Die leuke gozer in Amsterdam toen we die meeting hadden? Dat moet Roache zijn denk ik?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:40 schreef itsme het volgende:
en wie was die leuke gozer ook al weer sanne toen we in Amsterdam die meetinghadden?
Jajajajajajaquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die leuke gozer in Amsterdam toen we die meeting hadden? Dat moet Roache zijn denk ik?
keigaafquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:41 schreef Sanne het volgende:
De grote Big Brother Zuip [neuk] Meeting
Ik kom!
Utreg is goequote:Op zondag 17 september 2006 22:59 schreef Falco het volgende:
Kan het niet beter in Utrecht georganiseerd worden? Is een leukere stad en ook wat centraler.
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die leuke gozer in Amsterdam toen we die meeting hadden? Dat moet Roache zijn denk ik?
Wat heb jij geëdit om 01.20 uur? Die PI???quote:Op zondag 17 september 2006 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook op het nueck lijstje van Sanne
*meldt*quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:37 schreef Sanne het volgende:
Ik weet niet meer wie er in Scheveningen bij waren maar die moeten eigenlijk ook allemaal komen.
Favo bewoner?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:06 schreef Cyan het volgende:
Allemaal een t-shirt aan met je favo bewoner erop?
same herequote:Op maandag 18 september 2006 12:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Favo bewoner?
En wat als je óf aan iedereen een grafhekel hebt of het boeit je niet wie er meedoen?
Ja, er stond eenquote:Op maandag 18 september 2006 07:57 schreef Sanne het volgende:
Wat heb jij geëdit om 01.20 uur? Die PI???Bluezz' lijstje
Dan mag je gewoon je Superman shirt aantrekken.quote:Op maandag 18 september 2006 12:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Favo bewoner?
En wat als je óf aan iedereen een grafhekel hebt of het boeit je niet wie er meedoen?
Dan moet je alleen wel weer even werken aan je sixpack Cynix!quote:Op maandag 18 september 2006 19:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan mag je gewoon je Superman shirt aantrekken.![]()
![]()
Eeeeh ja, een klus waar zelfs Superman wel even werk aan heeft, maar we doen ons best.quote:Op maandag 18 september 2006 19:54 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet je alleen wel weer even werken aan je sixpack Cynix!
Wat is r APK?quote:
Je moet er op de fiets naar toequote:Op donderdag 21 september 2006 11:39 schreef Fargo het volgende:
Een meeting. Het moet niet gekker worden!
Wordt dat alleen maar zuipen of ook wat actiefs? En dan heb ik het niet over seksuele inspanningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |