Nee. We zullen zien.quote:
Nee. We zullen zien.quote:
Ik wacht nog steeds tot de centres hem op voorraad hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:36 schreef De_Hertog het volgende:
Mijn WMM werkt nu helemaal prima. Ik moest de drivers installeren. Ben ik niet gewend
Heei, waar is mijn upgeladen screenshotje gebleven? Nu doet-ie het wel weer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:20 schreef Xilantof het volgende:
skiczukie, is je iSight probleem al opgelost?
Anders gok ik dat ie is gehacked ofzo
En dan moet je ff Photo boot ofzo aanklikken en dan kan je weer terugbooten en dan zou het weer moeten werkenquote:Be sure the computer is shut down.
Press the power button.
Immediately after you hear the startup tone, press and hold the Shift key.
Tip: The Shift key should be held as soon as possible after the startup tone but not before.
Release the Shift key when you see the gray Apple and progress indicator (looks like a spinning gear).
Graag!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:15 schreef tonks het volgende:
Skiczukie! ik had precies hetzelfde ik ga ff zoeken hoe ik het had opgelost
Okee, klinkt maar als een maffe oplossing.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:18 schreef tonks het volgende:
Je moet even in Safe Mode booten
[..]
En dan moet je ff Photo boot ofzo aanklikken en dan kan je weer terugbooten en dan zou het weer moeten werken
Kloptquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, klinkt maar als een maffe oplossing.
- Yep.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:34 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb dus wat stuff besteld en ik denk dat ik het nu dus in het nederlands geleverd krijg..
a) Op een mac, kan je daar gewoon de taal kiezen welke je wil gebruiken? heb dat namenlijk nog nooit hoeven doen dus weet het niet.
b) Mij lijkt het in het engels dus fijner en mooier, wat vinden jullie?
Dus het is niet zo als op een windows dat als je windows xp in het nederlands hebt dat je die dan niet in het engels kan gebruiken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
- Yep.
- Ik heb hem in het Nederlands, boeiend.
De eerste keer dat je hem aandoet krijg je die keuze.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus het is niet zo als op een windows dat als je windows xp in het nederlands hebt dat je die dan niet in het engels kan gebruiken?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De eerste keer dat je hem aandoet krijg je die keuze.
Ja, maar dan kun je het ook direct vanaf je MP3-speler zelf kopenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:34 schreef nietzman het volgende:
Godsamme, lekker nuttig die WIFI functie van Zune..
Je kunt WIFI-gedeelde muziek maar drie keer afspelen en drie dagen bewaren.
http://www.zuneinsider.com/2006/09/answers_to_some.html
Waarom wil je een nieuwe met precies even veel opslagcapaciteit? Zo veel extra krijg je toch niet voor het geld? En om het formaat hoef je het ook niet te doen zo te zienquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:20 schreef JoMo0 het volgende:
Mijn nieuwe Nano 4GB naast mijn Nano 1G 4GB
[afbeelding]
Best veel extra's hoor beter scherm , betere behuizing , minder krassen , betere Accu .quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom wil je een nieuwe met precies even veel opslagcapaciteit? Zo veel extra krijg je toch niet voor het geld? En om het formaat hoef je het ook niet te doen zo te zien
Dat vroeg ik me ook af toen ik net overstapte van Windows. Volgens mij kan het niet (ik heb het tenminste nog niet gevonden), maar het went wel snel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:18 schreef Slarioux het volgende:
Kan je de finder ook zo instellen dat ie directories eerst, en dan de bestanden laat zien in de lijst? Ik vind door elkaar zo onoverzichtelijk.
Al eens bedacht dat je computer wel eens dwars zit, ipv iTunes. Als er ergens weinig problemen mee zijn is het iTunes wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:37 schreef Sylvana het volgende:
ik heb gister een iPod video van 60 gb gekocht, vandaag wili k muziek erop zetten, maar iTunes loopt ech de hele tijd vastHeb versie 7, meer mensen die er problemen mee hebben? Ik heb nog maar 1,5 cd er op kunnen zetten, of hij loopt vast, of hij herkent me iPod niet
ipod nano had ik gister al gezien bij de apple store in rotterdam. niet echt op de nieuwe imac gelet. bij de dixons zou de nieuwe nano ook al moeten liggenquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:22 schreef Remzz het volgende:
Nieuwe iMac of iPod nano al ergens in de winkel? Ben wel benieuwd hoe ze eruit zien.
Nou...quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
Al eens bedacht dat je computer wel eens dwars zit, ipv iTunes. Als er ergens weinig problemen mee zijn is het iTunes wel.
Zet de shuffle dan ook uit mongool en koop nieuwe speakers.quote:"Ik heb zojuist de nieuwe iTunes geinstalleerd, maar alle nummers worden door elkaar afgespeeld.
dat is het nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zet de shuffle dan ook uit mongool en koop nieuwe speakers.
Ik wist niet dat Apple al als 'computergigant' kon worden aangemerkt. Hebben 'we' al zoveel maktaandeel?quote:
ja ik klikte op quickquote ipv bewerkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:34 schreef trancethrust het volgende:
Ik zag donderdag iemand op Utrecht CS een MacBook Pro uit zn rugtas laten donderen, de eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |