Dat kan heel makkelijk, je kunt de huidige OSX 10.4.7 nog gewoon op je G3 van 5 jaar oud zetten bijvoorbeeld als jij nu een mac mini koopt met een dual core 1.66ghz kan je daar echt nog een flinke tijd meer vooruit hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef nonzz het volgende:
Mogelijke switcher hier. Ik krijg genoeg van XP en Vista zie ik helemaal niet zitten. Ik dacht laatst: waarom probeer ik niet een keertje een mac mini? Mijn idee is om de goedkoopste te kopen, en daar dan 1gb geheugen in te laten zetten. Even een vraagje:
Verschillen de systeemeisen van nieuwe OSX versies veel? Als je XP draait, en je wil vista gaan draaien moet je bijna een nieuwe PC kopen. Is dat bij OSX ook? Ik wil wel Leopard op m'n mini zetten in het voorjaar natuurlijk!
Ik verwacht zelf ook dat ik het tof vind en dan ooit nog eens een apple koop waar het woord "book" in voorkomtquote:Op zondag 17 september 2006 01:35 schreef tonks het volgende:
[..]
We verwachten alleen dat je de mac mini gaat verkopen omdat het zo tof is en dan een iMac koopt.. zo hoort het
Griffin Tunecenter iets voor jou?quote:Op zondag 17 september 2006 01:32 schreef oor het volgende:
ah dan valt het voor mij gelukkig mee dat ik daar niet mijn geld aan uit heb gegeven.. want mijn normale apple dock geeft ook geen menu op mijn tv en dat vind ik dus jammer.
Dat is inderdaad behoorlijk irritant. Ik kan de bovenste PI's ook niet aanklikken dan.quote:Op zondag 17 september 2006 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat elke keer de locatie titel door de PI's of door de tekst of door de AT heen staat:
[afbeelding]
Met de nieuwe oude layout heb ik daar geen last van.quote:Op zondag 17 september 2006 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat elke keer de locatie titel door de PI's of door de tekst of door de AT heen staat:
[afbeelding]
Bij de MM hebben ze wel de oude 60gb in de aanbieding, voor ¤380 geloof ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze er anders mee doen? In de prullenbak gooien?
dan koop je toch voor 19 euro meer een 80gbquote:Op zondag 17 september 2006 10:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bij de MM hebben ze wel de oude 60gb in de aanbieding, voor ¤380 geloof ik.
ik snap echt niet dat er zoveel verschil in zit, want ik heb ook de oude 60 GB en ik betaalde dus 325 zo'n beetjequote:Op zondag 17 september 2006 10:48 schreef tonks het volgende:
[..]
dan koop je toch voor 19 euro meer een 80gb
De 24" iMac? Dan ga ik morgen maar even naar Arnhem bellen.quote:Op zondag 17 september 2006 12:19 schreef Remzz het volgende:
Ze hadden hem staan en ik wil hem hebben, hij ziet er echt heel tof uit!
Ik heb hem er alleen maar even tijdelijkaf gehaald hoorquote:Op zondag 17 september 2006 10:04 schreef Hugster het volgende:
Whehehe ik zit nu achter een Macbook en als kweks het glaasje voor de iSight heeft weggehaald is hij echt domDaar zit ook ontspiegeling op
http://www.macbookrandomshutdown.com/quote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn MacBook doet de laatste week raar. Ik heb Word eraf gegooid, dat is het enige wat ik ermee gedaan heb. Sindsdien stopt mijn laptop gewoon zo af en toe. Zit je iets op fok te lezen, en baf, scherm zwart.. opstarten doet ie dan ook niet meer meteen. Ja, je hoort een geluidje, ziet het lampje rechtsvoor even branden en that's it.
Wat kan dat nou zijn?
Nee de nieuwe nanoquote:Op zondag 17 september 2006 12:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De 24" iMac? Dan ga ik morgen maar even naar Arnhem bellen.
Dat ziet er kut uit. Ik gebruik de oude oude layout en daar zijn nooit problemen mee.quote:Op zondag 17 september 2006 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |