Ok, sorryquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Hey, iedereen moet aardig zijn tegen iedereen, okay? Knuf kus kroel.
uhquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:44 schreef tonks het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan je tong uit kweksons reet halen
ja met click2pay ofzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
uh![]()
Vraagje : Kan ik een ITMS account maken met zonder Creditcard ?![]()
Met die Click-and-buy optie kun je zonder CC een account maken, als het goed is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef JoMo0 het volgende:
Vraagje : Kan ik een ITMS account maken met zonder Creditcard ?![]()
Ik zal het even wat duidelijker uitleggen:quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een Apple topic? Doei.
Jep, daar moet je even een account aanmaken.quote:
Ja, maar iTunes bied die optie ook gewoon aan, dus waarschijnlijk kun je het best binnen iTunes op die link klikkenquote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
ik kon gewoon meteen mijn itunes game kopen
In nederland misschien niet maar over de hele wereld en vooral in amerika hebben echt wel heel veel mensen een mac hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Apple al als 'computergigant' kon worden aangemerkt. Hebben 'we' al zoveel maktaandeel?
Maar nog veel meer mensen niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In nederland misschien niet maar over de hele wereld en vooral in amerika hebben echt wel heel veel mensen een mac hoor
Owww wat voorspelbaarquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:44 schreef tonks het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan je tong uit kweksons reet halen
Je bedoelt positiefs...quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Owww wat voorspelbaar
Als je hier ook maar iets negeatiefs over Geqxon zegt ben je zelf ook de lul
Ik had hem nog!quote:Op zondag 17 september 2006 01:26 schreef oor het volgende:
ik dus vandaag naar de lidl voor die dockal uitverkocht
Welke Safari bug?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik begin lichtelijk geirriteerd te raken van de safari bug
mja ik wou hem dus ook hebben.quote:
Nee dat krijg je nietquote:Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef oor het volgende:
[..]
mja ik wou hem dus ook hebben.
maar met deze dock.. krijg je daar op je tv een soort van menu? want dat zou wel heel mooi zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |