Chuck Norris is er toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:25 schreef Paxlie het volgende:
ben het nu aan het kijken
blablaba, veel actie en weinig pauzes tussen de gevechten. Ondertussen zijn we 25 minuten bezig met de PPV en moet het eerste gevecht nog beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk heeft Coleman nog twee dingen te doen gezien Pride Unbreakable van februari 2006: vechten tegen Shogun en misschien zelfs Wanderlei Silva...
Als ik dit zo heb gezien heb ik toch veel liever een Pride in Japan. Dit was gewoon allemaal iets te Amerikaans... de regels, de referee's (idd Herb Dean wist zich net te beheersen), die ene commentator, 't publiek, de hele sfeer enz.
De regiekamer schreef Shogun's naam zelfs als Mauricio "Shogun" Rau
Meest leuke van vandaag vond ik Wanderlei Silva die in de ring toch even duidelijk maakte dat hij Chuck wil en zal moeten vechten in februari: 'I stay here!!!"![]()
Ik denk dat niemand het beter kan verwoorden dan jij net deed. En dat om 3 uur 's nachts! De ware MMA fans die het dezelfde dag nog kijken!quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:01 schreef Unstoppable het volgende:
Goed, net Pride 32 gekeken.
.........................................................................................................
Fedor is een echte kille Rus, qua uitstraling. Die heb ik werkelijk nog nóóit een gelaatsspier zien vertrekken. Tevens zeer afschrikwekkend eigenlijk. Want al die stoere intimiderende blikken en schreeuwpartijen van figuren als Goodrige etc., zijn wat mij betreft een teken van angst. Compensatiedrang.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef arjanus het volgende:
Ik zit nu ook 'the real deal' the kijken. Ik vind het altijd wel stoer dat Fedor voor de show er bijzit of als ie op een zondagmiddag thee zit te drinken bij zijn schoonmoeder.
Maar even wat anders: ik zag op een ander forum dat mensen pride live bekijken via het internet. Weet iemand daar meer van?
Tuurlijk. Want submission is de schoonste, snelste en veiligste (mits afkloppen) manier om een partij te winnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef LedZep het volgende:
Toch wint Fedor een groot deel van zijn partijen dmv judo-skills (submission). (T)KO werkt lang niet bij iedereen, omdat sommigen ongelooflijk veel kunnen incasseren of gewoon een stalen kin hebben. Als je de mogelijkheid hebt iemand in een klem te krijgen is de game over, hoe groot en stoer de kerel ook is.
dan moet ie lekker niet meedoen als ie zich niet in de regels kan vinden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef arjanus het volgende:
Ik vind dat nastula wel een beetje genaaid werd. Ten eerste omdat ie geen knieen mocht gebruiken op de grond (iets wat deze pride in het algemeen een gehandicapte versie maakt) en verder werd hij veel te snel gesommeerd om op te staan + die eerste kniebar van barnet was na de bel volgens mij. Barnet die bij mij al niet echt bekend staat om zijn fair-play na zijn partij tegen Rooze waar Rooze KO'de terwijl hij met zijn hoofd buiten de ring lag.
Shogun wel weer indrukwekkend.
Klopt, de regels waren nou eenmaal ver**** door de NASC wat erg jammer was, maar Shogun bijvoorbeeld die paste zich daar goed voor aan. Nastula werd idd te snel weer omhoog gehaald, dat was onzin. Die kneebar was wel netjes van Barnett, hij liet hem wel gelijk los maar wat ik gezien heb is dat zijn volledige gewicht na de bel om Nastula's knie kwam wat de blessure veroorzaakte, niet zozeer de "kneebar" zelf. Zagen jullie dat ook zo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan moet ie lekker niet meedoen als ie zich niet in de regels kan vinden.
Barnett liet het been vrijwel gelijk los.
Verder moeten ze dan maar een kooi gebruiken. Het gevecht gaat door totdat de ref ingrijpt.
Ik vind dit een beetje onzin argumenten hoor
Ok, ik ben een beetje aan het azijnpissen, de scheids had natuurlijk moeten ingrijpen tijdens barnet vs rooze. Daar kan barnet ook niks aan doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan moet ie lekker niet meedoen als ie zich niet in de regels kan vinden.
Barnett liet het been vrijwel gelijk los.
Verder moeten ze dan maar een kooi gebruiken. Het gevecht gaat door totdat de ref ingrijpt.
Ik vind dit een beetje onzin argumenten hoor
Ik heb net wel 10 keer de herhaling bekeken. En het is moeilijk te beoordelen, maar volgens mij zet barnet die knieklem pas in NAdat de bel is gegaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:42 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Klopt, de regels waren nou eenmaal ver**** door de NASC wat erg jammer was, maar Shogun bijvoorbeeld die paste zich daar goed voor aan. Nastula werd idd te snel weer omhoog gehaald, dat was onzin. Die kneebar was wel netjes van Barnett, hij liet hem wel gelijk los maar wat ik gezien heb is dat zijn volledige gewicht na de bel om Nastula's knie kwam wat de blessure veroorzaakte, niet zozeer de "kneebar" zelf. Zagen jullie dat ook zo?![]()
@ Dacide... ik heb het gevecht van Alex tegen Nastula. Zal het vanavond even op rapidshare gooien oid. Hou dit topic in de gaten![]()
dat idee had ik dus ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:42 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Die kneebar was wel netjes van Barnett, hij liet hem wel gelijk los maar wat ik gezien heb is dat zijn volledige gewicht na de bel om Nastula's knie kwam wat de blessure veroorzaakte, niet zozeer de "kneebar" zelf. Zagen jullie dat ook zo?![]()
http://media.pridefc.com/Default.aspxquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef arjanus het volgende:
Ik zit nu ook 'the real deal' the kijken. Ik vind het altijd wel stoer dat Fedor voor de show er bijzit of als ie op een zondagmiddag thee zit te drinken bij zijn schoonmoeder.
Maar even wat anders: ik zag op een ander forum dat mensen pride live bekijken via het internet. Weet iemand daar meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |