Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ik zal er rekening mee houden, mijn waardige.quote:Op zondag 17 september 2006 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als dit deel vol is dan gaat het oude deel van gisteravond weer openDus mocht er iemand de 300ste post hebben GEEN nieuwe maken. We vullen eerst alle andere topics
![]()
zoals u wenst mijnheer fietsquote:Op zondag 17 september 2006 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als dit deel vol is dan gaat het oude deel van gisteravond weer openDus mocht er iemand de 300ste post hebben GEEN nieuwe maken. We vullen eerst alle andere topics
![]()
Ja maar of dat de kwaliteit ten goede komtquote:Op zondag 17 september 2006 00:13 schreef SuperRogier het volgende:
Als het moet kan die ook binnen 5 minuten volgebaggerd zijn![]()
Zei ik kwaliteit in een NB topicquote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar of dat de kwaliteit ten goede komt![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zei ik kwaliteit in een NB topic![]()
Baggerusers = baggerquote:
Nou laat maar eens zien dat jij de hoge mate van kwaliteit kunt evenaren die de meeste hier altijd hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 00:18 schreef SuperRogier het volgende:
Maargoed.. jullie zijn dus ff met mij "opgescheept" omdat ik niet uit ga..
Weer een extra kwaliteitsbaggeraar erbij dus
Ik ben een zielige stakkert, ik weet het..![]()
Overtref me maar !quote:Op zondag 17 september 2006 00:23 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Perfecte samenvatting van alle NB-reeksen, ik ben nu kansloos
makkelijk!quote:
Nog niet goed genoeg!quote:Op zondag 17 september 2006 00:28 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
De eerste puntjes zijn binnen
quote:Op zondag 17 september 2006 00:35 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
Jaja.. bonificatiepunten ofzo toch?ik heb theoretisch gezien al verloren..
Helaasquote:Op zondag 17 september 2006 00:37 schreef SuperRogier het volgende:
Ik denk dat dit wel veel goed maakt
Aanschouw :![]()
[afbeelding]
hey opoe, ben je nog niet dood?quote:
Zo werkt hij ook nietquote:Op zondag 17 september 2006 00:38 schreef SuperRogier het volgende:
Klik...
Zo werkt ie wel.. beveiligde klotuhsite..![]()
TROS! enquote:Op zondag 17 september 2006 00:42 schreef Qunix het volgende:
KIJK UIT MALLOOOOOOOT, EEN KOKOSNOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 17 september 2006 00:42 schreef Sloavink het volgende:
Gedverdemme.. zoek ik ff naar een band genaamd Scatlover in google.. krijg ik allemaal gore schijtsex site's.
Komen de barbapappa's ook nog voorbij ?quote:Op zondag 17 september 2006 00:43 schreef Qunix het volgende:
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, ZO VROLIJK, ZO VROLIJK. IK BEN BEHOORLIJK VROLIJK, ZO VROLIJK WAS IK NOOOOIIIITTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee want daar kwamen 2 negers in voor.quote:Op zondag 17 september 2006 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komen de barbapappa's ook nog voorbij ?![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 00:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
nee want daar kwamen 2 negers in voor.
http://www.dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=60quote:Op zondag 17 september 2006 00:42 schreef Qunix het volgende:
KIJK UIT MALLOOOOOOOT, EEN KOKOSNOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmm nahjah de smurfen ?quote:
Mjaquote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmm nahjah de smurfen ?![]()
Ghehequote:Op zondag 17 september 2006 00:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja
Das helemaal rampzaalig.........
quote:Op zondag 17 september 2006 00:50 schreef SuperRogier het volgende:
edit: foto's posten blijft moeilijk
hoi.quote:Op zondag 17 september 2006 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
Ow... het is weer een foto NB.
Alles komt van tynipic ofzeau, daarvandaan mag je niet hotlinkenquote:
Ik ben niet we... ik ben ikquote:
karbonkelquote:
UPS bezorgt nog op dit tijdstip?quote:Op zondag 17 september 2006 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De Tieten zijn gearriveerd zie ik![]()
![]()
Blijkbaar want jij bent er tochquote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
UPS bezorgt nog op dit tijdstip?
Reeds nuquote:Op zondag 17 september 2006 01:19 schreef SuperRogier het volgende:
Ik ga slapen.. welterusten eenieders![]()
Ik dacht dat je het over alleen tieten hadquote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Blijkbaar want jij bent er toch![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over alleen tieten had
Top tot teen?quote:
Trusten S-Fquote:Op zondag 17 september 2006 01:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah ik ga slapenDoei PS
![]()
Doei iedereen ! Doei SOL![]()
Tuurlijkquote:
quote:
Oequote:
Heej Dennisquote:
Alles helemaal lekker hierquote:
te rustigquote:Op zondag 17 september 2006 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles helemaal lekker hier
Bij jou?
* PrintScreen herrie doet makenquote:
jeeej herrie met Berriequote:Op zondag 17 september 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen herrie doet maken
Dansen met Jansenquote:
* PrintScreen beschaamd wegkruipt en de zonde doet overdenkenquote:Op zondag 17 september 2006 02:34 schreef DennisQ het volgende:
[..]
PS'je toch, zeg je toch nie in een beschaafd topic als dit?![]()
Q PS knuft zegt en nog erg niet zo isquote:Op zondag 17 september 2006 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen beschaamd wegkruipt en de zonde doet overdenken
quote:Op zondag 17 september 2006 02:39 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Q PS knuft zegt en nog erg niet zo is![]()
Talk dirty babequote:Op zondag 17 september 2006 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mag ik blijven dan?
Mits ik op mijn taalgebruik let natuurlijk
Dat je weet toch is wel een beetje een bummerquote:Op zondag 17 september 2006 02:42 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Talk dirty babeje weet toch
ps. u got mail
anderequote:Op zondag 17 september 2006 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat je weet toch is wel een beetje een bummer
Heb je mail gestuurd naar mijn msn of naar dat andere adres?
Ik had het gevonden en je hebt antwoordquote:
Beetje populair en negertaaltje... niks mis met negers trouwensquote:
nee, msn is alleen msn adres geen mail, reply die mail die je hebt plzquote:Op zondag 17 september 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had het gevonden en je hebt antwoord
Heb ik gedaanquote:Op zondag 17 september 2006 02:50 schreef DennisQ het volgende:
[..]
nee, msn is alleen msn adres geen mail, reply die mail die je hebt plz
Ik hoop dat je het begrijptquote:
quote:
zal er voortaan "dat" voor zetten PS'jequote:Op zondag 17 september 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weer dat weet je toch
Maar okay... het is okay
Neej joh... ik ziek maar watquote:Op zondag 17 september 2006 03:02 schreef DennisQ het volgende:
[..]
zal er voortaan "dat" voor zetten PS'je![]()
* Zucht *quote:
ciaoquote:Op zondag 17 september 2006 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Zucht *
Ik weet nu dat ik heerlijk zal slapen
Trusten voor zo Dennis, sweet dreams en tot later![]()
jij welquote:Op maandag 18 september 2006 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
Lekker baggeren, morgen toch vrij![]()
Ja wrijf het er maar inquote:Op maandag 18 september 2006 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij niet dan? Mooi hè als je zelf je rooster mag bepalen
ik neem vrijquote:Op maandag 18 september 2006 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
Lekker baggeren, morgen toch vrij![]()
nep-nachtbaggeraarquote:Op maandag 18 september 2006 00:38 schreef oshiro het volgende:
niet veel nachtbaggeraars trouwens
om 1 uur ga ik maffen
quote:
Heer, wij eren uquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |