dat Timmer een bagger keeper is bij feyenoord
Wat moet je anders?
pi_41886392
Uit de statistieken blijkt dat PSV vaak in het eerste kwartier van de wedstrijd en het eerste kwartier na rust scoort. Het eerste is alweer gebeurd, nu nog die ene na rust
  zondag 17 september 2006 @ 13:30:46 #175
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41886418
Als het op de statistieken aankomt staat Feyenoord voor
pi_41886419
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef Wutangtony het volgende:
Ekramy.
  zondag 17 september 2006 @ 13:31:03 #177
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41886426
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

Valt nog erg mee, het probleem ligt hem in de verdediging waar onzettend domme fouten gemaakt worden, en de aanval is niet scherp genoeg. Niet dat het middenveld super staat, maar het begint er al iets meer op te lijken nu dan de voorgaande weken.
Nee hoor.

Zou het middenveld gewoon goed hebben gestaan, dan waren er ook minder problemen geweest achterin. Alex mag nooit vanuit de verdediging van psv opstomen naar het doel van Feijenoord, die hoort afgestopt te worden. Middenveld staat erg slecht.
A.M.A.B
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:33:29 #178
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41886529
Denk dat Kluivert er zo gaat inkomen voor Tardelli
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 13:34:10 #179
132191 -jos-
Money=Power
pi_41886549
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Is dat een vaste stream of alleen voor deze wedstrijd??
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_41886551
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:33 schreef Manu82 het volgende:
Denk dat Kluivert er zo gaat inkomen voor Tardelli
Speelt Tardelli dan zo godsgruwelijk slecht?
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:34:47 #181
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41886577
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef Wutangtony het volgende:
Zou Lodewijks er meteen al inkomen?
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 13:35:12 #182
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41886594
Komt Kluivert er nog in?
Die Tardelli valt helemaal niet tegen tot nu toe
Ko-nee speelt weer redelijk slecht, het is dat ie een makke verdediger tegenover zich heeft maar oh-oh wat is dat een miskoop
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_41886602
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Zou Lodewijks er meteen al inkomen?
Lodewijks is niet tweede keus.
pi_41886616
Patrick
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:36:06 #185
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41886629
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Speelt Tardelli dan zo godsgruwelijk slecht?
Nee, niet wat ik mee krijg, maar als Party Patje speelminuten moet krijgen. Eigenlijk kan Ronald ook gewoon het hele tweede elftal erin sturen en de basis even wat rust gunnen
Room 23
pi_41886640
Liever met 6-1 verliezen dan met 3-1 en dat Kluivert dan scoort
pi_41886648
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:35 schreef jpg97 het volgende:
Komt Kluivert er nog in?
Ko-nee speelt weer redelijk slecht, het is dat ie een makke verdediger tegenover zich heeft maar oh-oh wat is dat een miskoop
. En een bombarie dat er gemaakt werd toen ie naar Eindhoven ging .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:37:15 #188
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41886673
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:35 schreef jpg97 het volgende:
Komt Kluivert er nog in?
Ben ook bang of we dat geld ooit nog voor Kone terug krijgen, hij heeft zo z'n momenten, maar is bijna nooit beslissend wat andere momentvoetballers wel hebben
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 13:37:15 #189
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41886674
Ik word net wakker. 2-1 ... Nouja, komt wel goed. Zelfde scenario als tegen onze Bulgaarse matties.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 september 2006 @ 13:37:48 #190
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41886710
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef PsychoDominator het volgende:
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41886760
quote:
Losert
  zondag 17 september 2006 @ 13:39:24 #192
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41886786
quote:
Eigen goal van Kluivert is welkom.
pi_41886808
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Eigen goal van Kluivert is welkom.
Kluivert in de buurt van de eigen goal ?
pi_41886809
Ik voorspel de 3-1 voor psv snel
pi_41886824
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Kluivert in de buurt van de eigen goal ? [afbeelding]
Meeverdedigen enzo.
pi_41886843
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Meeverdedigen enzo.
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:41:21 #197
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41886863
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Meeverdedigen enzo.
Dan duurt het een halfuur voordat hij weer voorin is
Room 23
pi_41886917
Het wordt gewoon 2-4.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41886946
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:42 schreef heiden6 het volgende:
Het wordt gewoon 2-4.

Ze hebben iig nog humor
  zondag 17 september 2006 @ 13:44:41 #200
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41887006
Saidi
pi_41887063
Ik moet toegeven dat Saidi erg aardig speelt. Voortaan maar laten spelen dus.
  zondag 17 september 2006 @ 13:47:15 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41887125
Saïdi speelt dus weer? Hoera .
2000 light years from home
  zondag 17 september 2006 @ 13:47:27 #203
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41887130
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ik moet toegeven dat Saidi erg aardig speelt. Voortaan maar laten spelen dus.
Scoort vaak een dikke voldoende, onbegrijpelijk dat die een tijdje gepasseerd was.
  zondag 17 september 2006 @ 13:48:02 #204
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41887154
Vrije Trap!

Pierre
  zondag 17 september 2006 @ 13:48:05 #205
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41887156
Idd was onder Gullit, zeker de 1e seizoenshelft, echt een revelatie.
pi_41887227
Mis
pi_41887239
hehe, hij knalt weer 2 omver..
  zondag 17 september 2006 @ 13:49:52 #209
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41887253
pi_41887262
Whahahahahahaha die trap blijft keihard van Pierre.
  zondag 17 september 2006 @ 13:50:09 #211
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41887266
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef venomsnake het volgende:
Lucius steekt hem aan, en Pierre vuurt hem af.
  zondag 17 september 2006 @ 13:50:10 #212
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41887267
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef venomsnake het volgende:
En dit keer niet met zijn ellebogen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 17 september 2006 @ 13:50:50 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41887289
2-0 RJC
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41887306
ajax
pi_41887324
Ajax.
pi_41887325
Roda.
pi_41887331
Verkeerde topic, misschien?
In Southern Sun
  zondag 17 september 2006 @ 13:51:59 #218
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41887344
Ajax
  zondag 17 september 2006 @ 13:52:22 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41887363
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41887401
Doei ajax o/ Roda !!
pi_41887413
Wat speelt ajax toch slecht
  zondag 17 september 2006 @ 13:53:49 #222
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41887420
quote:
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41887431
quote:
Wtf.
pi_41887457
Patje erin dalijk
  zondag 17 september 2006 @ 13:54:58 #225
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41887464
Kluivert gaat weer een half uur warmlopen.
  zondag 17 september 2006 @ 13:55:17 #226
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_41887476
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:18:32 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_41887477
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Patrick K.
  zondag 17 september 2006 @ 13:56:20 #228
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41887520
Pffffff
  zondag 17 september 2006 @ 13:56:29 #229
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41887526
Pfff wat komt Feyenoord weer goed weg daar.
pi_41887534
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
2-0 RJC

Hup, Kluivert erin
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 13:57:13 #231
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41887559
heb er ook wel zin in om Patje te zien spelen

Muziek is toch redelijk op dit moment, dus moet zich wel thuis voelen
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 13:57:41 #232
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41887573
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:55 schreef heiden6 het volgende:
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Patrick K.
Ik ben vooral benieuwd naar de liederen
  zondag 17 september 2006 @ 13:58:32 #233
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41887599
Saidi doe je werk, zagen!!!
A.M.A.B
pi_41887616
pat kopt er wel 1 in
  zondag 17 september 2006 @ 13:59:08 #235
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41887622
Buijs, gele kaart pakken jongen!!
pi_41887629
'Patje af' net op Radio 1
  zondag 17 september 2006 @ 13:59:53 #237
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41887643
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef MIster911 het volgende:
pat kopt er wel 1 in
In eigen goal, zou een droomdebuut voor deze Ajacied zijn.
  zondag 17 september 2006 @ 14:01:17 #238
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_41887679
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hup, Kluivert erin
quote:
Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef Cart_man het volgende:
Saidi doe je werk, zagen!!!
pi_41887701
Kluivert loopt/zit warm , Ali B gaat erin komen zo aan de kant van de rotterdammers.
  zondag 17 september 2006 @ 14:02:13 #240
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_41887709
joepie
Wat moet je anders?
pi_41887728
Kluivert komt erin
pi_41887754
pi_41887763
Daar komt die dan zo Patrick Kluivert

( stream werkt niet lekker hier )
pi_41887768
Kluivert erin voor Tardelli
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 september 2006 @ 14:04:08 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41887780
patrick er in
pi_41887786
Hup Feyenoord!
pi_41887792
Kom op Kluivert!
pi_41887795
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Daar komt die dan zo Patrick Kluivert

( stream werkt niet lekker hier )
Gaat ie net uivallen
  zondag 17 september 2006 @ 14:04:29 #249
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_41887797
patrick erin, stream eruit

hmmm
Wat moet je anders?
  zondag 17 september 2006 @ 14:04:32 #250
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41887802
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kluivert komt erin
10 minuten voordat zijn knie gaat opspelen.
  zondag 17 september 2006 @ 14:04:39 #251
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41887806
Jammer de Guzman...
pi_41887810
En schoppen maar.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 september 2006 @ 14:05:23 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41887828
die stream houdt ermee op
pi_41887831
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

10 minuten voordat zijn knie gaat opspelen.
"Kluivert 4 maanden aan de kant door knie"
pi_41887836
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef Wutangtony het volgende:
patrick erin, stream eruit

hmmm
heb ik elke keer en dan moet ie weer ff laden eruit , laden , etc

maar nu duurt het wel erg lang.......
pi_41887845
ben benieuwd naar kluivert.
  zondag 17 september 2006 @ 14:06:20 #257
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_41887869
geen andere stream aanwezig?
Wat moet je anders?
pi_41887875
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:05 schreef venomsnake het volgende:
ben benieuwd naar kluivert.
Zal wel vroegtuidig uitvallen wegens een pijntje...
pi_41887877
hebben die feyenoorders ook weer iets te zingen
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 14:06:49 #260
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41887884
Fucking hell, Farfan
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 14:06:57 #261
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41887891
Farfan buiten bewustzijn...
  zondag 17 september 2006 @ 14:07:02 #262
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41887895
Kluivert blesseert Farfan.
pi_41887896
Goed bezig Kluivert, de concurrentie benadelen. Hij is en blijft een echte Ajacied .

Mensen met beeld, hoe ernstig is het?
In Southern Sun
pi_41887901
Farfan
  zondag 17 september 2006 @ 14:07:22 #265
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41887909
Heeft die Gomes nou ook wat of niet?
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 14:07:49 #266
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41887933
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef DenniZZ het volgende:
Volgens mij niet toch?
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 14:08:08 #267
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41887943
Goed zo Kluivert .
pi_41887944
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef DenniZZ het volgende:
grote handen heeft ie meer niet
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 14:08:29 #269
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41887951
Addo voor Farfan
Room 23
  zondag 17 september 2006 @ 14:08:31 #270
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41887952
Dacht dat ze zoiets zeiden op Radio1
pi_41887967
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Echt?
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 14:09:27 #272
135486 Manu82
How you doin'?
pi_41887983
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:08 schreef DenniZZ het volgende:
Dacht dat ze zoiets zeiden op Radio1
Klopt, maar ze hebben daar nogal problemen geloof ik en kunnen niet alles goed zien
Room 23
pi_41887990
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:08 schreef Merkie het volgende:
Goed zo Kluivert .
Die jongen brengt alleen maar ongeluk met zich mee
  zondag 17 september 2006 @ 14:09:37 #274
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41887992
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Echt?
Ja...
pi_41888012
Farfan weer bij kennis?
pi_41888014
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ja...
Ja ....
  zondag 17 september 2006 @ 14:10:12 #277
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41888015
PSV gaat zich dus indekken, nou misschien kunnen we nog een doelpuntje maken in de slotfase
pi_41888028
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed bezig Kluivert, de concurrentie benadelen. Hij is en blijft een echte Ajacied .

ongelukkig kopduel met beide, farfan eraf dus
  zondag 17 september 2006 @ 14:11:25 #279
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41888058
Dat wordt weer een bos bloemen kopen voor Kluivert, en op naar het ziekenhuis.
pi_41888070
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat wordt weer een bos bloemen kopen voor Kluivert, en op naar het ziekenhuis.
laat de andere grappen maar komen
  zondag 17 september 2006 @ 14:12:09 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41888078
Feyenoord gaat nog scoren.
pi_41888087
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
ongelukkig duel met een feyenoorder erbij
pi_41888099
Wat Merkie zegt.

Zou me sowieso 146 euro opleveren.
  zondag 17 september 2006 @ 14:13:05 #284
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41888105
Buijs was net alweer dichtbij. PSV .
pi_41888129
zal wel 2-1 blijven ....
pi_41888142
Psv is stukken beter als feyenoord hoor Merkie
  zondag 17 september 2006 @ 14:14:32 #287
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41888145
Lamey
pi_41888151
Kluivert schiet er zo 1 in voor PSV
  zondag 17 september 2006 @ 14:14:45 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41888153
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
zal wel 2-1 blijven ....
Zo te horen is Feyenoord nog wel met een redelijk slotoffensiefje bezig .
pi_41888173
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zo te horen is Feyenoord nog wel met een redelijk slotoffensiefje bezig .
maar '' Harry '' doet niet meer mee
pi_41888214
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:

Ja lachen zeg
  zondag 17 september 2006 @ 14:17:13 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41888226
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

maar '' Harry '' doet niet meer mee
Hmm, Hofs kan ook wel lekker scoren .
  zondag 17 september 2006 @ 14:18:32 #293
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41888257
GVD!!!! Afgekeurd
  zondag 17 september 2006 @ 14:18:42 #294
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_41888261
!@$#@%^$&@!$^@#%*%$!@$#^
  zondag 17 september 2006 @ 14:18:54 #295
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_41888270
Vind het spannend....
  zondag 17 september 2006 @ 14:18:56 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41888275
Dat stuk mis ik net bij Radio 1 .
  zondag 17 september 2006 @ 14:19:38 #298
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41888299
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:18 schreef Merkie het volgende:
Dat stuk mis ik net bij Radio 1 .
Komt vast in de herhaling.
  zondag 17 september 2006 @ 14:19:46 #299
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_41888303
Was godverdomme niks aan de hand!
pi_41888306
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hmm, Hofs kan ook wel lekker scoren .

ajax verloren dat is een troost voor de feyenoorders
pi_41888324
Nergens om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: